Nyűgözze le feliratkozóit: Személyre szabott azonnali értékesítéstámogatás [videó] | Internet-Marketing.hu

Nyűgözze le feliratkozóit: Személyre szabott azonnali értékesítéstámogatás [videó]

Ahhoz, hogy eredményesek legyünk az email marketingben, ma már nem elég keresztnéven szólítani a feliratkozókat. Ezt mind tudjuk. (Tudjuk?) De akkor mire van szükség?

Az egyik terület, amivel le lehet nyűgözni a feliratkozókat, ha nagyon gyorsan, és nagyon személyesen kezeljük az igényeiket.

Íme egy példa:

Feliratkozója megkapja az Ön kampány levelét, átkattint (ekkor elmentésre kerül a kattintás időpontja), megnézi az ajánlatot, majd nem rendel, mert nem talál választ néhány lényeges kérdésére. Becsukja az oldalt, és visszatér e-mail-jei átnézéséhez. Ekkor egyszer csak kap egy emailt ezzel a tárgy mezővel:

"[keresztnév], lehet, hogy itt a válasz, amit az előbb nem talált + meglepetés ajándék"

Ön szerint meg fogja nyitni feliratkozója a levelet? Le lesz nyűgözve? Vajon hozzá tudja segíteni a rendeléshez, ha az emailben ott van az 5 leggyakoribb kifogás kezelése, egy ügyfélszolgálati telefonszám 3 centis betűkkel, és egy meglepetés ajándék, ha mégis rendel?

És az egészhez nem kellett mást tenni, mint kattintáskor elmenteni a kattintás dátumát, majd - mondjuk - 20 perccel később küldeni egy email-t azoknak, akik nem rendeltek még az adott termékből.

Azért ez nem atomfizika!

Azt már csak félve merem megemlíteni, hogy ha mondjuk törzsvásárlóknak ment ki a kampány, olyanoknak, akiket személyesen is ismer - pl. VIP ügyfeleknek egy új, nagy értékű termék bevezetésekor -, akkor az email helyett küldhet SMS-t is ezzel a szöveggel:

"Szia [keresztnév]! Az előbb küldtem nektek egy spéci ajánlatot email-ben. Ha kérdésed van, most elérhető vagyok, segítek ha kell. Üdv, ..."

Hogyan tudja ezt Ön is pár perc alatt megvalósítani? Nézze meg alábbi videónkat és megmutatjuk!

De nézzük, hogy néz ki mindez a gyakorlatban! Az alábbi videóban bemutatom, hogyan tudja Ön is pár perc alatt elkezdeni alkalmazni ezt a nem mindennapi marketing technikát a MailMaster szoftver segítségével

Részletes útmutatónkat a használatról itt találja: Kattintástól függő kampány e-mail küldése a curtime() függvény segítségével. (Vajon az Ön által használt e-mail marketing szoftverrel is lehet ilyen "cool" megoldásokat alkalmazni? ;-) Ha nem, kezdje el használni a MailMastert akár ingyen!)

FONTOS! - Ne engedje, hogy alkalmatlan technikai eszközök, vagy a megfelelő eszközök teljes hiánya lefékezze vállalkozását! Regisztráljon most INGYENESEN a világszínvonalú "minden az egyben" marketing- és értékesítés automatizálási rendszerünk használatára.

Ha még nem tudja, hogyan tegye önműködővé marketingjét és értékesítését, regisztráljon ingyenes felkészítő programunkra, a "Nagy Önműködősítő"-re!


 

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!