Néhány hozzáállás, amivel biztosan nem fog pénzt keresni az interneten (sem)... | Internet-Marketing.hu

Néhány hozzáállás, amivel biztosan nem fog pénzt keresni az interneten (sem)...

A múlt héten végeztünk egy rövid, ám mégis rendkívül tanulságos kutatást olvasóink körében, ennek a tapasztalatait szeretném most megoszatni Önnel.

Egyrészt azt tudakoltuk meg olvasóinktól, hogy milyen mértékű növekedést tartanának lehetségesnek, ha cégük weboldalára annyi figyelmet tudnának fordítani amennyit az megérdemelne, másrészt arra a kérdésre kerestük a választ, hogy mi akadályozza meg olvasóinkat abban, hogy kellő mértékben foglalkozzanak cégük internetes jelenlétével.

A válaszok nagyon sokszínűek voltak, mégis néhány fő gondolat köré csoportosultak.

Az alábbiakban néhány igen tipikus, de a siker szempontjából igen káros hozzáállást fogok bemutatni és véleményezni. Az a benyomásom ugyanis, hogy túl sokan tanítanak túl sok [#&x...yQ"$] -ot, és ennek túl sokan isszák a levét. Bízom benne, hogy Önnek sikerül elkerülni ezeket a tévedéseket, ha pedig eddig nem sikerült, akkor mostantól sikerülni fog!

VIGYÁZAT, EGY-EGY KÍMÉLETLENÜL ŐSZINTE GONDOLAT LEHET HOGY SZÍVEN FOGJA TALÁLNI!

1. Rengetegen vannak, akik nem rendelkeznek vállalkozással, vagy alig döcög a vállalkozásuk, és az Internet-től várják a megoldást. Vagy legalábbis elhiszik, amikor valaki azt mondja nekik, hogy az Internet tudná megoldani a vállalkozásuk problémáit.

A helyzet az, hogy nem fogja megoldani! Ahhoz, hogy az Internet átütő sikert hozzon, ahhoz vagy kell egy valódi, igazi, működő vállalkozás, vagy egy őrületesen jó ötlet, egy nagyon jó, lehetőleg egyedi, bevezetés előtt álló termék vagy szolgáltatás. Túl sokan vannak, akiknek egyik sincsen, és ahelyett, hogy ezeken dolgoznának, a keresőoptimalizálás részleteivel vannak elfoglalva. Egyszerűen az ő számukra ennek nincs itt az ideje.

2. Szép számmal vannak azok is, akik saját bevallásuk szerint nagy növekedést remélnek (pl. 300% egy év alatt) az Internetes megjelenéstől, mégis azt mondják, hogy nincs pénzük arra a weboldalra, ami ezt a növekedést hozhatná.

Ez hogyan lehetséges? Amit leginkább el tudok képzelni, hogy annyira kicsi a cég forgalma, hogy 300%-os forgalomnövekedés nem termelné ki a weboldal pár százezer forintos árát. Ebben az esetben ismét azt kell mondanom, hogy akkor tényleg nem a hiper-szuper weboldal elkészítése a fő priorítás, hanem a vállalkozás rendes felfuttatása.

3. Szintén sokan vannak, akik rendelkeznek működő vállalkozással, és látják, hogy az Internetes jelenlét számottevő növekedést hozhatna a számukra, és azért nem foglalkoznak vele, mert úgy érzik, hogy nem értenek kellően a részletekhez. Persze, valamennyire érteni kell hozzá, de nem szabad túlzásba vinni.

Nézzünk egy példát: Ha van egy kis péksége, ami holnaptól szállíthat a Tesco-ba, akkor Ön rohan, hogy megtanuljon kamiont majd targoncát vezetni? Ugye hogy nem? Akkor miért gondolja, hogy Önnek kell értenie a keresőoptimalizálás minden részletéhez? (Azért a keresőoptimalizálást hozom fel példaként, mert a hazai "szakértők" körében mintegy divathullámként dúl a keresőoptimalizálási láz, függetlenül attól, hogy van-e értelme az adott oldal esetében, vagy nincs.)

Értem ám! Csak nézzen szét a hazai internet-marketing palettán, és egyetlen oldalt nem fog találni, amelyik stratégiákat tanítana, vagy azt, hogy hogy hogyan tudja internetes projektjeit jól menedzselni. Mindegyik arról beszél, hogy hova hány kulcsszót írjon, meg hogy hogyan hirdessen a Google AdWords-ön.

4. Vannak olyanok is, akik csak nem látnak olyan szakembert, akivel el tudnák készíttetni az oldalt. Na ezt már értem. Tényleg alig van olyan, szakember vagy csapat, ahol mind a marketing, mind a technikai ismeret házon belül kellő minőségben és mennyiségben rendelkezésre állna. A stratégiai megközelítésről meg már ne is beszéljünk...

(Sőt, elárulom, hogy mindaddíg, amíg bizonyos multi cégeknél 300.000 - 400.000 Ft-ot megkeres egy programozó úgy, hogy 12 hónapból 2-3 hónapot kell dolgoznia, addig még megfelelő tapasztalattal és hozzáállással rendelkező programozót is nehéz megfizethető áron megszerezni.)

