Ha szeretné megsokszorozni e-mail kampányai válaszadási arányát és velük együtt beérkező megrendelései számát a megoldás egyszerű: küldjön hatásosabb értékesítési leveleket.
Forgalom-, hatékonyság-, és profitnövelés az online marketingben
Ha növelni szeretné weboldala jövedelmezőségét, a látogatottségnövelésnél sok esetben sokkal jövedelmezőbb, ha először a weboldal folyamatainak hatékonyságát növeli meg.
Oldalainkon elolvashatja, mit és hogyan mérjen weboldalán, úgy hogy az eredmények ismeretében képes legyen kiszűrni és megváltoztatni oldala gyenge láncszemeit vagy akár kialakítani jövőbeni marketing stratégiáját. Bemutatjuk miként teheti népszerűvé és jövedelmezővé weboldalát, és hogyan optimailzálhatja úgy, hogy az a maximális profitot termelje az Ön számára.
Honlap: csak 3 másodperce van
Cikkünk segítségével bekukucskálhat látogatói elméjébe és megtudhatja mi játszódik le gondolataikban azokban az első másodpercekben, amikor megérkeznek az Ön weboldalára.
Ön hány vevőt szeretne?
A legtöbb internet marketinges egyetért abban, hogy az 1-2%-os konverziós arány már "jó" teljesítménynek számít egy értékesítési weboldalon. Ez a kifejezés annyit jelent, hogy 100 látogatóból 1 vagy 2 személy teszi meg azt a lépést, mely a weboldal értékesítési folyamatának végső célja – azaz vásárol, információt kér, vagy letölt egy anyagot. Cikkünkből megtudhatja, miként kell megfelelően értelmezni a fenti számokat és hogyan kalkulálhatja ki segítségükkel várható eladásait.
Mikor és hogyan célozza látogatóit?
Mai cikkünkben rávilágítunk miként növelheti meg bevételeit a látogatók viselkedéséről megszerezhető információk tesztelésével, elemzésével és mérésével.
Megéri az árát?
Amikor a marketingesek egy árucikk értékét próbálják "belőni" a piaci bevezetés előtt, általában nincs túl nagy mozgásterük a lehetséges árak tekintetében. Azonban egy kevésbé kézzelfogható dolog esetében – szolgáltatás, előfizetés, szeminárium, letölthető elektronikus könyv stb. – a lehetséges árak gyakran meglepően széles skálán mozognak.
Tippek a weboldal megtérülési rátájának növelésére
Mai cikkünkben bemutatunk egy olyan stratégiát melynek segítségével nagymértékben megnövelheti weboldala konverzióját - vagyis elérheti, hogy az eddigieknél jóval nagyobb számú látogató vásároljon illetve feliratkozzon fel hírlevelére weboldalán.
Mikor és hogyan érdemes reklámoznia az interneten? - Avagy a látogatottságnövelési módszerek széles tárháza
A legtöbb "friss" weboldal tulajdonos megfigyelhetően ugyanazt a hibát követi el amikor belefog újonnan elkészült honlapja népszerűsítésébe: körülnéz az interneten, hogy milyen módszerrel hirdetnek a "többiek", majd az esetek többségében elhatározza, hogy ő is banner hirdetésbe kezd – miután ezzel a technikával találkozott a vizsgált helyeken.
Pontosan ilyen okok miatt történik az, hogy a "kezdők" elköltenek egy halom pénzt az online hirdetésekre, majd amikor üres a kassza, kijelentik, hogy az interneten jelen lenni drága és egyáltalán nem eredményes.
Mai cikkünkben segítséget szeretnénk nyújtani Önnek az online népszerűsítési módszerek közti eligazodásban. Anyagunkban összegyűjtve megtalálja a jelenleg ismert összes látogatottságnövelő módszert és azt is megtudhatja, hogy az egyes technikákat kinek és mikor érdemes alkalmazni, hogy honlapján a lehetséges maximumra növelje a látogatók számát.
Látogatottság mérés vs. Látogatottság mérés
Miért van az, hogy amikor látogatottság mérésről beszélünk, egyesek egyből a hatékonyság-növekedésre gondolnak, míg másoknak csak unalmas adathalmazok és értelmezhetetlen statisztikák jutnak eszükbe?
Sokszorozza meg a keresőkből érkező látogatók számát - kevesebb időráfordítással!
Az egyik leginkább költséghatékony online marketing eszköz a keresőmarketing. Ha viszont nem a megfelelő eszközökkel végzi ezt a tevékenységet, rengeteg idejét fogja felemészteni és a végén mégsem lesz annyira költséghatékony. Az alábbiakban bemutatjuk Önnek, hogyan tud kevesebb idő alatt több látogatót szerezni ráadásul teljesen ingyen!
Mitől válik jövedelmezővé egy weboldal?
A jövedelmező weboldalakról szóló cikkeinkből megtudhatja, miként tudja Ön is felhasználni azt a három "titkos" marketing eszközt, amelyekkel a sikeres guruk elérik, hogy weboldaluk önműködő pénzgyárrá váljon!
