Kérem mondja el nekünk: Mi tartja vissza? | Internet-Marketing.hu

Kérem mondja el nekünk: Mi tartja vissza?

Ha meg tudja mondani nekünk, hogy mi az az akadály, ami visszatartja, akkor mi készek vagyunk megadni Önnek pont azt a segítséget, amivel végre le tudja győzni azt!

Kérem szánja rá az időt Ön is, és gondolja végig, hogy mi az Ön válasza az alábbi kérdésre!

  • Mi tartja vissza attól hogy elérje az Interneten mindazt, amit megálmodott magának?
  • Mi a legnagyobb akadály, ami visszatartja attól, hogy egy olyan weboldala, illetve online rendszere legyen, ami a kívánt nyereséget hozná Önnek?

Vegyen részt véleményével az általunk most fejlesztett támogatási rendszer kialakításában! Írja meg hozzászólását az oldal legalján!

 


 

  

1. A hirlevel feliratkozás mar automatikusan megy, es a levelek kuldese. Most meg a jelentkezők, vasarlok regisztralasat szeretnem megoldani, ugy hogy a hirlevel olvasokhoz bejegyzesre keruljon ki az aki jelentkezett, es igy csak kulon nekik szolo uzeneteket tudjak kuldeni.

2. Szeretnek egy “igenylo” gombot alkalmazni: szoval egy par levelet csak azoknak kuldenek akik egy megelozo levelben megerositik, ugy döntenek hogy meg akarjak kapni

3. szükségem lesz egy ajánlói, viral megoldásra is, de jó lenne, ha tudnám változtatni, hogy melyik írás, cikk elküldésénél milyen jutalom írást tudok felajánlani

4. video készítéséhez kell majd vennem egy kamerát, meg jó lenne tudni mivel vágni és feliratozni…Ide tartozik a DVD-ék készítése is, mert szerintem DVDs infotermékeket lehet, hogy tudnék készíteni a jövőben…

5. a desktop marketinghez szükséges technika, alkalmazás

6. ebook-hoz szükséges technika

7. a felméréseket jelenleg a surveymonkey.com segítségével végzem. Jó lenne ezt is a MailMasteren belül megcsinálni, esetleg úgy hogy a válaszok tárolódjanak a válaszoló adatainál, amennyiben adná a nevét valaki….

8. Nem tudom, hogy tudnék technikailag megvalósítani egy tesztet, azaz hogy egy teszten a válaszokat bekérje, a “Vége” gombnyomásra azonnal kiértékelje és megadja az eredményt a kitöltőnek

Szerda, 2008. Július 23. 15:35
  

Valóban jó meglátás volt részetekről ezt a kérdést feltenni.
Hogy válaszoljak is mindjárt: hát először is bizonytalan vagyok abban, hogy van-e perspektívája egy olyan tevékenységnek, ahol a 100.-os termékektől kb.100-150ezerig (nem ebből van a több) terjed a skála, termékről lévén szó, azt ki is kéne szállítani valakinek, dehát ezeket a cuccokat többé-kevésbbé még sokezer üzletben megkaphatják! ok, a pozícionálással lehet eredményt elérni, de vajon a beletett munka megéri-e?
Aztán meg a technika is visszatart, lévén hogy nem sokat konyítok hozzá. Kész vagyok cikkeket írni, honlapot csinálni' ...de bizonytalan vagyok abban, hogy ezt napi szinten tudnám tartani, hisz annyira nem szeretek a gép előtt seggelni. Nem fakad az egyéniségem lényegéből. Hogy ebből mit lehetne másra bízni, azt nem látom át. Dióhéjban. Valamint túl őszinte vagyok egy kereskedőhöz képest.
Tudom, hogy amit tanítatok abban rengeteg az igazság és működnie kell a dolognak, ez a jövő. Tán még az én területemen is, de azért nagy bennem a vívódás, képes vagyok-e rá? meg tudja -e érni a beletett munkát?
Köszönöm a lehetőséget,hogy magamnak is végre megfogalmaztam, mi is a bajom az időhiányon kívül.

Hétfő, 2008. Augusztus 11. 21:59
  

Mi az, amit elkérnék? Partnereket. Olyan partnereket, mint te, Sanyi, akik látják a jövőbeni sikerességünket, és megelőlegezik a bizalmat felénk. Olyan partnereket, akik szinte mondhatnánk, hogy úgy "működnek", mint a Google Adwords. Akik csak az átkattintás után kérnek pénzt.

Magyarul, olyan partnereket, akik tiszta beszéddel és körítés nélküli bizalommal ajánlanak minket, de történetesen csak egy adott, általuk generált megrendelés után kérnek pénzt, azért, mert kiküldtek egy, vagy akár több levelet rólunk a több- ezres e-mail listájukra.

Ugyanakkor pedig olyan partnereket, akik "gondozzák" is ezt a listát, és rendszeres kapcsolatot tartanak a feliratkozókkal, mint például te. Olyan partnereket, akiknek a szava jelent valamit azok számára, akiknek levelet küldenek.

Szerintem a személyes ajánlás az egyik leghatékonyabb reklám, így olyan emberekre lenne szükség, akik ezt bevállalják!

Ksözönettel
Dallos Barbara

Szerda, 2008. Július 23. 15:59

1. Szeretném megtanulni

1. Szeretném megtanulni azt, hogy hogyan kell egy jó értékesítési szöveget jól felépítve megírni.

Szerda, 2008. Július 23. 16:03

Ez jó! Óriási dilemma ám

Ez jó! Óriási dilemma ám ez sok cégvezetőnek!

Sajnos ma idehaza ezt igazán relevánsan senki sem tanítja. Vannak ugyan páran, akiknek létezik néhány - enyhén szólva is hiányos - tananyaga, de azokból sem lehet ténylegesen megtanulni szöveget írni.

Minden egyebet tanítanak már, de ezt nem! Pedig igen-igen fontos.

(Lehet, hogy én leszek az első?)

Csütörtök, 2008. November 13. 22:02
  

Sziasztok! :)

A jobb érthetőség kedvéért egy mondat az előzményekről. Sokáig alkalmazottként dolgoztam, 3 éve saját cégünkben dolgozom, ami egy nagyon szűk piacon mozgott eddig, és nem adott igazi fejlődési lehetőséget.

Két hónapja kezdtem csak az internet marketing gondolatával foglalkozni, és egy új világ nyílt meg előttem!

Nagyon köszönöm az eddig megismert videokat, fantasztikus, hogy mennyit segített az indulásban, az új szemléletmód kialakításában!

Holnap lesz az első megbeszélésünk azzal a vállalkozó társammal, akivel konkrétan elindulunk!

Tehát még nagyon az elején vagyunk, de már világos az üzletág, amiben mozogni akarunk, és amelyhez van már némi kezdeti ismeretanyagunk, amivel elindulhatunk.

Hogy konkétan milyen kérdést tennénk fel, az néhány hét alatt ki fog derülni, és akkor fel is fogjuk tenni ezeket a kérdéseket, és igénybe szeretnénk venni a segítségeket!

Sándor, neked külön is köszönöm az "Eredményes élet" sorozatot, engem egyenesen elbűvöl, hogy milyen rendezetten, logikus módon, meggyőzően tudsz beszélni ezekről az alapvetően fontos kérdésekről!

Balázs, neked a stratégia fontsságának felismerését és a "Gerilla piacépítés"-ről mondottakat köszönöm, óriási nagyot segítettél!

Az "Egyperces sikerszemlélet" és az "Egyperces Internet Marketing" is a konkrét elindulásnál jelent nélkülözhetetlen segítséget!

Tudom, hogy ez csak a START, és menet közben konkrétabb kérdéseim is lesznek, esetleg később szívesen résztvennék egy konkrét marketing tanfolyamon, ami a továbbhaladásban jelenthet majd segítséget. Elhatározott szándékom együttműködő partnereket is keresni, ahogy megszületik az első honlapunk, ami hamarosan meglesz!

Szerda, 2008. Július 23. 17:01

Kedves Sándor és

Kedves Sándor és Balázs!