5. Hála az égnek volt jónáhány olyan válaszadó is, akik pont azt a szakmai tudást hiányolják saját repertoárjukból, amely egy jó online marketing menedzsernek szükséges. Persze közülük is sokaknak szűkös az ideje, de ezt fokozatossággal könnyen lehet ellensúlyozni!

Nekik fognak szólni következő cikkeink, mindjárt holnap az első... :-)

6. ...és végül, de egyáltalán nem utolsósorban az 500 válaszadó közül volt öt-hat cég, akiknek már megvan az a hiper-szuper weboldal, amelyik több érdeklődőt hoz, mint amennyit ki tudnak szolgálni. Nekik tiszta szívemből gratulálok! (És várom tapasztalataikat itt, a blogban...)

Önnek mi a véleménye? Egyetért vagy tiltakozik? Önt mi tartja vissza az internetes sikertől? Írja meg véleményét hozzászólásként!


 

A pénz az Úr

Pénz nélkül nem lehet belevágni egyetlen internetes vállalkozásba sem!
Bár ez így nem egészen igaz,de...99%
Szerény tapasztalataim szerint, ha nincs anyagi fedezet a reklámokra, akkor senki nem fogja megismerni az adott vállalkozást. Bár ez is függ a reklám minőségétől, kaliberétől.
De ez nem csak az interneten van így.
A konkurencia nem kegyelmez, akinek nagyobb a pénztárcája, ott az előny.
Nagy mágusnak kell lenni , hogy a sz**ból megépítsük a mesebeli várunkat.
Vannak akiknek sikerül(t), feléjük őszinte elismerésem!

Azért mondom mindenzt, mert nem kellett hozzá nagy agy, hogy átlássam számláim alapján és a statisztikai kimutatások által, hogy ha nem reklámozok, nincs látogatója oldalaimnak.

Persze odaadás, idő és eltökéltség nélkül nem fog menni semmi.

Vasárnap, 2009. Augusztus 31. 1:21
  

Balázs, nem kell ilyen óvatosan fogalmazni! :)

Mondd ki egyenesen, hogy sz..ból nem lehet várat építeni - az interneten sem! Ez is egy vállalkozás, nincs semmi különbség! Talán annyi, hogy itt tényleg nyílt verseny van, amit az iskolában tanítanak. Nincs jópofi, meg urambátyám, meg majdcsak kidumálom magam - itt minden kis hiba keményen kiugrik.

Itt is érvényes, hogy vagy veszel egyet készen - ezt céggel is lehet! Vagy foggal-körömmel kikaparod a semmiből,és elindítod.

Vagy pénzed legyen hogy megvedd, vagy időd, hogy megtanuld és felépítsd - ha egyik sincs, valamit nagyon rosszul csinálsz az életedben! Szerintem.

Üdv, Attila

Kedd, 2007. Október 02. 17:03

Egyetértek, a 4. és

Egyetértek, a 4. és 5.pontba kategorizáltam magunkat. Még nincs vállalkozás, nincs weblap, csak szerintünk remek (őrületes?ezt előre nem tudni) ötlet, ami reményt ad arra, hogy egy internetes vállalkozással indítva kialakíthatunk, megalapozhatunk egy normálisabb életvitelt. (Persze a "normálisabb" is relatív fogalom, megelégszünk az átlagember, a kisember erről alkotott elképzelésével.) Ez a stratégiai célunkba belefér.De mivel nem vagyunk egyidejüleg "polihisztorok" és "szakbarbárok" hiányzik a csapatból egy-egy szakmai tudás. Ebben kellene segítség, mert ma már offline, online esetekhez is többféle szakmai tudás kell.

Hogyan méressük meg az ötletet, vagy az 1.,pont szerint ne is kezdjük el???

Az elöző levél kérdéseire adott válaszunkban az itt leírtakra már utaltunk (pl. a POM 2.0 tanulmányozása, stratégiai célunk stb.,), de az "EGY KÍMÉLETLENÜL ŐSZINTE GONDOLAT LEHET, HOGY" INKÁBB SEGÍTENI FOG!

Kedd, 2007. Október 02. 17:42
  

Egy igaz sikersztori: az ügyfélnek rossz koncepció alapján, terv nélkül épült fel a honlapja. És csúnya is volt, de ez mellékes. Viszonylag könnyű volt megérttetni vele, hogy nem a látogatónövekedés a legégetőbb prioritás. (Sokan úgy érzik, hogy ha napi 6000 látogatójuk lenne a jelenlegi 100 helyett, akkor rögtön felfutna a bolt).

A legégetőbb prioritás egy stabil, fenntartható üzleti modell felállítása, majd annak a webes manifesztálása (online üzletről van szó).

OK, de az ügyfélnek _gyorsan_ kellettek az eredmények, nem volt idő megvárni a piackutatás, tervezés, kocepcionálás időigényes kalandjainak végkifejletét.

