Piackutatás - Lesz-e igény kínálatára

Ha már kialakította és működteti weboldalát, valamint gyűjtött elegendő számú e-mail címet, akkor nagyon fontos, hogy ne hagyja figyelmen kívül az internet marketing egyik leghatékonyabb eszközét, a vevőmegkérdezést.

Az interneten történő e-mail alapú megkérdezésnek számtalan előnye van a hagyományos piackutatások során használt eszközökkel szemben. A témával kapcsolatos cikkeinkből megtudhatja, miként használja ezt a rendkívül költséghatékony ámde annál nélkülözhetetlenebb eszközt.

Online kérdőív - a marketing jövője?

Napjaink fogyasztói rendkívül felkészültek. Hihetetlenül média tudatosak és egyre növekvő mértékben cinikusak is. Nagyon okos marketingesnek kell lennie ahhoz, hogy a bőrükbe bújjon. Az online kérdőívek azonban eltérnek a számukra megszokott formátumtól és egyedi kapcsolatteremtésre adnak lehetőséget velük. A következőkben bemutatjuk azt a 10 okot, melyekből kiderül, miért jelentheti az online kérdőív a marketing jövőjét, valamint segítségével miként érheti el hatékonyabban az online generációt.


9 hozzászólás | tovább

 

A vevőelégedettség elérésének egyik legbiztosabb módja - 2. rész

Cikkünk első részében bemutattuk az e-mailben történő vevőmegkérdezés néhány leggyakrabban alkalmazott módszerét. Az alábbiakban először bemutatjuk a kérdőív megfogalmazásának néhány alapvető szempontját, majd felsoroljuk az előkészítés, kiküldés és feldolgozás legfontosabb technikai teendőit.


hozzászólás | tovább

 

A vevőelégedettség elérésének egyik legbiztosabb módja - 1. rész

Az email-ben történő vevőmegkérdezés nemcsak egyszerű, de gyorsan kivitelezhető, és a költségei is minimálisak. Az alábbiakban bemutatjuk a módszer legfontosabb előnyeit, cikkünk második részében pedig részletes útmutatót adunk a kivitelezéshez.


hozzászólás | tovább

 

Tartalom átvétel