A közeljövőben szeretnék egy weboldalak készítésével foglalkozó üzletbe kezdeni, amihez néhány munkatársam már meg is van. Én azt gondoltam hogy egy megyére fogok koncentrálni a tevékenységem során annak ellenére hogy az Internet nem egy helyhezközött dolog. Mivel még a piac kutatás előtt állok így a célpiacom igényeit még nem ismerem, ám azt gondolom igen sok vállalat fog "csak egy egyszerű bemutatkozó" weboldalt kérni tőlünk, illetve átdolgozni a meglévő oldalt.
1, Szerintetek ezeknek az oldalaknak van e létjogosúltsága?
2, Mik azok a módszerek amikkel az ilyen oldalakat látogató érdeklődőből vásárlót "varázsolhatok", annak ellenére hogy az oldal célja meg sem az eladás?
3, Érdemes e ingyenes CMS rendszereket alkalmazni ezekhez az oldalakhoz (drupal, joomla stb..)?
4. Érdemes saját fejlesztésű CMS rendszert kialakítani?
5. Ha nem akkor Ti mit ajánlotok?

Köszönöm!

Szerda, 2008. Július 23. 17:39

Először is köszönök

Először is köszönök minden eddigi segítséget!
Egyszemélyes vállalkozásként folyamatosan azzal küzdök, hogy milyen technika, melyik program a legmegfelelőbb egy-egy ötlet kivitelezéséhez. Valószínüleg kidobtam már egy csomó pénzt az ablakon emiatt. Arra viszont még nem futja, hogy Balázséktól kérjek segítséget. Khauth Gyuri és Schlingloff Sanyi már eddig is önzetlenül és minden fizettség nélkül is segítettek.
Röviden: a rendelkezésemre álló anyagi erőforrást úgy szeretném felhasználni, hogy arra költsek, ami így hatékonyabb és gyorsabb, amihez pedig elég a szorgalom, azt csináljam meg magam. A bökkenő ott van, hogy nem tudom, mi tartozik az egyik és mi a másik csoportba.
Üdvözlettel,
AÉva

Szerda, 2008. Július 23. 17:43

drupal

Balazs egyik legertekesebb tanacsa szamomra az volt, hogy "Hasznalj Drupal-t!"

Es most nem viccelek, ezzel az INGYENES taccsal forintban merve milliokat kerestem az elmult 16 honapban. (Cca. ennyi almatlan orat is toltottem a szamitogep elott :)))) mos tulzok kicsit*:)))

Szovat figyelj, tanulj, fogadj szot! Erdemes!!!

Péntek, 2009. Szeptember 18. 21:56
  

Kedves Sándor és Balázs!

Nagyon hálás vagyok azért, amit eddig tanultam tőletek.
Már egy éve birtokában vagyok Sándor pom-ebook-nak, készítettem is két honlapot, -az olvasottak szellemében- és azóta is szinte mindent elolvasok tőletek, és Wolf Gábortól.

Nyilvánvalóan komoly hibákkal rendelkezik mindegyik honlapom, hiszen a több ezer látogató ellenére üzlet nem született egy sem.

A "portékáim" tanácsadói munka, illetve a vezetői döntéstámogatást segítő szoftverek.

Az eddigi sikertelenség okait keresve próbálok a kérdésekre válaszolni, és olyan problémákról beszélni, amivel más is találkozhat.

1. Vannak ötleteim digitális termékre (e-bookra), de nem tudom azon tanácsokat követni, hogy ha még nincs kész az anyag, úgy csináljak, mintha kész lenne. Ezért nem tudom szabad-e több száz órát áldozni a megírására. A Ti rálátásotokkal esetleg ez eldönthető lenne, de én nem tudom. (Valamilyen virtuális piactér esetleg segítene?) (Vagy ötlet-tesztelő szavazó piac?)

2. Nem sok a napi húsz látogató, de a több ezerből egy üzlet sem született. Ez azt jelenti, hogy nem azok keresik a honlapomat akik a célpiacom (KKV vezetők), vagy nagyon rossz az értékesítési szöveg.
Ez két okra vezethető visza:
- nem jól használom a kulcsszavakat a honlapomon, illetve nem tudom kellően kihasználni az Adwords adta lehetőségeket. Nem találom meg, hogy a célpiacom milyen kulcsszavakat kereshet, ha esetleg egy cégdiagnosztika szolgáltatást szeretnék ajánlani.
- nagyon nem megy a megfelelő értékesítési szöveg megírása.

3. Tolakodónak érzem azokat az értékesítési szövegeket amik esetleg valóban hatnak. Az eszemmel tudom, hogy ilyenre van esetleg szükség, de az érzelmeim ez ellen berzenkednek.

4. Az időm nagyrészét arra fordítom, hogy annyi bevételem legyen amiből megélünk, és nevettséges módon nincs arra pénzem, hogy csatlakozzak a "Szövettséghez", vagy meg tudjam fizetni a nekem segítő szakértői munkát.

5. Ugyanezen okból kifolyólag, negyon kevés időm van a saját ötleteim megvalósitására. Ez teszi nagyon nehézzé, hogy kitörjek ebből az ördögi körből.

6. A teljesen automatikus rendszer kialakítása is (ami a viszonteladói rendszert is magába foglalja) több pénz illetve szaktudást igényelne. (Sokat olvastam Balázs rendszeréről, nyilván a problémák nagy részét megoldja.) Erre a rendszerre talán akkor célszerű átállnom, ha nem 30 hírlevelet kell kiküldenem.)

7. Sok esetben nincsenek megfelelő ötleteim (például az értékesítési oldal megírásához) Nem látom, hogy mitől lenne egy mondat, vagy egy bevezető sikeres.

8. Egy jól működő rendszer nagyon sok konkrét apró dolog öszeségéből áll, és hiába van átfogó képem, egy csomó dologról (a segítségetekkel) mindíg valami apróságon megakadok.

Bízom benne, hogy másoknak is segít az, amit válaszoltok a fontosabb kérdésekre.

Szerda, 2008. Július 23. 18:18
  

Kedves Miklós!

Gratulálok remek vállalkozásodhoz és sajnálom, hogy nem jutsz hozzá a megérdemelt jutalomhoz a piacon.

Tudom, nem tőlem várod a segítséget és elnézésedet kérem, és Balázstól és Sándortól is elnézést kérek, hogy csak úgy belekotnyeleskedek a témába.

De teszem azt abból a meggyőződésből, hogy Miklós, a Te problémádra van egy jó tippem, ami nálam már bevált.

Nem rég vettem kézbe Wolf guru legutóbbi összeállítását, amelyben többek között arról volt szó egy régebbi írásában, hogy egy vállalkozás akkor jár jó úton, ha nem termék, hanem marketing vezérelt az üzlete. Ezt megpróbálom a magam módján kibontani.

A marketing vezérelt üzlet, vagy cég azt jelenti, hogy ha nem vált be a termék, nem ragaszkodunk hozzá, de nem is dobjuk el, hanem csinálunk belőle egy újat. Ezt azért (és akkor tudjuk megtenni) mert (ha) célpiacra lövünk.

Nem termékhez keresünk vevőket, hanem a célpiac igényeit vesszük figyelembe és azt szolgáljuk ki. A terméket pedig ahhoz igazítjuk. A hazai „logikus” gondolkodással ellentétben a gombhoz keressük a kabátot.

Félre értés ne essék: nem kell a terméked átírni, csak át kell csomagolni. Ezt azért tehetjük meg, mert egy terméknek ezer tulajdonsága és előnye van és ezek közül mindig azt vesszük elő, ami a célpiac igényeihez igazodik. Ezt legkönnyebben úgy valósíthatod meg, ha mindig azt nézed, hogy mi a HASZON a termékedből a célpiacnak.

A siker remek dolog, de nagyon tág fogalom. Ne sikert ígérj a cégvezetőknek (hiszen az még Neked sincs, bocs), ne módszertant, meg ne kontrollingot adj (az túl unalmas. Neked talán kellene?) hanem ígérj a menedzsereknek fejfájás mentes hétfő reggeleket, nyugodt hétvégéket, sok szabadidőt, értelmes, áldozatkész munkatársakat a bunkók helyett, sok hódolót, imádni való ügyfelet, gondmentes céges hétköznapokon a cég büféjébe nyugodtan elfogyasztható feketéket, vidám csapatépítő tréningeket, kacajt, mosolyt, imádatot, mi egymást.