A megoldás: email marketing stratégia felállítása: A honlap gyenge értékesítési folyamatainak megkerülésére néhány okos landing oldalt hoztunk létre, majd elkezdtünk veszett gőzerővel adatbázisépíteni, edukálni és emailen keresztül értékesíteni.

A vacak honlap ellenére megugrott a konverziós arány a site-on, beindultak a vásárlások, tök jó kis közösség épült ki a honlap körül. Most, hogy végre megterveztük, megkutattuk, megkoncepcionáltuk az új site-ot, tudjuk, hogy repülőrajttal fog indulni, hiszen az email marketing rendszert (a MailMaster minden listájával és időzítésével) egy-az-egyben át lehet pakolni az új honlap mögé csakúgy, mint a landing page-eket.

Amiért ezt írtam: sokakat elrettent a strategizálás gondolata, mert holtidőnek tűnhet. Erre megoldás egy mini (email marekting) stratégia és néhány gyors fejlesztés, melyek segítségével hihetetlen löketet lehet adni egy ócska honlapnak is úgy, hogy az új site elkészülte után egy-az-egyben átemelhető legyen a rendszer.

Kedd, 2007. Október 02. 17:53
  

...erről egy fontos dolog jutott eszembe:

Ha már mindenképpen kellene írnom egy mindent gyógyító orvosságot, az a KUTATÁS!

Attila, első voltál a guglin, és nem özönlöttek a látogatók. Mi a következő logikus kérdés: "...hé, hányan vannak a guglin az én témámban? ÍÍÍÍÍÍ, lehet, hogy r...t kevesen??? Akkor lehet, hogy nem a keresőoptim vagy az AdWords a kulcs? Ok, de akkor mi? Hm.... Kérdezzük meg őket!..."

És itt kezdődik a marketing. És majd utána, de csak utána lesz értelme stratégiáról beszélni...

:-)

B.

Kedd, 2007. Október 02. 18:16
  

Balázs, köszi a hozzászólást!

Félreértettél (vagy én voltam félreérthető) nem mondtam, hogy elégedetlen vagyok az érkező megkeresésekkel.

Valóban, viszonylag kevés regisztráció érkezik, de ez nem zavar. Én már teljesen tudatosan "rázom le" a kisker forgalmat, például. El nem zavarom, de nem célom.

Mivel szakmai rétegnek szól az oldal, és azon belül is egy konkrét szegmensnek, nem tartom problémásnak, hogy a látogatók száma nem megy 200 fölé. Néha igen, de abból nincs köszönet :)

Ennél jobban örülök annak, hogy akik jelentkeznek, 90%-ban ügyfelek lesznek, és ezek 80%-a is kliens lesz. Ne felejsd el, viszoönylag nagyobb összegű céges beszerzésről beszélünk!

Az én jelenlegi problémám a konverziós arány-, és a háttérben működő marketing startégia javítása, úgyhogy megyek is a frissen regisztrált MailMaster rendszert tanulmányozni...

Az újaknak figyelmeztetés: Ha egy kicsit nagyképűen hangzik a szöveg, tegyétek mellé, hogy négy éve dolgozom rajta megszámlálhatatlan éjszaka, és négyszer kellett újra építenem!

Ennél kevesebb melóval is lehet, de akkor szánjatok rá több pénzt (értsd: fogadj tanácsadót, vagy járj tréningekre!)

Üdv, Attila

Szerda, 2007. Október 03. 5:03

Kérdés: Hogyan kérdezed

Kérdés:

Hogyan kérdezed meg azokat akiket nem is tudod hogy hol vannak?

Persze ha van már egy listád egy-két száz fővel akkor ok, de ha nincs.

Péntek, 2007. Október 05. 17:11

Balázs, Amíg offline

Balázs,

Amíg offline utaztam, azt szoktam mondani a marketing a kézfogással, és a "mély szembenézéssel" kezdődik, az üzlet az első megrendeléssel.

Tehát az első fizetésnél, NE érjen véget!

Az aktuális blogbejegyzésem is épp ezzel a témával foglalkozik, hogy a legtöbb online, de akár offline cég is tranzakció élettartamban gondolkodik, ahelyett hogy vásárlóélettartamban számolnának!

Ha nekem is szabad EGY orvosságot mondani: TESZTELÉS!

Üdv: István

Szerda, 2007. December 05. 17:27
  

Kedves Sorstarsak! Kedves Balazs!

Ami a velemenyek kinyilvanitasat illeti, en szeretem az egyenes beszedet. Neha kicsit fajdalmas, de legalabb tudja az ember, mihez tartsa magat - ez fo szempont a haladasban - szerintem.
Ami a kritikat illeti, minden epito jellegut elfogadok - barkitol - aztan megvizsgalom a helyzetet.. - "Tán igaza van a muksónak..." - meglatjuk, mi jon ki belole.

