Piac- és törzsvevőkörépítés az e-mail marketing segítségével | Internet-Marketing.hu

Piac- és törzsvevőkörépítés az e-mail marketing segítségével

Egy e-mail marketing kampány indítása komplexebb feladat mint gondolná. Hihetelenül sok részletre kell odafigyelni ahhoz, hogy egyrészt eredménye is legyen a folyamatnak, másrészt olvasótáborában bizalmat alakítson ki, ne pedig leépítse azt.

Ha nem épít ki egy saját online piacot, akkor gyakorlatilag lukas vödörrel meri a vizet: hirdet, jönnek a látogatók, a töredékük vásárol, a többiek soha többet nem jönnek. Ha piacot épít, ha megszerzi a lehetőséget arra, hogy rendszeresen kommunikáljon lehetséges vevői felé, az majdnem olyan, mintha saját pénznyomdája lenne (azért csak majdnem, mert a piacépítés legális)!

Hogy szerezzen minőségi címeket az interneten?

E-mail cím adatbázis építése során előbb-utóbb minden weboldal tulajdonos szembesül a minőség-mennyiség dilemmájával. A legtöbben a minőségi címek gyűjtésére esküsznek, azonban amikor e-mail marketing tevékenységük elkezd hatékonyan működni, mindenki majd kiugrik a bőréből, hogy a lehető legtöbb címet gyűjtse össze. Cikkünkben tippeket talál arra vonatkozólag, miként növelje meg regisztrálói (feliratkozói) számát, anélkül, hogy az a címek minőségének rovására menne. 


8 hozzászólás | tovább

 

Hogy nyerje meg az e-mail költségvetési csatát?

Az e-mail generálja a legjobb megtérülési rátát az összes marketing csatorna közül. Érdemes végiggondolnia, hogy szakíthatja ki az Önnek járó szeletet és fordíthatja át a száraz és hideg eredményességi statisztikákat egy igazi siker sztorivá.


1 hozzászólás | tovább

 

E-mail marketing: már a cégek is egymás közt

Az e-mail marketinget napjainkban egyre több olyan cég alkalmazza, melyek vevői nem a fogyasztói rétegből, hanem az üzleti szektorból kerülnek ki - vagyis akik a B2B (business to business = vállalatok közti kereskedelem) piacon tevékenykednek. Ha Ön is ebben a cipőben jár, akkor cikkünkből megtudhatja miért és hogyan érdemes ellesnie a B2C (business to consumer = kereskedés egyéni fogyasztók felé) piacon jelenlévő marketingesektől a már bizonyítottan működő e-mail marketing technikákat.


hozzászólás | tovább

 

"Pull" marketing azaz személyre szabott levelek

Cikkünkben leírjuk miként tudja egy cég e-mailek segítségével a honlapjára irányítani vagy akár a megrendelési folyamatán is végigvezetni olvasóit – ha azok már eléggé elkötelezettek a márkája iránt. A "pull" marketing jelentése: rávenni az embereket, hogy rákattintsanak a számukra releváns hirdetésekre, ajánlatokra.


1 hozzászólás | tovább

 

Az okos marketinges tudja mivel e-mailezik

Ma már a legtöbb vállalat életében jelentős szerepet tölt be az e-mail alapú ügyfél kommunikáció. Azonban még a szakemberek közül is csak kevesen ismerik és használják - megfelelő alkalmazás hiányában - az ágazatban rejlő további lehetőségeket. Mai cikkünkben bemutatjuk azokat a szempontokat, melyek segítségével biztonsággal kiválaszthatók az ügyfél kommunikáció automatizálására és hatékonyságának javítására alkalmas eszközök.


3 hozzászólás | tovább

 

Építse ki saját piacát

Cikkünkben bemutatjuk miért is tartják olyan hatékony eszköznek az e-mail marketinget és mit nyerhet ÖN ha profi módon alkalmazza ezt a technikát. Ha kevésbé jártas a témában, akkor mai anyagunk kifejezetten Önnek szól, hisz könnyedén elsajátíthatja belőle az alapfogalmakat, így a későbbiekben bemutatásra kerülő e-mail marketing technikákat már egy biztos tudásra alapozva próbálhatja ki.


hozzászólás | tovább

 

Mitől profi az e-mail marketing? - 3. rész - Ínyencségek profiknak

Cikksorozatunk harmadik részében „ínyencségeket” fogunk bemutatni azoknak a profi hírlevél küldőknek, akik tovább szeretnék csiszolni technikájukat és javítani átkattintási és eladási eredményeiket. Mielőtt bármelyik taktikát alkalmazná az alábbiak közül, nagyon fontos, hogy részletesen kielemezze eddigi e-mail kampányai eredményeit, hisz csak így tudja pontosan meghatározni, min és milyen mértékben szükséges javítania.


4 hozzászólás | tovább

 

Mitől profi az e-mail marketing? - 2. rész

Cikksorozatunk első részében összehasonlítottuk az e-mail marketinget a hagyományos direkt marketinggel. Az olvasók számára világossá vált, hogy mind költségekben mind hatékonyságban jelentős fölénnyel nyert az e-mail marketing – hagyományos társa ellen.
Mai cikkünkből megismerheti azokat a lehetőségeket, melyeket egyértelműen az e-mail marketing hozott magával. (Ezek a módszerek nem, vagy csak nagyon nehezen kivitelezhetőek egy hagyományos direkt marketing kampányban.) Az alábbiakban bemutatásra kerülő technikák alkalmazása nélkül ma már elképzelhetetlen lenne egy jövedelmező weboldal működtetése.


hozzászólás | tovább

 

Mitől profi az e-mail marketing? - 1. rész

Jó pár évvel ezelőtt szinte még minden üzleti levelezés papír alapon működött. Nehéz volt elképzelni, hogy eljön az az időszak, amikor a marketing kampányokat egyszerűbb és olcsóbb lesz interneten bonyolítani. Arra pedig talán még álmunkban sem gondoltunk, hogy milyen sok új lehetőséget hoz magával az internetes levelezés azon kívül, hogy egy időben küldhetünk személyre szabott levelet akár több ezer embernek is.
Cikksorozatunkban lépésről-lépésre végigvesszük az e-mail marketing azon lehetőségeit, amelyek bemutatásával egyértelműen látni fogja, hogy miért sokkal profibb az e-mail marketing mint a hagyományos társa.


hozzászólás | tovább

 

Fókuszáljon a legfontosabb mérőszámokra

A hírlevél küldéssel is foglalkozó weboldal tulajdonosok nagy része az e-mailek kiküldése után a legtöbbször csak futó pillantással méri fel, sikeres volt-e az adott kampány. Ha úgy látják, hogy az általuk fontosnak tartott értékek rendben vannak, akkor megelégedettséggel nyugtázzák, hogy sikeresen kiment a hírlevél.
Ha azonban tüzetesebben megvizsgálnák mérőszámaikat, olyan információkhoz is hozzájutnának, melyek segítségével jelentősen megnövelhetnék marketing kampányaik hatékonyságát és eredményeit.
Cikkünkben az e-mail kampányok mérőszámai mögött rejlő valódi okokat és lehetőségeket vesszük szemügyre. Írásunkban részletesen elemezzük az e-mail marketing kampányok eredményeit tükröző mérőszámok szerepét és fontosságát, valamint bemutatjuk az eredmények javításának néhány lehetséges módját is.  


hozzászólás | tovább

 

Tartalom átvétel