Ne félj, nem vered át őket, hiszen ezt akarják leendő ügyfeleid és nem "kontrollingot", mert az csak eszköz, a cél a boldogság.

Szerintem Neked ki kellene próbálnod.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 9:31
  

Kedves Sándor és Balázs!

Elragadtatással figyeltem és olvastam napról napra Sándor profi előadásait illetve írásait, mind a 3 témában. Ezek nagy része hasznosítható bármely ember számára, aki boldogulni szeretne az életben, így számomra is. Az Internet-Marketing elgondolása és megvalósítása viszont, bár láthatóan professzionális és eredményes, nem az én üzletemre lett kitalálva. Hogy miért? Ez főként Balázs 7 részes írásának olvasása közben fogalmazódott meg bennem,.
Ennek ellenére tudom azt, hogy az internetes arculat megteremtésében sok Internet-Marketing elemet tudnék hasznosítani, de a mikéntben már bizonytalan vagyok.
Én egy tisztán hálózat-építéssel foglalkozó MLM cég tanácsadója vagyok, a tevékenységem pedig információ átadás egy üzleti lehetőségről.
Kéréseteknek megfelelően, az írásban érintett témák sorrendjében közreadom az észrevételeimet.
- Gondolkodtam, hogy melyik sportágban versenyzek, de igazából egyikben sem. Az általam elképzelt weblap ugyan leginkább a piacépítő oldalhoz hasonlít, de nagyon lecsupaszítva. Ha szakértőnek mutatom magamat a témában, az jó, de nagy adatbázis nem kell, hiszen ha minden hálózati tag csak 2 embert szponzorál, abból is hatalmas hálózat lesz. Nincs több ajánlatom, csak egy van: építsd fel a saját üzletedet! Viszont a legfontosabb, hogy ezt mindenki le tudja másolni!
- „az átlagos weboldalkészítő átlagon felüli eredményt produkáljon” – ha a segítségetekkel rájövök, milyen is legyen az a honlap, akkor az enyém ilyen kell legyen!
- „A piacépítés egyik kulcsfontosságú eleme, hogy saját e-mail listát kell építenie.” Ha el akarsz adni, akkor biztos, de én nem adok el semmit!
- A fentiek miatt nem sikerült stratégiát választani! Valamelyik stratégiát rám lehet szabni? Vagy egy új stratégiát kell bevezetni. Nekem van stratégiám, de hogy lehet ezt Internet-Marketing stratégiává konvertálni?
- Nincs szükség feltáró kutatásra, koncepció kidolgozásra, termékfejlesztésre… ezeket az anyacég elvégezte. Nekem csak a kész rendszert kell bemutatnom másoknak!
- Mit tudhatok én azokról, akiknek az üzletet meg szeretném mutatni? Azt, hogy pénzre mindenkinek szüksége van! Ez elég?
- „ezeket nagy mennyiségben értékesítse”??? NEM! Mindenkinél csak egy kis forgalom generálódik, de sok embernél. Kevés emberből fejlődik nagy hálózattá!
- Beszélgetni az emberekkel! Ezt én is alkalmazom, ha van, aki meghalgassa!
- Online kérdőíves megkérdezést esetleg tudnám használni az érdeklődőim megismerésére. De hogyan?
- Ismét felmerült a kérdés: az MLM-nek mi a megfelelő taktika?
- Mekkora e-mail listát érdemes építenem: szerintem 50-100 fő max. A szolgáltatásomat kívánom „reklámozni”! Keresőoptimalizálás? – Soha! Melyik terméket reklámozzam? – Semelyiket! Mely termékkel kapcsolatban végezzek piackutatást? – Nem kell! Csak a szolgáltatás, az információ azonnali átadásának van jelentősége!
- A Gerilla Piacépítés látogatószerzés alrendszere érdekes lehet, ha ezt bárki utánam tudja csinálni, egyébként nem! Van erre megoldás?
- Problémának látom, hogy egy weblapkészítő cég nem fog az elképzeléseimnek megfelelő oldalt készíteni, ezért valószínűleg nekem kell megcsinálni. De milyen az az oldal, amely a látogatót megragadja, továbbolvasásra készteti, elegendő információt nyújt és további, konkrét (és ingyenes) infót kérjen?
- Ha webes szakembert kérnék meg, így hangzana: „Kérem tegyen meg mindent, hogy az érdeklődők a legteljesebb tájékozódás után válaszoljanak a kérdésekre, ezzel vegyék fel velem a kapcsolatot!”
- A jelenlegi honlapom a www.agelteam.hu oldalon a Zadravecz Károly névre kattintva (lap alja) érhető el. Mennyiben felel meg az általam vázolt elképzeléseknek? Mit kellene változtatni?
Ezek azok a kérdések, amiben segíthettek nekem, a hálózatom tagjainak, és más, hálózatépítéssel (és nem direkt eladással) foglalkozó embernek. A rendszernek másolhatónak kell lenni, nem elég, ha én meg tudom csinálni!
Lehet, hogy kevés a kapcsolódási pont az Internet-Marketing és az MLM között, de azokat jó lenne ésszerűen felhasználni!

Köszönettel: Zadravecz Károly

Szerda, 2008. Július 23. 23:05

Miben segíthetünk neked II.rész

Az aggályom a pénz jelenpillanatban most ez a legfőbb gondom. Egy hónapi kutatás és keresgélés után fedeztem fel az online marketinget. Rájöttem, hogy ez kell nekem ! A számitógép használatáról semmit sem tudok, csak írni. Egy-két dolgra magam jöttem rá. Az online lehetőség technikai részét tartom a legfontosabbnak, ez a lelke az egésznek. Én MLM vállalkozást építek és ez az amiért hozzátok csatlakoztam. Tanulás szempontjából és siker szempontjából csak TI tudjátok azt a szolgáltatást hozni ahol nincsenek határok, én angliában dolgozom részmunkaidőben jelenleg. Sándor volt aki visszahozott az egyperces videojával miután anyagiokok miatt leiratkoztam. Nagyra értékelem a tapasztalatotokat és segítő emberi hozzáállást. Én tudom ,hogy itt azt a szakmai tudást megfogom kapni amíről csak álmodtam idáig. Nekem az idő fontos, hogy mielöbb alkalmazhassam a weblapot, hogy értelmes mukát tudjak végezni ami feltud vinni egy emberibb szintre. Köszönöm Sándornak, Balázsnak és Erzsikének, hogy segítenek ,hogy az álmaimat ne adjam fel !!!

Péntek, 2010. Április 24. 1:12
  

Mire lenne szuksegem? ( A viddler megtanulasan kivul?:-)

1. Honlapelemzes
2. Marketing Strategia kidolgozas

(azaz: meddig az organikus talalatok elnyerese, mikortol a webnyertes, mikortol az adsense, mikor az akciok es hirlevelek, mikor a Mesterek Szovetsege)

Erre a kettore es Sandor valaszaira az erzelmeink es sajat magunk legyozeseben:-)

Koszonettel:

Kovacs Jozsef

Csütörtök, 2008. Július 24. 2:58

Üdvözlök

Üdvözlök Mindenkit!
Önöket pedig külön is név - sor szerint Balázs, és Sándor!

A probléma ami többeket is érinthet a végén.
ahol most tartok.

A szövegírás valamint az üzleti szemlélet nem gond.
Nem túl rég rátaláltam a saját termékre, ami azt hiszem eladható.
Felfuttatás után esetleg lesz időm akár infótermék fejlesztésre is.

Jelenleg megvan a tárhely, akár egy gugli elsős tartománynévvel.

Most a háttér munkák folynak. Az adatbázis kialakítása
kezelő felületek.

Kint van a toborzó.

Az ötlet kipattanásától (Kb 2hónap) szó szerint máig tartott az a folyamat
amíg kitaláltam hogy véleményem szerint a toborzó elég csábító de, tarható ígéretekkel legyen megtöltve.

Zöld búzára tapasztalatlanságra nem is egyszerű feladat.