A heten kaptam egy egeszen egyszeru otletet, ami eddig eszembe se jutott.. - ugyhogy nagy hirtelen "nyakamba vettem" az internetet, es tenyleg megneztem, hogy csinaljak masok.. - milyen lapok vannak az en temakoromben, mennyire dinamikus es tajekoztato az oldaluk a versenytarsaknak.. - es jut eszembe!!! - egyiken sem lattam google hirdeteseket! - ez eleg erdekes.. - igaz en egy masik orszagban elek most, es itt kell megdolgoznom a betevoert, es itt kell felfuttatnom egy vallalkozast, es erre legalkalmasabb az internet.
Eloszor a telefonkonyvet utottem fel, es lass csudat, az en munkaltatom cege nem szerepel benne.. - na, most akkor kezdjem el a marketinget, ugye?? - mikor az alap sincs meg..
Balazsnak minden tekintetben igaza van, de nagyon szeretnem, ha valaszolna az en egyeni keresemre - amit par napja elkuldtem.

Egyebkent pedig erdeklodve varom a fejlemenyeket, kozben pedig minden marketing lecket fejbe vestem es kijegyzeteltem.. - es nagyon remelem, hogy sikerul a tervem.

Mellesleg, ajanlom az itt ertekezok figyelmebe "A Titok" c. konyvet es filmet, ami a pozitiv gondolkodast illeti. Az en "csekkemen" - a www.atitok.hu - laprol 10 millka van - dollarban... - ja! Ez ev karacsonyara! - ugyhogy drukkoljatok kedves Sorstarsak.. - HINNI KELL, HOGY SIKERULNI FOG, ES FOG IS SIKERULNI!!! - Szerintem, ha segitunk egymasnak, akkor minden "bejon"..

Udvozlettel a "vilag végéröl":
Tösmagi Erika

Kedd, 2007. Október 02. 18:14
  

Kedves Mindenki!

Igen, elolvastam. Igen, egyetértek és van, amivel nem. Juhász Zsolttal például nagyon is egyetértek, ha vacak a koncepció és a megvalósítás sem kifejezetten jó, akkor biza' nem fog menni a bolt, akármit is teszek mögé. Egy másik itteni topicban már ejttettem szót "össznépi megköpködés" címszóval, kaptam is véleményt, meg gondolatokat is ébresztett bennem az, hogy végigolvastam itt és máshol egypár dolgot.
Naszóval, most egy kicsit át fogom alakítani a stratégiát meg a webünket, továbbra is támogatom CT reklámmal és meglátjuk, mi fog történni. Nem várok 300% százalékos emelkedést, sőt nem is igazán a látogatók számának az emelkedését - napi 4x jön, CT reklámkampány alatt napi 100 körül, de a konverziós rátám még nem az igazi. Most ezen is változtatok, mivel mi főképpen xxx termékkel foglalkozunk, megpróbálom azt, hogy rögtön a webshopban a xxx termék nyitóoldalára érkezzen a kedves ügyfél az átkattintásból. Na ez lesz az igazi megmérettetés...
Korábbi tapasztalataim és a Google Analytics szerint a főoldalamra érkeznek a legtöbben, aztán rögtön távoznak is. Most ezen szeretnék változtatni, kicsit óvatosabban fogom körbejárni a témát és ha valakit érdekel, akkor kiteszem ide a tapasztalatokat! Persze másoké is érdekelne, ha megtisztel azzal, hogy leírja nekem...

Benkó Gábor

Kedd, 2007. Október 09. 17:15
  

Balázs : a legnagyobb baj akkor van, amikor "szakember vállalkozást indít". Többször is utaltam erre a problémára a blogomban de valamiert minden kezdő vállalkozó meg van győződve, hogy aminek nekifog, abban szaki kell legyen :(
Aztán a szakmai részletekben elveszik és az értékesítés/tervezés/végrehajtás nem is jön már szóba...de jó kenyeret tud sütni, szép weboldalt tud készíteni stb...

Csütörtök, 2007. November 15. 23:16
  

Csaba,

Ez egy rendkívűl tipikus, ugyanakkor rendkívül nehezen kezelehtő eset. Ilyenkor szoktam ajánlan Greber: Vállalkozó Mítoszát!
Akiknek személyesen a kezébe adtam, szerinted hányan olvasták el? (hogy hányan értették meg azt már nem is merem elemezni)

Üdv: István

Szerda, 2007. December 05. 14:54

Abban az esetben mi a

Abban az esetben mi a helyzet ha én nem terméket akarok eladni, hanem magát az oldalt??? Pontosabban az oldal szolgáltatásait és reklámfelületét.
- Az oldalam még készítés alatt van -

Vasárnap, 2007. November 18. 18:09

Roland, LÁTOGATTSÁG+LÁTOGA

Roland,

LÁTOGATTSÁG+LÁTOGATOTTSÁ+LÁTOGATOTTSÁG a de mindez a köbön, sőt...

Van rá egy rakás SEO tipp, meg aztán E-Target ötlet, de a legnagyobb ötlet az lenne, ha találnál egy olyan témát, illetve nagy ÖTLETET amire özönlenek az emberek, mondjuk kíváncsiságból, passzióból, vagy épp skalpot gyűjteni.
Nem árt ha ennek szerves részét, a tartalmat...maguk a látogatók adják, akár egyszerűen a jelenlétükkel.
Tehát egyfajta közösségi portált amit eleve a látogatók "építenek, reklámoznak...
Lásd: iwiw

De valami egész más gondolat mentén, sőt lehet egész speciális is…

Üdv: István

Szerda, 2007. December 05. 17:40
  

Kedves KKV asszisztens!

