Látogatottság mérés

Ha megfelelő módon végzi a látogatottság mérést, akkor képes lesz olyannyira megnövelni weboldala hatékonyságát és jövedelmezőségét, hogy az maximális profitot termel majd az Ön számára.

Cikkeinkből megtudhatja miként mérhető a siker egy online vállalkozás életében. Részletesen bemutatjuk Önnek a látogatottság mérés alapvető szabályait, melyeket ha a gyakorlatban is alkalmaz, akkor rövid idő alatt egy rendkívüli népszerűségnek örvendő, jövedelmező weboldal tulajdonosává válhat.

Ön hogyan igazítja útba látogatóit?

Egy cég rengeteg pénzt elköltött a weboldalára. Nem csak a design-ra, hanem a marketingre is: kulcsszavakra, keresőoptimalizálási tanulmányokra, fókuszcsoport interjúkra. A honlap éveken keresztül el is nyerte a "legjobban prezentáló weboldal" díját.
A vállalati honlap menedzser elmondása szerint azonban az oldal az indulás óta egy fillér bevételt sem hozott. Tulajdonképpen a honlapra látogatók csak ritkán jutottak tovább a főoldalnál és a főoldalon is csak kevesen maradtak tovább néhány másodpercnél.


hozzászólás | tovább

 

Látogatottság: mérjük, vagy csak számolgatjuk?

Sokféle anyag született már a jövedelmező honlapokról, egy dologban azonban minden internet marketinges egyetért: a profittermelő weboldalak működtetéséhez elengedhetetlen egy megfelelő látogatottságmérő szoftver használata.
Az internetet böngészve sajnos még a mai napig jó néhány olyan honlapra bukkanhatunk, ahol csak "látogató-számlálás" folyik, ami abban merül ki, hogy feltüntetik a főoldalon, hány látogató járt már ott előttünk.
Mai cikkünkből kiderül miért nincs semmi haszna az egyszerű "látogató-számlálóknak" és ha valaki eddig ezt a módszert alkalmazta, akkor ezentúl, mivel érdemes helyettesítenie.


6 hozzászólás | tovább

 

Készüljön fel a látogatók dömpingjére

Ha nem rendelkezik megfelelő háttérrendszerrel és látogatottságmérő eszközzel, akkor egy sikeres reklámkampány hatásaként csak annyit érzékelhet, hogy weboldala túlterhelt a sok látogató következtében.


hozzászólás | tovább

 

Eljött a webanalitika ideje...

A reklámügynökségek legfőbb feladata, hogy tökéletesen kreatív kampányokat készítsenek, de a siker érdekében fókuszálniuk kellene a munkájukhoz nélkülözhetetlen háttér tevékenységekre is.


1 hozzászólás | tovább

 

A mérhető siker - Avagy a látogatottság mérés alapjai – 6. rész

Egy szórólap elkészítése során, vagy egy értékesítési levél írásakor a legnagyobb gondot általában az okozza, hogy vajon vonzó lesz-e majd a cím, a szöveg és az ajánlat az olvasóknak.
Sokan összetennék a két kezüket, ha előre tudnák például, hogy az általuk megfogalmazott cím-variációk közül melyik lesz majd a leghatásosabb.


1 hozzászólás | tovább

 

A mérhető siker - Avagy a látogatottság mérés alapjai – 5. rész

Amikor egy vásárló besétál egy üzletbe, jól megfigyelhető, hogy milyen termékeket néz meg, mi az ami érdekli őt, mikor kér további információt az eladótól végül hogy jut el a vásárlás pontjáig. Az is megállapítható, hogy melyik az a pont amikor befejezi a vásárló a nézegetést. Sokan az árcédula megtekintése után, mások akkor, ha kiderül például, hogy az általuk keresett termék nem kapható a kívánt színben.
A legtöbb kiskereskedő azonban nem használja fel a fenti információkat és nem segíti a vásárlót döntése meghozatalában. Pedig milyen egyszerű lenne.


hozzászólás | tovább

 

A mérhető siker - Avagy a látogatottság mérés alapjai – 4. rész

Cikksorozatunk mai részében azt elemezzük, miként derítheti ki egy megfelelő látogatottság mérő szoftver segítségével, honnan érkeznek Önhöz a valódi profitot termelő vásárlók vagy feliratkozók, valamint hogy hogyan tudja megsokszorozni a számukat és ezáltal a weboldaláról származó bevételét is.


hozzászólás | tovább

 

A mérhető siker - Avagy a látogatottság mérés alapjai – 3. rész

Amikor egy weboldal tulajdonos népszerűsíti honlapját, akkor általában kipróbálja az összes lehetséges látogatottságnövelési módszert. Néhányan közülük konkrét stratégia alapján végzik a látogatottságnövelést, de a legtöbben nem rendelkeznek előre átgondolt népszerűsítési tervvel. Az esetek többségében a weboldal üzemeltetők kapva kapnak egy jó áron kínált banner kihelyezésen vagy egy linkcsere lehetőségen.
Azt pedig csak a profik közül is kevesen vizsgálják, hogy reklámjaik milyen eredménnyel teljesítettek. A legtöbben csak a látogatószám növekedését várják és bosszankodnak, amikor "nem jönnek a számok".


hozzászólás | tovább

 

A mérhető siker - Avagy a látogatottság mérés alapjai – 2. rész

Az internet mára olyan médiává vált, mint a tv vagy a rádió. A látogatók kegyeiért folytatott verseny napról-napra élesebb. Ha Ön weboldal-t üzemeltet, akkor a tökéletes felhasználói élmény nyújtásával minden nap foglalkoznia kell, ha nem akarja, hogy egy vizuális hiba miatt továbblépjenek vásárlói és el se jussanak az Ön nagyszerű ajánlatának elolvasásáig.
Lényeges, hogy pontos képe legyen arról, miként látják látogatói az Ön honlapját, ugyanis csak így érheti el, hogy ugyanazt a tökéletes élményt nyújtsa minden felhasználója számára. Mai cikkünkben kielemezzük, hogy melyek azok a paraméterek, melyeket figyelembe kell vennie, ha weboldalával nemcsak tartalmilag, hanem formailag is szeretné elnyerni látogatói tetszését. 


hozzászólás | tovább

 

A mérhető siker - Avagy a látogatottság mérés alapjai

Egy weboldal üzemeltetésének az egyik legfontosabb eleme a honlap látogatottságának mérése és elemzése. Amíg nem tudja pontosan meghatározni, honnan jönnek a látogatói és körülbelül hányan vannak, addig nem lesz képes hatékonyan népszerűsíteni weboldalát és azt sem tudhatja meg, hogy jelenlegi népszerűsítési erőfeszítései milyen eredményt hoznak.
Honlapja statisztikáinak nézegetése napi rutinná kell váljon! Ha még nem az, akkor itt az ideje, hogy elkezdje.


hozzászólás | tovább

 

Tartalom átvétel