Amit ott leírok azt hiszem a megvalósítható tartományba tartoznak.
A hirdetőt csak is egy jó partnerprogram keretében lehet igazán sikeres. Az adj, hogy kaphass elvnek működnie kell!

Mivel lényegében kattintásokat adok, el azt hiszem jól automatizálható Viszont nem tudom hogyan kell működtetni

Adatforgalom, számlázó rendszer, adatbiztonság. Jelenleg még a könyvelő a luxus kategóriába tartozik.

Https protokoll használata, telepítése. Csalás gátló eljárások.

Munka a kulisszák mögött, hogy ne csak én legyek elégedett, hanem az ügyfél is.

Mindezt most még három műszak és túlórák mellett.

Azt hiszem az első száz partner megtalálása lesz nehéz, utána már menni fog.

Előre is köszönöm!

Tisztelettel: Halász Károly

Ui. Azt hiszem a napkban egyeztetek a talomban tartott félórás telefon beszélgetésről.

Csütörtök, 2008. Július 24. 11:15
  

Sziasztok!

A válaszok:

1. Jobb időbeosztásra, nagyobb hatékonyságra.

2. gyorsabb webfejlesztőkre.

Az időbeosztásom azért nem lehet rendben, mert gyakran reggeltől késő estig dolgozok a feladataimon, de másnap gyakran hosszabb az elvégzendők listája, mint előtte való nap. Pedig csak 2 dologra koncentrálok igazán:
- A családfenntartó munkám végzése,
- és online vállalkozásunk építése, amivel az előbbit szeretnénk teljesen lecserélni.

A webes fejlesztőink tájékán pedig az a probléma, hogy még a tavalyi GT konferencia után közvetlenül Balázs instrukciói alapján mindent leírtam, definiáltam, át is beszéltem a kiválasztott webes céggel A-tól Z-ig mindent.
(Azért nem mentem Balázshoz, mert az előadásán említette, hogy minimum 1 év, mire egy új ügyfél oldálanak egyáltalán neki tudnak kezdeni, és sokkal gyorsabb indulást szerettem volna.
Türelmesen vártam a határidők lejártát követően is egészen sokáig, aztán egyre erőteljesebben kezdtem "rugdosni" őket, mire 1-2 hónappal ezelőtt kaptam egy olyan oldalt, ami 10-20%-ban felet csak meg annak, amit kértem.

Igazából számunkra használhatatlan lett az eredmény, annyira, hogy ki sem tettük "élesbe".

Most ott tartunk, hogy egy rémegyszerű blogra redukáltam mindent, amelynek már megint letelt réges-régen az elkészítési határideje. Azt gondoltam, végre már értik, hogy sürgős lenne.
Ezt nem csak a weboldalam bánja, hanem az infótermékem is, ami már majdnem egy éve várakozik a grafikai átdolgozásra. Ebből is rengeteg dolog készen van, de nincs befejezve...

Biztos vagyok benne, hogy valamit nagyon elszúrtam, de fogalmam sincs, mit.

Az idő pedig sürget: Tavaly vásároltam webnyertes listát, mesterek szövetségét, stb., de használhatatlanok, amíg nincs készen a házi feladat.

Most pár napon belül elkezdem magam megépíteni az oldalam (25 hét és miszü féle eszközökkel), de a könyveinkkel bajban vagyok a grafikai részt illetően, ami eléggé fontos az anyag jellege miatt.

Igazából nem panaszkodni szeretnék, hanem jelenleg ilyen problémákkal küzdök, ezek azok, "ami miatt forgolódok éjjel és nem alszom", ha szabad egyes előadókat idéznem. :)

Köszönöm az eddigi és jövőbeli segítségeteket is,
Kerekes Csaba

Csütörtök, 2008. Július 24. 11:37
  

Elnezest kerek, hogy igy keretlenul beleszolok, de talan erdemes volna korulnezni az ingyenes CMS, vagy mas neven editacios rendszerek korul.

Ezek kozul is az egyik legjobb eslegegyszerubb a DRUPAL (nekem Balazs tanacsolta meg december elejen azota csak ezt hasznalom). Rengeteg info, tananyag, videotananyag van hozza. - Es nem kell varni a webfejleszto cegre!!! 8 eves kislanyom mar 2 weboldalt uzemeltet a rendszer segitsegevel (http://versek.szepen.com, http://mindenfele.szepen.com)

www.drupal.hu - 5,8 -as verziot ajanlom.

Udv, Zsolt

Csütörtök, 2008. Július 24. 21:30

Kedves Zsolt! Nagyon

Kedves Zsolt!

Nagyon köszönöm a válaszod, igen, magam is ilyenben gondolkodom (már).

Köszi,
Csaba

Csütörtök, 2008. Július 24. 21:40
  

Azért szerintem az kicsit erős hogy egy drupal minden problémát megold, és hogy egy 8 éves kislány üzemeltet 2 weboldalt...

Péntek, 2008. Augusztus 08. 7:37

Nem old meg mindent, de

Nem old meg mindent, de amint be van allitva, nagyon konnyen kezelheto es sok mindent tud. Ez a blog is DRUPAL motoron megy, es a Wolf Gabor gazdag tanacsado blogja is.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 9:15
  

Ez így már elfogadható, viszont sajnos a nyílt forráskódú rendszereknek (bármennyire is szeretem és sokat alkalmazom őket) is megvan a hátrányuk, méghozzá az hogyha egyedi dolgot szeretnénk az nagyon nehéz hozzáfejleszteni.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 9:38

Üdvözlöm, én tudnék

Üdvözlöm, én tudnék megoldást a problémájára. A TLSoft NET Solutions nevében írok. Weboldalkészítéssel és a hozzá kapcsolódó teendőkkel foglalkozunk. Figyelemmel szoktam követni az ilyen ingyenes marketinganyagokat, szóval képben vagyok az ilyen jellegű weboldalakkal kapcsolatban. Kérem látogasson el weboldalunkra és ha felkeltettük érdeklődését (grafika vagy akár komplett weboldal terén is) akkor kérem írjon a weboldalon található elérhetőségre, vagy egyszerűen reagáljon erre a kommentre és felteszem a blogra az elérhetőséget.

Péntek, 2008. Augusztus 01. 15:18
  

Köszönöm a felajánlást László, de sikerült már megoldást találnom, illetve nagy valószínűséggel feltárni a problémák mindegyikét a webes fejlesztéseket tekintve.

Az eredmények:

1. Kötbéres megbízási szerződés,
2. A feladatok pontos megértésének is a számonkérése,
3. Még részletesebb megvalósítási tervek időben és eredményekben meghatározva.

Péntek, 2008. Augusztus 01. 23:09

Valóban jó megoldásnak

Valóban jó megoldásnak tűnik, de a magam részéről azon vagyok, hogy egy munka minél kötetlenebb legyen, ezért igyekszem ezeket elkerülni úgy, hogy jó kapcsolatot építek ki az ügyféllel, valamint az általa kért fejlesztéseket a megbeszélt időre megcsináljuk (az is előfordul, hogy nincs konkrét dátum, de ennek ellenére nem halogatjuk a munkát). Örülök, hogy megoldódni látszik a helyzete. Ennek ellenére, ha bármelyik szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését nyugodtan írjon.

Péntek, 2008. Augusztus 01. 23:46
  

A rendszer nem figyelmeztetett, hogy nem írtam nevet, ami így éjfélhez közel jó lett volna. :-D

Péntek, 2008. Augusztus 01. 23:48

A megfelelő tipus

A megfelelő tipus weboldalhoz pl. bolt vagy foglalási tipusú, az ahhoz tartozó legjobb stratégia választása.
Hogyan építsünk adatbázist különböző tipusú weboldalakkal?
köszi

Csütörtök, 2008. Július 24. 19:07

Sziasztok! Először is

Sziasztok!

Először is ezúton szeretném megköszönni az eddigi segítségeteket, ami eddig is óriási volt, és a szándékotokat, hogy ezt még fokoznátok.