Elkészült a nagy ötletem. A weboldal melyet a látogatók építenek és reklámoznak. Egyenlőre szinte üres az oldal, mivel 08.03.29-én nyitottuk meg. Kérem nézze át és adjon tanácsot, hogy mit hogyan javítsak rajta.

Üdv: Roland

Csütörtök, 2008. Április 03. 21:37
  

Roland,

Mivel sem a kvalitásaid, sem az ötlet indíttatását nem ismerem, sem pedig a szándékod, mi az a cél, amit el szeretnél érni.

Ennek tudatában ugyan nagyon korlátozottan, de meg kísérlek segíteni, sőt inkább azt elmondani én mit tennék (a teljesség igénye nélkül):

- nyitnék egy témábavágó blogot, valamelyik free blogszolgáltatónál (pl.: blog.hu), folyamatosan érdekes cikkekkel, élménybeszámolókkal, clippekkel, hírekkel… tesztekkel szereznék látogatókat érdeklődőket. Nem véletlenül nem látogatókat írtam, mert minőségi érdeklődőkre van szükséged. Ezt a blogot tenném az online jelenlétem frontjává.
- Szükséged lesz kidolgozni egy stratégiát, miből akarod az üzletet, nagy látogatottság és média felületként, vagy Adsense esetleg valamely partnerprogramokból, ezek sem kivihetetlen ötletek, de kemény dió!
- Szívem szerint lenne ötletem, de nem tudom te mennyi időt, energiát vagy képes belefektetni, és nem tudom te hogy gondolkodsz. Tehát azt mondom első körben, futasd fel a blogod és az oldalad látogatottságát, jó kippekkel, infókkal, tesztekkel, aktualitások, tuning, árak…és pl. a blogon viszonylag könnyen felmérheted mit várnak, mire harapnak a látogatóid

Taubert István

Ui. : amennyiben bővebben érdekel, amit ajánlani tudok, akkor látogass el a nevem alól linkelt blogomra, jelezz egy kommentben és felvesszük a kapcsolatot, ha egy speciálisan rád szabott ötletem érdekel feltétlenül, keress meg! Hivatkozz erre a kommentedre!

Csütörtök, 2008. Április 04. 0:58

Kedves István! Létrehoztam

Kedves István!

Létrehoztam a Blog oldalt (motorosvideok.blog.hu). De egyenlőre még kb egy hónapot kell várnom, hogy egyáltalán minimális látogattotsága legyen az oldalnak. Utána remélem fellendül az üzlet. Viszont én nem a sok szöveges dologgal szeretném vonzani a látogatót, hanem inkább arra inspirálni mindenkit, hogy használja ki a mai technikát (fényképezőgépek ,telefonok, kamerák) és készítsen felvételt a motorjáról és a videóval együtt hirdesse motorját. Így összekötve a kellemeset a hasznossal talán majd a többiek is úgygondoják, hogy ez jó dolog számukra és a jövőben megszaporodnak majd a látogatók.

Üdv: Roland

Péntek, 2008. Április 04. 13:57
  

Roland,

Sokféleképpen elérhetsz látogatottságot, csajos bannertől, a különféle PPC hirdetésekig, de hosszabtávon is kifizetödö a blog, ennek ellenére nem akarlak rábeszélni.
Azt viszont nem spórolhatod meg, hogy eldöntsd mia célod a weboldladdal, hogyan fog pénzt hozni.
A nagy látogatottságal megvalósitott méda felületként elképzelt weboldalról lebeszelnélek, maximum hosszabb távon, értsd minimum évek, tudod megvalósitani.

De a nevem alól linkelt weboldalon ha feliratkozol az INGYENES online kurzusomra, akkor további támpontokat, tippeket kaphatsz!

Üdv: István
(aliasz: KKV Asszisztens)

ui: ha nem akarsz blogot irni szemályesen, akkor keresel partnert!

