A marketing alapjai

Bizonyára sokszor találkozott már azzal a kijelentéssel, hogy az online-marketing sokban különbözik a hagyományos marketingtől. Ez így igaz, eltekintve a legfontosabb marketing alapelvektől melyek ismerete nélkül az összes online próbálkozása kudarcba fulladhat.

Még a legkorszerűbb online marketing technika alkalmazása sem mentheti fel a tradicionális marketing alapvető szabályainak betartása alól – feltéve, ha sikert szeretne elérni internet marketing kampányaival. Az alábbi oldalon ezekről az alapelvekről olvashat.

A marketingesek 3 igazsága

3 olyan alapvető igazság létezik a reklámozással kapcsolatban, mely újra és újra felmerül, mégis a legtöbben figyelmen kívül hagyják. Cikkünkben részletesen bemutatjuk melyek ezek az alaptételek.


hozzászólás | tovább

 

A nagy üzlet a kis résben rejlik

Ha megkérdezne egy átlagos marketingest vagy médiatervezőt, hogy mi okozza számára manapság a legnagyobb fejtörést, akkor bizonyára azt válaszolná, hogy a média felaprózottsága. A széles sáv rohamos terjedésével, a hagyományos csatornák mint a tv és az újság fokozatosan leépülnek. A hirdetők a hagyományos csatornákon érdemi eredményeket már csak úgy érnek el, ha egy halom pénzt elköltenek.


3 hozzászólás | tovább

 

Ki a tökéletes web 2.0-ás termékmenedzser?

Cikkünkből megtudhatja milyen jellemvonásokkal kell rendelkeznie egy online termékmenedzsernek, ha sikeres szeretne lenni a web 2.0 világában.


hozzászólás | tovább

 

Praktikák a banner hirdetések hatékonyságnövelésére

A legtöbb weboldal tulajdonos fő problémája, hogy hirdetési költségeit kidobott pénznek érzi, mert kampányai nem az elvárásainak megfelelően teljesítenek. Míg mások - akik megtehetik - ha nem jönnek az eredmények, még több pénzt költenek el hirdetésekre, hogy elérjék végső céljukat, a látogatószám és a forgalom növekedését. Mai cikkünkben olyan ötleteket árulunk el, melyek alkalmazásával - növekvő költségek nélkül - csupán a hirdetések személyre szabásával megnövelhető a hirdetések hatékonysága és ezáltal az eredmények is.


1 hozzászólás | tovább

 

A sikeres vírus marketing titkai

A vírus marketing kifejezés általános jelentése: olyan szájról-szájra terjedő reklám melynek hatása és terjedési sebessége a hálózati csatorna használatával felerősödik.
A dotkom korszak virágzása idején nagyon sok kezdő vállalkozás esküdött erre a módszerre, mely cégek nagy része már nincs jelen az üzleti életben. Jóllehet, ezen technika alkalmazása azokban az időkben már leáldozóban volt, napjainkban mégis valamiért egyre inkább fókuszba kerül. Cikkünkből kiderül mi a sikerének titka.


1 hozzászólás | tovább

 

Vállalkozásunk környezete

Netpreneur.hu

Sokaknak a stratégiai tervezés olyan dolgot jelent, amit csak a nagy cégeknél lehet alkalmazni, de igazság szerint a kisebbeknél is ugyanúgy használni kell. A stratégiai tervezés kapcsolatot teremt a vállalkozásunk erőviszonyai és az elérhető lehetőségek között.


hozzászólás | tovább

 

Ellenőrizze hirdetését!

Netpreneur.hu

Minden pénzét hirdetésre költi mindenféle reklámokban és mégsem látja az eredményét? Ideje megvizsgálni, vajon nem Ön-e a vétkes a sikertelenségben. Ellenőrizze le hirdetéseit az itt szereplő lista alapján.


hozzászólás | tovább

 

Öt szövegírási alapszabály a direkt marketingben

HVG.hu

Hogyan nem szabad reklámlevelet szerkeszteni? Melyek a direkt marketing legfontosabb formai elemei? Wolf Gábor a szövegírás alapszabályaira hívja fel a figyelmet.


hozzászólás | tovább

 

7 tipp a hagyományos hirdetések és az internet kombinálására

A tradicionális média egyre inkább szétdarabolódik, a marketingeseknek ezért sokkal keményebben kell küzdeniük, ha tv, rádió vagy újsághirdetéseikkel eredményeket szeretnének elérni. Az internet kialakulása előtt a média-mix négy fő csatornára tagolódott: tv, rádió, újság és óriásplakátok. Napjainkra azonban olyan jelentős szerepre tett szert az internet, hogy egyre több cég belátja: a siker érdekében elengedhetetlen kombinálni a hagyományos csatornákat az online médiával.


hozzászólás | tovább

 

A leggyakoribb típushibák a direkt marketingben

HVG.hu

Amíg a kisvállalatok többsége sajtóhirdetéssel és hideghívásokkal próbál új vevőkre szert tenni, mások rátaláltak a direct mail-re. Vevőszerzéshez azonban célszerű megválni jó néhány rossz direkt marketing, azaz DM beidegződéstől. Hogy pontosan mik is ezek, kiderül az alábbi írásból!


hozzászólás | tovább

 

Tartalom átvétel