Az egyik epizódban Sándor említetted, hogy kell egy mentor, aki látja az ember sikerének esélyét és biztat-erősít. Aki már sikeres és bizonyítottan adhat az ember a véleményére, tanácsára. Hogyan találhat az ember ilyen mentort (ha ismerősei között nincs ilyen és tanácsadót egyelőre nem tud megfizetni)? Úgy vélem, hogy kérdésem költői és nincs rá igazi válasz, de hátha mégis...

Köszönettel,
Zsolt

Csütörtök, 2008. Július 24. 21:08

Sziasztok! Én

Sziasztok!

Én megpróbáltam végiggondolni az akadályokat és visszahúzó erőket, melyek visszatarthatják azokat az embereket a pénztermelő, sikeres online rendszer létrehozásától, akik valószínűleg olyanok mint én:

- kezdők az online marketing területén,
- van munkájuk, állásuk (kevés vagy nulla szabadidejük),
- van egy jó ötletük,termékük,
- elhivatottságot éreznek a sikeres üzlet felépítése iránt,
- hajlandóak is lennének beletenni a munkát az online vállalkozás felépítésébe,
- tanulni is ,
- de azt a szükséges napi 4-6 órát nem tudják rászánni a dologra,
- mert a családfenntartó munkát, saját vállalkozást nem hanyagolhatják el, és nincs annyi pénzügyi tartalékuk sem, hogy teljes mértékben Sanyival vagy Balázzsal kiviteleztessék a rendszerüket.

1. Az idő, annak hiánya egy nagy akadály. Azt szokták mondani, ha nincs időd, vásárolj magadnak. Fizess meg valakit, aki pénzért megcsinálja neked azt, amire neked nincs időd. Milyen jó lenne, ha egy-egy konkrét előttem álló feladatnál - nem teljeskörű kivitelezésre gondolok - lehetne valaki, aki azt a konkrét feladatot a POM koncepció elméleti és gyakorlati ismeretével felvértezve egy bizonyos összegért megcsinálná nekem egy adott határidőre.

2. A gyakorlati tudás, tapasztalat hiánya is sokszor akadályokat gördít elém. Eljutok a POM alapján egy pontig a tervezésben, kivitelezésben, de elakadok, felmerül egy kérdésem, és nem találom rá a választ. Milyen jó lenne, ha a szoftverek esetében megismert HelpDesk mintájára felhívhatnék egy telefonszámot, vagy Skype-nevet, és egy személy, aki a POM koncepció elméleti és gyakorlati ismeretével felvértezett, válaszolna 2-3 perceben a konkrét kérdésemre. És akár ennek még egy havidíja is lehetne, akárcsak a szoftverek esetén a szoftver támogatásnak.

3. És ami még nagyon jó lenne, ha bizonyos időnként konzultálhatnék a szakma jeles képviselőjének egyikével, akár Sanyival, akár Balázzsal, alkalmanként max. 15 percre, és ők belehelyezve magukat az én üzletembe hagynák jóvá az addig elvégzett munkám eredményét, adnának tanácsot a továbblépéshez, tűznék ki számomra a következő határidős feladatot. És ez megvalósítható lenne úgy, hogy veszek pl. egy kedvezményes konzultációs csomagot, x-szer 15 percet. X-re biztosan lehetne mondani valamilyen POM alapján jól meghatározható számot, hány fontos mérföldkő van/legyen a folyamatban. Ugye a kiadott feladat, a határidő és a számonkérés terhe ott lebegne felettem a két mérföldkő között, ami - ha a belső motiváció lankadna is - külső motivációs tényezőként továbblökne mindig 1-ből a 2-be.

4. És végül milyen jó lenne, ha én is beletartozhatnék abba a növekvő közösségbe, akik Sanyitól, Balásztól, Gábortól tanulva sikeres online vállalkozókká váltak, és ismerik azt a számomra elérendő célként megfogalmazott szót, hogy "passzív jövedelem".

Ha valamit kifelejtettem volna a hozzám hasonló háttérrel, lehetőséggel bírókat visszahúzó erők és akadályok listájából, akkor azért egyrészt elnézést kérek, másrészt bátorítanék mindenkit, aki magára ismert a fentiek alapján, egészítse ki az én levelemet válasz útján a hiányzó "láncszemekkel".

Üdvözlettel és köszönettel
Rátkay János

Csütörtök, 2008. Július 24. 22:49

Kedves Sándor és

Kedves Sándor és Balázs!
Én most jutottam oda, hogy ténylegesen foglalkozzak az internet-marketinggel, amire lassan kezdek rálátni, mint rendszerre. Látom az egyes elemeket, de még nem vagyok igazán tisztában a tartalmi részekkel és a folyamatokkal. Ennek ellenére elkezdtem a gyakorlati alkalmazást, csetlek-botlok, ahogy azt illik. A legfőbb gondom: a vevő nézőpontjának felvétele. A tényleges igény és szándék megtalálása. Azaz a marketing tevékenység tartalmi megalapozása, és a technikai eszközök hiánya.

Péntek, 2008. Július 25. 9:05
  

Kedves Sándor és Balázs!

Néhány éve, hónapja olvasótok vagyok, és ezúton is köszönöm a sok infót és lehetőséget, és most a segítséget.

Az én akadályaim: a házi feladatom nincs még kész igazából.
Hiányzik egy mentor, egy segítő-építő-támogató csapat, közeg, ahol nem néznek madárnak vagy másik bolygóról érkezettnek, ha felvetem ötleteim, gondolataim, viszont helyre is tesznek, ha nagyon elszállnék. Valami olyasmi, amire igaz a mondás: "A barát az, aki ismer téged és mégis szeret."
Látom a részeket és ezek kapcsolatát, látom az egészet, csak valahogy a működtetése nem megy. Mostanában kezdtem igazán vállalkozóként gondolkodni, hozzáállni az életemhez és tanácstalan, gyámoltalan vagyok.
Igazából azt szeretném megtudni, megtanulni a gyakorlatban, hogyan lehet becsületes, dolgozó, stratégiai gondolkodású és cselekvő vállalkozónak lenni, akár online, akár offline.
Lehet, hogy ez nem a konkrét kérdeseitekre adott válasz, de ezek foglalkoztatnak most. Mert azt gondolom, hogy ha tudom ezeket, akkor onnan el tudom dönteni, hogyan s miként tudom szinergikusan felhasználni az internet marketinget, adatbázisokat, Mesterek Szövetségét, POM-ot, stb.

Köszönöm a lehetőséget, hogy leírhattam ezeket. S várom, mivel rukkoltok elő! Addig is nézem tovább az egyperceseket és "élezem a fűrészem".

Tisztelettel:
Gyuró János István

Péntek, 2008. Július 25. 21:59
  

Szia János!

Nem gondoltam, hogy hasonló iskolán nevelkedünk. Szerintem a legnagyobb segítség egy kis csapat összehozása lenne, ahol ötletelni és segíteni és motiválni lehetne egymást.

Péntek, 2008. Augusztus 08. 17:55
  

Kedves Balázs és Sándor!

Kukkom nem volt az internet marketinghez és a honlapszerkesztéshez még egy éve.

Azóta amit csak tudtam megvettem POM, MSZ, MTSZ, HR és minden általatok kiküldött ayagot minimum kétszer elolvastam.

Elsősorban köszönet a tengernyi hasznos és ingyenes anyagokért, amelyekkel elárasztotok minket.

Külön köszönet Sándornak a www.eredmenyeselet.hu honlapért és a KETA előadásokért. Nagyon sok tartást kaptam belőlük és mindenkinek mondom, hogy látogassanak el a honlapra.

Balázs! Most hozzád fordulok mivel Te vagy az egyetlen akitől még sohasem vásároltam semmit, de a Gerilla piacépítés nagyon érdekel.

Szeretném megkérdezni, hogy való e nekem ha az első honlapom magam készítem és addig amíg nem lessz bevétel nem is számíthatok rá, hogy bárkinek is kiadjak bármilyen munkát. Vagy így talán teljesen sikertelenségre vagyok ítélve? Ezt a POM nem mondta.

Természetesen a POM keretsablon szerint készül. Sokszor azon veszem észre magam, hogy direkt keresek benne "szépíteni valót", hogy csak szöszöljek vele.