Péntek, 2008. Április 04. 19:37

Kedves Sándor, végtelenül

Kedves Sándor, végtelenül el vagyok keseredve!! Szerintem amit most leírok és ezt elolvassa valaki azt mondja, hogy teljesen hülye vagyok. Annyira elegem van már a mindent elmisztifikáló "csak én tudom senki más" programozókból, hogyha időm engedné megtanulnék programozni, komolyan mondom!!! De hát ez szóba sem jöhet, képtelenség az egyéb munkám mellett! Csak hogy világosabb legyen amiről panaszkodok...Az általam tulajdonolt honlapra (magyarborutak.hu) már kétszer költöttem több mint 300eFt-t. Három év alatt! Egyszer 310-et, az első honlapkészítő cégnél. A vállalt elkészítési határidő után, amikor is nagyjából félig volt kész az adminisztrációs felület az egyetlen!! állítólag ahhoz a programozó nyelvhez értő programozó összeveszett a főnökkel, otthagyta a céget vele együtt az én gyönyörű weboldalamat. Senki nem tudott vele semmit kezdeni!!! Kárpótlásul használhattam egy évig ingyen a cég tároló szerverét. Sokra mentem vele!!!Ez volt 2004-ben. 2005 év elején "hurrá" ajánlottak egy másik honlap készítő céget, szintén leperkáltam 340 ezret, mondván, hogy az előzővel nem tudnak mit kezdeni, de sebaj, mert ez gyönyörű lesz!! A mai napig nincs befejezve, mert szintén távozott a feketén dolgoztatott srác a cégtől és az én weboldalam ott maradt úgy ahogy van. Egy kicsit tudom töltögetni, de annyira komplikált az admin felülete, hogy egyszerűen nincs időm foglalkozni vele. Megy vagyok győződve, hogy a téma nagyon jó, különösen jó lett volna 2 évvel ezelőtt!! De ha arra gondolok, hogy most mégegyszer költsek 300 ezret rá, hát az élettől elmegy a kedvem. Mindazonáltal csüngök a Wolf Gábor, a Schlingof Sándor és az általad tartott előadásokon (nukleáris energia..) nem tudom mit csináljak!?
Szerinted van értelme mégegyszer nekifeszülni?
Ja azt elfelejtettem mondani, hogy egy árva fillér jövedelem ebből nem származott (bár ez azt hiszem elég magától értetődő a leírtak után). Igazából nekem a a honlap léte a érdekes, persze ha valami pénzt is hozna a házhoz egy cseppet se bánnám! Bár látva az Aleksza statisztikát azt hiszem, hogy felejtsem el a jövedelem utáni vágyamat... én nagyon szeretnék pozitívan hozzállni, de ha egyszer nem értek hozzá és akibe belebotlottam illetve belebotlattak az mindegyik hatalmas kontár volt...nagyon drága tanulópénz ez már!!!
Mária

Szerda, 2007. November 28. 23:50

Kedves Mária! Kérem adja

Kedves Mária!

Kérem adja meg a weboldal készítő cégének nevét, akár itt akár privát módon (20-568-77-65) csak, mert én is épp itt tartok, hogy lassan kiperkálom a 300e-et és az oldal még sehol. A határidő már lejárt és még egyszer sem hívott föl a készítő, hogy üljünk már le megbeszélni a dolgokat. Mindig én hívogatom mindenért, de sokszor úgy érzem, hogy nem érek el vele semmit.

Az ilyen esetek megelőzésére szerintem létre kéne hozni egy Weboldal készítő BAR listát ahol felvannak sorolva a megbízhatatlan cégek. Mondjuk jogilag nemtudom mennyire lenne megoldható.

Csütörtök, 2007. November 29. 10:36

Kedves Roland, két

Kedves Roland,
két kecskeméti cégről van szó. Azért bizonytalankodom a nevük megadását illetően, mert alapjában véve ki vagyok (különösen a 2.nak) szolgáltatva, azzal, hogy az általa fenntartott tárhelyen vagyok a honlapommal, amiért persze havonta (most már egy éve) fizetem a havi 4.800 Ft- megmondom őszintén azt sem tudom eldönteni, hogy ez sok vagy kevés... Az első legalább egy évig nem kért pénzt azért hogy a szerverüket használtam, mert érezték, hogy sárosak! Szószerint "udvarolni" kell a jelenleginek, hogyha valami picike kérésem van hogy megcsinálják. Arról szó sincs, hogy a weblapot karbantartják!! Komolyan gondolkodtam már azon, hogy a megyei újságunkba írok egy cikket, de aztán elment a kedvem, miután azért meg a kiadó kért volna pénzt. Amint találnék valami biztonságos és megbízható megoldást a weblapom elhelyezésére és működtetésére azonnal közlöm a tisztelt szolgáltató nevét (különösen a másodikét) mert nála már pontosan tudtam, hogy mit akarok, elmondtam az előzővel a problémámat, kötöttünk egy szerződést, aminek egyes részeit ő fütyül betartani!! Szóval a BAR listával nagyon egyetértenék
Mária

Csütörtök, 2007. November 29. 12:40
  

Mária :( :( :(

Most aztán nagyon sz@rul érzem magam, ugyanis az én oldalamat is egy kecskeméti cég csinálja akinek tényleg udvarolni kell minden apróságért és azután megse csinálja azt amit kérek.
Ami nekem nagyon nagy bajom az az, hogy már szétkürtöltem az összes ismerősömnek és egyben leendő üzleti partnereimnek, hogy az oldal 2008.01.01-én beindul. De ha már így is késésben van az oldal elkészítése és nemhogy félig, hanem még egy gombnyomásnyi működést sem csináltak meg rajta akkor sejtelmem sincs, hogy a teszteléssel és a kisebb hibák kijavításával együtt hogy a fenébe lesznek meg januárig. Ráadásul a szerződésben leírt konzultációk közül egyet sem tartottak meg és én kétlem, hogy amit papírra leírtam nekik abból majd a programozó csak ugy megszüli az oldalt.
Meg ők már nem az elsők. Tehát nemtudom, hogy hány céggel kell még ezt eljátszanom, hogy végre legyen egy rendes oldalam.