Szerintem sokan lehetnek így. Nagyon nagy segítség lenne egy "láttamozás", ezt meg ezt csináld át ez jó ez nem.

Nekem erre volna most nagy - nagy szükségem.

Elmúlnának a kételyek a félelem. Természetesen most még nagyon nehéz szinte lehetetlen a Ti tanácsadói óradíjaitokkal szembesülni.

Pedig mi akik tényleg bele is kezdtünk napi több órát dolgozunk is komolyan a honlappal egy életre hozzátok kötődünk már.

Nincs meg a visszajelzés, nincs sikerélmény ami előbbre vinne ezt vettem észre és nagyon hiányzik. Sokan talán itt véreznek el mert ez talán a legnehezebb és szinte átléphetetlen akadálynak tűnik.

A másik ami feltűnt, hogy általában már menő vállalkozások internetes megjelenéséről van szó.

És mi van azokkal akik kirúgták a főnököt és most azon dolgoznak, hogy később felvehessék akár személyi titkárnak.

Itt kéne kézzel fogható segítéget nyújtani. Szerintem a lehengerlő, kijózanító tények is sokkal jobbak mint a tapogás.

Tisztelettel gondolva rátok: Csaba Szlovákiából

Kedd, 2008. Július 29. 18:10
  

Kedves Sándor és Balázs!

Bocsánat a sorrendért, de a Sándor leveleivel hamarabb találkozam és jobban ismerem a munkáit, mint a Balázsét és automatikusan az Ő nevét írtam előre.

Az én problémám egy kicsit lehetne olyan is, mint a Sándoré volt, amit az egyik videoban megosztott a nézőivel. Tulajdonképpen ott tartok, hogy anyagilag teljes mértékben a padlón és eljutottam arra a pontra, hogy fogalmam sincs, miként álljak fel újra és nézzek szembe a dolgokkal. Valahogy úgy érzem elfáradtam az örökös harcban a világgal, a munkáltatókkal az mlm rendszerben sok pénzt igérő cégekkel szemben és mondhatom, hogy egy kicsit depresszióssá váltam. Van két gyermekem, akiket fel kell nevelnem, de fogalmam sincs mostmár, hogy miből és van egy férjem, aki kettőnk helyett dolgozik, de csak egy fizetést kap. Ötleteim lennének, hogy mit kellene és hogyan csinálni, de tőkém egy fillér sincs a megvalósításhoz. Nagy igazság van abban, aki egyszer azt mondta, hogy "Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen." Sajnos a mi társadalmunkra pedig teljesen rá lehet húzni ezt a lepedőt. Nagyon igaz. Ha boldogulni akarsz,vagy dolgozz napi 24 órát, vagy rabold ki a nemzeti bankot, mert másképp meghaltál. Ja és hogyha 24 órát dolgozol, akkor sem fogják kifizetni azt, ami neked jár, mert vannak mondva csinált ürügyek, amivel megmagyarázzák a tutit. Szóval én mostmár kész vagyok mindenféle téren. A Sándor videoi adnak egy kis pozitív töltést az életemnek és azért nézem, hallgatom, mert legalább ebből is tanulok valamit, de igazából gazdagabb nem leszek tőle, mert egy fillérem sincs, amit beletehetnék tőkeként bármibe is, hogy működőképes legyen. Én már nagyon sok mindent csináltam életemben és egy idő után mindig jött a krakk. Valami mindig történt, hogy ne tudjam tovább csináni azt amit éppen csinálok.
Most például találtam egy honlapot, ami azt reklámozza, hogy ingyenesen biztosít felületet neked, ha saját honlapot akarsz, de, ha beírod, hogy üzleti célra akarod használni, következő oldalon már hozza az infot, hogy tuti jó dolog, mert regisztráltál, de ha így akarod használni, akkor csak egy hónapra van ingyen és utána fizess ki 18 ezer forintot, hogy meghagyják neked. Ami gondom van ezzel az, hogy arra sincs pénzem, hogy egy webszerkesztőt megfizessek, csináljon nekem egy oldalt, nem még arra, hogy nekik kifizessek 18 ezret. Így kénytelen vagyok magam csinálni, de az a helyzet, hogy életemben egyszer szerkesztettem honlapot és már arra sem emlékszem, hogy kell csinálni, mert rég volt és skyp-on keresztül jött a segítség hozzá, hogy mit csináljak és hogy mentsem le. Arról nem beszélve, fogalmam sincs az automatizált rendszerről és a arról, hogyan szerkesszek hírlevél sorozatot. Egyáltalán mit írjak bele, hogy ne elriasszam az olvasót, hanem megtartsam. Mint, ahogy a Sándor teszi. Megmondom őszintén, minden tiszteletem az övé és azé a csapaté, akik mögötte és mellette állnak és segítik a munkáját. Ez egy igazi csapatmunka. Büszke lehetsz magatokra. Átkozottul jól csináljátok. Visszatérve az én problémámra. Illetve nem probléma. Nem szabad így felfogni. Ezek megoldásra váró feladatok, csak fogalmam sincs egyenlőre, hogyan oldjam meg őket. Mindenkinek tanácsolom olvassa el a The Secret című könyvet. Engem ezt tart még lelkileg egyben.
Szóval én olyan termékeket akarok forgalmazni és ezek által csapatot építeni, amiket már valaki megcsinált és piacra dobott. Hagyományos MLM rendszerről van szó és hálózatépítés forgalomnövelés a cél. Illetve van egy olyancég is, ami hagyományos kereskedelemben lévő üzletek termékeit úgy forgalmaztatja, hogy törzsvásárlói számmalkedvezéményeketkapsz bizonyos boltokban történő vásárlásnál a termékek árából és ezt jóváírják neked bónuszként. Ezekben én tag vagyok, és forgalamzóként is foglalkozhatom velük, de már csináltam olyan telefonszámlát, hogy a férjem majd infarktust kapott amikormeglátta, így nem tudok olyan hatékony lenni, mivel egyesével kell megkeresnem az embereket. Ez így túl sokba kerül és márnem is annyira hatékony, mint kb. 5 évvel ezelőtt lett volna. Arról nem beszélve, hogy így az emberek kényszerítve érzik magukat a válaszadásra. A neten pedig választási lehetősége van és eldöntheti, hogy van e szüksége arra a bizonyos dologra, vagy nincs. Nem érzikényszernek a döntést, hanem lehetősége van másképp dönteni és én sem érzem úgy, hogy rá kell beszélnem bármire is, azért, hogy növeljem a forgalmam és legyen bevételem, különben nem kerestem semmit. Az internet pedig van annyira személytelen, hogy ezt csak akkor érzi az ember, ha valaki nagyon nyomulós és rámenősen folyamatosan zaklatja a feliratkozókat, türelmetlenül, hogy mikor rendel már valamit. Nem kell időpontra megbeszélni emberekkel találkozót, hogy több személy hallja egyszerre az üzleti tájékoztatót, amikor a nagyszámok törvénye szerint működnek a dolgok és a sok meghívottból egy-kettő fog eljönni. Dolgoztam a semmiért. Ezért arra gondoltam, ezt a neten is megtehetem és már megspóroltam egy csomó időt és telefonszámlát és energiát. Legalább is ami a meghívás fizikai részét képezi. Tudok és akarok is dolgozni, de olyan segítsége van szükségem, aki megmutatja az utat, amit végig kelljárnom és nem hagy magamra akkor, amikor a legnagyobb szükségem van a támogatására. Megcsinálok én mindent, amit mondanak és nem ugrom meg a felelősség elől, de kell hogy valaki vezessen ezen az úton. Háttér támogatóként, hogyha megakadok, legyen kihez fordulnom és megbeszélni vele az adott helyzetet. Mivel ebben nem tudok számítani a férjemre, mert neki megvannak a maga feladatai így ezt nekem magamnak kell megoldani. Szeretnék elindulni az internetes marketinggel és szükségem van támogatásra, de fizetni bármiért is csak akkor tudok, hogy ha már van bevételem belőle, vagy része vagyok egy olyan rendszernek, ahol a kölcsönösség elve működik. Pl.: én segítek neki, mondjuk reklámozom a saját oldalamon, cserébe ő is tesz értem valami hasonlót. Gondolom ezen alapul a Mesterek Szövetsége is.

Nem tudom igazából jól írtam e le a feladataimat képező problémát, de ha valami nem érthető, gondolom szóltok róla. Sajnálom, ha esetleg panaszkodásnak tűnik a levelem egy része, de eléggé belefásultam az életbe az elmúlt időszakban. Szerintem nem vagyok vele egyedül, csak nem mindeki meri leírni azt ami tulajdonképpen foglalkoztatja.

Köszönöm a lehetőséget, hogy megkérdeztétek miben segíthettek és, ha tényleg tudtok segíteni azért csak hálás lehetek és köszönettel tartozok mindazért, amit eddig is tettekek értem, értünk. Nagyon szépen köszönöm, hogy lehetőséget adtatok nekem, nekünk ehhez az anyaghoz hozzájutni. Sok bölcs és okos dolgot tanultam eddig is tőltek. Köszönöm, hogy vagytok és olyan emberek vagytok, amilyenek. Hálás vagyok a Jóistennek azért, hogy megismerhettem két ilyen nagyszerű embert.

Üdvözlettel:

Andrea

Szerda, 2008. Július 30. 15:06
  

Kedves Andrea!

Ha elfogadsz egy-két segítő gondolatot tőlem, akkor az

ianorand@gmail.com

címre írd meg a mail elérhetőségedet.
Hidd el, tudok neked fontosat mondani.

Üdvözlettel,
András

Péntek, 2008. Augusztus 01. 7:29

van egy nagy gondom mert

van egy nagy gondom mert nem tudok kihez fordulni és ugy gondoltam hogy fel töltötem a skypet nagyob öszegü pénzel és egy honap után még mindig nem töltöték fel én ugy érzem hogy nagyon át vertek engem mert nincs olyn cim amin utol lehetne érni öket szerintem ezt azért csinálják hogy le huzák az emberek pénzét és fel sem töltik a skypem ez nagyon szomoru dolog ez által kérnék segicséget ha tud valami jo informáciot adni elöre is köszönöm

Vasárnap, 2008. Október 19. 13:12
  

Kedves Sándor és Balázs!
Először is teljes szívből köszönöm az eddigi videós és e-mail anyagokat amiket kaptam Tőletek. Nagyon sokat segítettetek abban, hogy egy kicsit tisztába jöjjek saját magammal kapcsolatban. Nekem nincs cégem, csak egy családi honlapom, ezért viszonteladásra jelentkeztem Nálatok. Feltettem pár hirdetést a honlapomra és most ezzel kapcsolatban lenne kérdésem. Először is az - a honlapom alkalmas-e erre a tevékenységre? A második - HOGYAN TOVÁBB? Én nem értek annyira az internethez mint a mai fiatalok, de nagyon szükségem lenne arra a kiegészítésre ami az internetes kereskedelemből befolyhat. Kérlek Benneteket segítsetek ebben!
Baráti üdvölettel Kisné Judit

Csütörtök, 2008. Július 31. 11:52
  

Kedves Sándor és Balázs!

Köszönöm a felkínált lehetőséget, élek vele, noha a kérésem nem feltétlen olyan jellegű amire Ti gondoltatok.

A jelenlegi helyzetemet Rátkay János hozzászólása szinte pontosan leírta már, köszönöm neki is a segítséget.

Ami nálam kicsit még eltér a János által leírtaktól az az, hogy a: "nincs idő pénzt keresni mert olyan sokat dolgozok" csapdából a korom miatt egy állásváltoztatással kikerülni már szinte esélytelen dolog. Ugyan két területen is intenzív önképzést folytatok, hogy mégis megadjam a nagyobb esélyt magamnak, de így már tényleg alig marad időm a családomra és egyéb dolgokra.

Ami nagyon eltér a János által leírtaktól az az, hogy egyelőre nincsen jó ötletem, jó termékem sem. Van viszont egy nagyon fontos, komoly célom, és az nem maradhat csak vágyálom. A megvalósításhoz pénz kell, amire a jelenlegi családi bevételekből és nem áldozhatok.

Úgy képzelem el, hogy kell találnom egy jövedelemforrást, amit viszonylag rövid idő alatt, és kötetlen időbeosztással felépíthetek (a főállásom mellett bizonytalan az időbeosztásom). Ezzel egyrészt egyensúlyba kell hoznom a családi költségvetést, ami néhány korábbi, nem túl szinvonalas döntésem miatt egy kicsit ingatag, másrészt megteremti a továbbképzésem alapjait az Internetmarketing irányában.

Ami még korlátozza a lehetőségeket az a cél nem szentesíti az eszközt felfogás. Korrektül, az elveket nem feladva, nem a világ legokosabb embereként stb. sok pénzt keresni?!

Mindenesetre a feladat nekem adott, azt nekem kell elvégezni, ezt már nagyon régen megtanultam. Ha segítséget lehet kérni, akkor kérj, és ha felkínálják fogadd el (nem bármilyen áron), ezt nem olyan régen tanulgatom.

Mindenkinek sok sikert kívánok az üzletéhez, és még inkább a Sándor személyiség fejlesztő videóinak befogadásához

Üdvözlettel
András

Péntek, 2008. Augusztus 01. 7:23
  

Hogyan lehetne elkésziteni egy bomba imfoterméket?

1.Milyen legyen a szövege hogy piacot robancson a termék?
2.Milyen profi szoftverek kelenek egy imfotermék elkészitéséhez?
3.imfotermék marketing turbo stratégia minden a mi kel a hoz hogya nulárol elehes késziteni egy profeszionális imfoterméket.

Vasárnap, 2008. Augusztus 03. 13:49

Egy webáruház típusú

Egy webáruház típusú üzletet akarok elindítani.
Kérdés, hogy mennyire lehet rá alkalmazni a Gerilla piacépítés stratégiát? Fel tudok-e építeni a saját piacomon olyan szakértői oldalt, mint pl. a belyegzoexpressz.hu?
Abban várnám a segítséget, hogy miképpen tudom megoldani, hogy hasonlóan eredményes webáruházam legyen, mint a fent említett. Milyen elemeket és hogyan kell beépíteni a stratégiába ahhoz, hogy jól működjön.

üdvözlettel,

Márk

Hétfő, 2008. Augusztus 04. 16:33

Kedves Sándor,

Kedves Sándor, Balázs!

Sokunk problémáját fogalmazta meg: Rátkay János.
Az én lehetőségeim annyival bővebbek, hogy vállalkozó vagyok, "működő" üzlettel és weblappal rendelkezem.
Amit nagyon szeretnék, azt szinte mindíg meg tudom valósítani.

A visszahúzó erők a következők:

-Az időm, és a pénzem véges.
Tehát, ha valamilyen újabb dologra áldozok belőlük, az csakis átcsoportosítással oldható meg.
Valahonnan el kell vonni!
Ezért a döntéseimnek mindíg rendkívül nagy a súlya és a következménye.
-Új dolgok hiányos ismerete, rendkívül időigényes hasznos és friss információkhoz és marketingtechnikákhoz jutni.

Amiben Ti (it nem hagynám ki a sorból Wolf Gábort sem) tudnátok nekem segíteni, az az, hogy a rengeteg, jobbnál-jobb terméketekből melyikre kellene eleinte, majd melyekre később időt és pénzt szánnom, valamint melyek azok a munkák, amiket jobb lenne, ha mással (veletek) végeztetnék.
Valóban jó lenne egy személyes konzultációs csatorna, ahol segítséget kapnánk elakadáskor! Pl. ez a havidíjas ötlet nekem is teszene.

Tisztelettel:Sz.T.

Szerda, 2008. Augusztus 06. 11:59
  

Kedves Balázs és Sándor!

Nagyon örülök a lehetőségnek, hogy feltehetjük a kérdéseinket.
Engem az érdekelne elsősorban, javítva a hatékonyságot, hogy lehet összeállítani egy hírlevélsorozatot, DM-kampányt, milyen összetevőkből álljon, kiküldés mikor a legjobb?
Köszönöm.
Kreatív napot!

Csütörtök, 2008. Augusztus 07. 10:07

Sziasztok! Köszönöm a

Sziasztok!