Valaki adhatna tanácsot, hogy ilyen helyzetben mit lehet tenni!!!

:(

Csütörtök, 2007. November 29. 14:24
  

Na mostmár tényleg nagyon sz@rul érzem magam. :(
A weboldalkészítőm referenciái között megtaláltam az ön oldalát (M.B.Szövetsége).

Még nem fizettem csak előleget. Valaki sürgősen segítsen!!!! Mit tegyek?

Csütörtök, 2007. November 29. 14:38
  

Roland,
most már hogy ilyen jól beazonosítottuk a weboldalkészítők gyöngyszemét csak azt tudom sugallni, hogy a lehető leghamarabb keressen egy másikat. Csak további riogatás, nem hogy beüzemelés nem volt az én esetemben, hanem mostmár tudom, hogy elementáris hibáktól hemzsegett az oldal, minden egyes problémára akkor jöttem rá, amikor az admin felületen fel akartam valamit tölteni... nagyon beleuntam, mert a mai napig találok ilyeneket, ebből kifolyólag messze nem úgy működik a rendszer ahogy én azt szeretném...!!! Mindjárt megnézem az Alekszán hogy az általuk készített "kiemelt referenciás" honlapok milyen látogatottságuak...
Mária

Csütörtök, 2007. November 29. 21:05
  

Roland, 2008 január 6 van. Elkészült végül a honlapja? Vagy még mindig a kedvenc, mindkettőnk által megszenvedett céggel küzd?
Mária

Vasárnap, 2008. Január 06. 21:10

Készülőben van, de nem

Készülőben van, de nem volt egyszerű az eset. Elméletileg a héten pontot teszünk az ügy végére. Ha minden rendben lesz akkor itt az Internet-marketing oldalon is meg fogom majd adni az oldal címét, hogy megnézhesse ön is és a többiek is. Egyenlőre nem mondok többet, mert nem iszok előre a medve bőrére :)

Hétfő, 2008. Január 07. 11:54
  

Kedves Roland, néha eszembe jut, hogy hogy sikerült elkészíttetnie a kecskeméti céggel a honlapot. Most pont azért aktuális a dolog, mert végre befejeztem velük az együttműködést. A történet nagyon röviden: ezeknek a levelezési beszélgetéseknek a hatására, megfogadtam egyik kedves levélíró tanácsát és váltottam szolgáltatót. Persze ez is azért történt, mert év elején megérkezett a domain név meghosszabítására és a tárhelybérlésre szóló újabb borsos számla a régiektől, és ezzel végképp kiütötték a biztosítékot nálam. Egy évre szóló tárhelyet és egy újabb domain nevet regisztráltam az új (nagy referenciákkal rendelkező és vicces módon kecskeméti) cégnél annyiért amennyiért a régi, egy hónapra való összeget kért!!!!
Igen ám de nem volt egyszerű működésbe hozni az új rendszert, mert a régi mindent megtett, hogy ne működjön a honlap. Miután a hozzáférési kódokat csak komoly figyelmeztetés után (inkább fenyegetésnek mondanám igazán) kiadta, azzal azért mégis sikerült borsot törnie az orrom alá, hogy a régi programozási nyelvben ahol a régi szolgáltató neve szerepelt, azok a funkciók az új tárhelyen nem működtek... szóval summa summárom egy újboli fenyegetésre, miszerint a világba kürtölöm, hogy milyen inkorrekt a cégük, végül csak megcsinálták azt a néhány módosítást amivel legalább működik a honlap!!!
Szóval tényleg kíváncsi vagyok, hogy Roland szerencsésebb volt-e mint én?
Mária

Szerda, 2008. Március 12. 15:08
  

Kedves Mária!

Sokszor emlegettem önt amikor ismerőseimnek elsírtam a fentnevezett Kecskeméti céggel való viaskodásomat. Egyszerűen elsem tudom képzelni, hogy hogy a fenébe lehet egy cég vezetője ilyen makacs és buta. Én ugyan így jártam velük mint ön. Csak sajnos nekem már ügyvédhez és pont a mai napon már bírósághoz is kellett fordulnom, de szerencsére a cég vezetője a saját szerződését sem ismeri, így az ügyvédem azt mondta, hogy ez számára nem ügy, mert egyszerűen nyert ügy. Pontosabban most ott tartunk, hogy az említett kecskeméti cég vezetője többszöri telefonos, emailes és leveles felszólításra sem volt hajlandó kompromisszumot kötni velem, de a pénzemet azt bezzeg szívesen megtartotta volna. A végén már úgy tűnt, hogy sikerül megegyezni, viszont a telefonos és emailes megegyezés után ismételten várhattam a hivatalos levelet tőle.
Én is rég másik szolgáltatónál vagyok, sőt már én is árulom az ő tárhelyeit, tehát ha netán önnek vagy ismerőseinek szüksége van tárhelyre, akkor nállam már havi 390,-Ft-tól kaphatnak teljeskörű tárhelyet :) Nem is értem, hogy a kecskeméti cég kikből él??? Valószínűleg vagy nagyon gazdag vagy nagyon buta emberekből.
Ja igen! Az oldalamat is már egy totálisan másik cég csinálja (nem kecskemétiek). De gondolom ezen már Ön nem lepődik meg. Az oldalaim megjelenései kb március 25 és április 10.-e között várhatóak.
A legszomorúbb az én ügyemben, hogy a kedves Kecskeméti cég röpke 3 hónapot és az ehhez tartozó nyereségkiesést okozott a cégemnek amit valószínűleg már sosem tudok bepótolni.