Köszönöm a lehetöséget a kérdések feltételéhez.
Engem a DVD film készítéséhez minimális de elengedhetetlen kamera milyensége, és milyen softvert ajálnátok az anyagok szerkesztéséhez ami nem rontja a felvet kép minöségét. És a tovább ajánlás megoldása akár hirlevélen, akár a webb oldalon.
Per pilanat engem ezek a kérdések foglalkoztatnak ha ebben tudnátok segiteni azt nagyonszépen köszönöm az eddigi segitséggel együtt amit töletek kaptam.

Mosolygós szép napot.
Oszvald Károly

Csütörtök, 2008. Augusztus 07. 10:18
  

Kedves Sándor és Balázs!

Nekem a legnagyobb problémám az idő hiányával van!
Rengeteg ötletet adtatok, rengeteg megvalósításra váró dolgot, és egyszerűen nincs időm, energiám csak nagyon lassan megvalósítani.

Egy autós klub keretein belül csinálok webshopot, hírlevelet, és magát a csapatot is irányítom.

Hogyan lehetne érdekeltté tenni a tagokat arra, hogy segítsenek a munkában, milyen módszerrel tudnám az szabadidőmet meghosszabbítani?

Csütörtök, 2008. Augusztus 07. 20:47
  

Kedves Sándor és Balázs!

Nagyon jó dolognak tartom, hogy arra a felismerésre jutottatok, hogy meg kellene kérdezni, hogy miben tudtok segíteni. A Digiphone Kft. létrehozott, egy nagyon jó minőségű szerverrendszert. Az új honlapunk programozása most készül. Az, az alapvető problémánk, hogy rövid idő belül, nem tudunk, annyi ügyfelet sem összegyűjteni, hogy a szervereink elhelyezésére bérelt szoba, bérleti díját kitudjuk termelni. Az lenne a nagy segítség, ha rövid időn belül tudnánk ügyfelekhez jutni, akkor a bevételből kitudnánk az ügyfélszerzésért járó jutalékot fizetni. Szolgáltatásaink: emelt díjas sms szolgáltatás, tárhely szolgáltatás, domain név regisztráció, DNS szerverek, web áruházak, szerver hosting szolgáltatás, linux rendszergazdai szolgáltatás. Alapvetően SUN szervereket üzemeltetünk. Egyszerűen fogalmazva, sürgősen szeretnénk szervereinknek és ezáltal magunknak is munkát biztosítani.

Tisztelettel: Hegedűs Kornél
Digiphone Kft

Péntek, 2008. Augusztus 08. 5:11
  

Kedves Sándor és Balázs!

Csatlakozom Dallos Barbara üzenetéhez, ugyanis leírt mindent, amit én is szerettem volna. Egy kezdő online vállalkozónak, aki kimerészkedik az internetre a portékájával, tényleg szüksége van az első lépésekhez egy guru segítségére. De ki az? A hírleveleitekben még soha nem olvastam olyan listát, hogy kihez lehet fordulni, aki válaszra is méltat és segíthet. Arról viszont rengeteg infót kapunk, hogy ez és ez a nagyszerű termék x százezerbe vagy millióba kerül, csak vedd meg és csináld úgy ahogy mondom és tiéd az internet. Nem vitatom és nem minősítem, mert biztos, hogy jók, de egy kezdőnek aki pénzt akar keresni nincs ilyen gazdasági háttere az elején ( elnézést a kivételektől ) és egy kicsit kedvét szegi. Velem legalább is ez történt.

Dallos Barbara írta:

Mi az, amit elkérnék? Partnereket. Olyan partnereket, mint te, Sanyi, akik látják a jövőbeni sikerességünket, és megelőlegezik a bizalmat felénk. Olyan partnereket, akik szinte mondhatnánk, hogy úgy "működnek", mint a Google Adwords. Akik csak az átkattintás után kérnek pénzt.

Magyarul, olyan partnereket, akik tiszta beszéddel és körítés nélküli bizalommal ajánlanak minket, de történetesen csak egy adott, általuk generált megrendelés után kérnek pénzt, azért, mert kiküldtek egy, vagy akár több levelet rólunk a több- ezres e-mail listájukra.

Ugyanakkor pedig olyan partnereket, akik "gondozzák" is ezt a listát, és rendszeres kapcsolatot tartanak a feliratkozókkal, mint például te. Olyan partnereket, akiknek a szava jelent valamit azok számára, akiknek levelet küldenek.

Szerintem a személyes ajánlás az egyik leghatékonyabb reklám, így olyan emberekre lenne szükség, akik ezt bevállalják!

Tisztelettel: N. Attila

Péntek, 2008. Augusztus 08. 6:09
  

Sajnálatos módon egy kis mazsola vagyok a Weboldal készítésében, ezért a meglévőhöz a videó segítése ellenére sem tudtam a fotókat feltenni. A webárúházamnál nem volt gondom a fotók feltevésével, de ez nem megy !!!!!!!!!
Hívtak társoldalként, azonban nemtudok társoldalra kerülni,
mert nem tudom, hogyan kell. Készítettem már bannereket, de a továbbítással bajban vagyok.
Pénzem sajna nincs, hogy segítséget kérjek ezek rendezéséhez.

Üdvözlettel Etelka

Péntek, 2008. Augusztus 08. 7:02

Sziasztok! Az én

Sziasztok!

Az én problémám, hogy belekeveredek az infózuhatagba, mint cica a gombolyagba.

Van termékem, ami top piacképes, honlapot szeretnék, ami top ütőképes, nem szeretnék a technikai részletekbe elsüllyedni, hanem a termékem eladásából jól megélni.

Az én felfogásom szerint olyan kivitelezőt keresek, aki a ma elérhető legjobb honlapot kínálja, amit én karban tudok tartani felhasználóként, kezelhető és elviselhető áron.

A magam dolga lenne a szövegírás a jó stratégia kidolgozása és a proaktív marketing.

Nem kívánok informatikussá válni.

Üdv. Eglesz Dezső

ui. minél többen vagyunk ti egyre drágábbak vagytok? vagy van más megoldás is?

Péntek, 2008. Augusztus 08. 7:57
  

Tiszteletem az Uraknak!

Első,és legnagyobb gondom, az anyagi gond!
Második,nem tudok angolul,
harmadik:nemteljesen ismerem az informatikai szak szavakat,
ez által nem tudom megfelelően használni a számitó gépet.
Nem tudom, hogy egy saját honlapot, hogyan tudák kezelni-
hogyan tennék fel hirdetéseket.
Meg köszönökminden segitséget!TisztelettelB.GY.57éves

Péntek, 2008. Augusztus 08. 8:15
  

Kedves Sanyi és Balázs!

Köszönöm a lehetőséget és a ragyogó sorozatot, amit nap mint nap olvashatok.
Mi tart vissza? Az, hogy az alapötletem (termékem) valóban eladható-e? Ha olyan szakemberek, mint Ti véleményt mondanátok róla, vagy egyszerűen csak igent vagy nemet.
Ez lenne nekem a legfontosabb!!!
Tehát kellene egy űrlap vagy fórum az oldalatokon, ahová beírhatnánk az elképzelésünket és ti válaszolnátok!

Persze csatlakozhatnék Dallos Barbara hozzászólásáshoz is:

"Olyan partnereket, akiknek a szava jelent valamit azok számára, akiknek levelet küldenek."

Péntek, 2008. Augusztus 08. 8:18
  

A legnehezebb dolog hogy a szaknévsorok lejáratott hírnevét rendbe hozzuk. A lejáratáshoz nagyban hozzájárult a Tv2 ügyvédje,de egy másik oldallal kapcsolatban, amiben nagyrészt igaza is volt.
A honlapot is valahogy népszerűsíteni szeretnénk. Üzletkötőinket megtanítani valami új értékesítési technikára, mert a partnereknek már nagyon elegük van a sok "telemarketingesből" akik naponta többször zaklatják a cégvezetőket.
Valamint a honlapot is valahogy korszerűbbé,vagy teljesen mássá,tehát eladhatóbbá szeretnénk tenni.
Kösz
Babolcsai János

Péntek, 2008. Augusztus 08. 8:19

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!