Sok sikert kívánok önnek az új szolgáltatójánál és ha bármire szüksége van, akkor a weboldalaimon elérhet engem!

Weboldalaim címei a következőek:

www.agrovideo.hu
www.motorosvideok.hu
www.cegesweboldal.hu

Szerda, 2008. Március 12. 21:16

Te jó ég, ilyen még

Te jó ég, ilyen még létezik: méregdárga fejlesztő cégek, hókuszpókuszozó programozók, hívosgatás, megbeszélések.. azt hittem ezek a módszerek már 2005-ben kiahaltak.

A felháborodottságom nem kifiejezés Mária és Roland sztoriját olvasva.. botrány

Kedd, 2008. Január 08. 23:43
  

Kedves Mária.
Teljesen le vagyok döbbenve attól, amit ír. Felháborodásomban szeretném titokban tartani azt a gondolatomat, amit a szóban forgó cégről gondolok. ( nagyon csúnya, erősen moderálandó szavak lennének ).
Én is túl vagyok néhány keserű tapasztalaton, csalódáson. De az ön esete felháborító!
Szeretném felajánlani a segítségemet. Tudok önnek korlátlan méretben, de önköltségi áron ( nyereség mentesen ) webtárhelyet biztosítani a honlapjához. Kérem keressen meg privát mailban. Bár nem vagyok technikus, de ha tudok abban is segítek, illetve segítünk önnek. Mindenre van korrekt megoldás. A tárhely biztosítása mellett szívesen segítek az üzletvitelben és a speciális marketingben is. Nekem az a szakterületem, azzal foglalkozom.

Honlapom: http://kooperacio.com
Mailom + MSN: gergely.zoltan3@chello.hu

Bizalmát megköszönve,

Gergely Zoltán
Cégvezető

Szerda, 2007. December 05. 16:42
  

Kedves Zoltán,
nagyon köszönöm és örülök levelének, mert azon gondolkodtam, pont, hogy ha ott is hagynám ezt a "kiváló" céget hova a csudába menjek tárhelyet bérelni?? Mindenképpen változtatni akarok és konok elhatározásom hogy ennek a honlapnak be kell tölteni azt a feldatot amire én eredetileg gondoltam. Most egy kis felkészülési időt adok magamnak és azt gondolom, hogy hamarosan jelentkezni fogok a privát e-mailján.
üdvözlettel
Erdősi Mária

Szerda, 2007. December 05. 19:24
  

Kedves Mária.

Köszönöm szépen. Egyetlen kérésem van!
Bármilyen fájó is, de lépjen tovább az ügyön. Soha ne adja fel a kitűzött terveit, céljait, álmait!
Amint itt olvashatta, sokan vagyunk, akik ön mellett álnak és segíteni akarnak. Éljen a lehetőséggel.

Zoltán

Szerda, 2007. December 05. 19:38
  

Kedves Mária, Nézze meg a honlapunkat. Ha tetszik keresse meg a fejlesztőt (jobb alsó sarokban van a linkjük)

Nekünk nagyon jó tapasztalatunk van velük.

Csütörtök, 2007. December 13. 23:08

Én is ezt látom,hogy

Én is ezt látom,hogy lépten nyomon megpróbálják átvágni a vállalkozásokat. Vagyis, ha szabad kijavítanom " Ha van egy kis péksége, ami holnaptól szállíthat a Tesco-ba, akkor Ön rohan, hogy megtanuljon kamiont majd targoncát vezetni? Ugye hogy nem?" Jobb, ha tisztában van az alapokkal és rendesen tájékozódik a piacon , mert túl sok a kókler. Nem azt mondom, hogy tanuljon meg programozni, de ne ugorjunk be a nagymenő dumának. Nemrég közel egymilláért szerettek volna eladni nekem egy webáruház szoftvert, amely a GNU/GPL licensz alá tartozik. ( Ingyenes szoftver, pénzt csak a vele kialakított áruházért lehetne kérni, kb ennek a tizedét, ha tisztességesek vagyunk!). Ennek a cégnek vannak referenciái, akiket úgy gondolom, megkopasztott! A szoftvert én is be tudtam üzemelni, igaz én szakmabeli vagyok. Érdekes, mintha ez a cég is az itt taglalt marketingfogásokat alkalmazná! Le fogok maradni, mert nem fogadtam el az ő ajánlatukat ezt pedig ők nem értik! Én meg őket nem értem! Erőszakos nyomulásukkal ugyan biztos eredményesebbek, mint én. Lehet, hogy sokan nem jöttek rá az átvágásra?

Kedd, 2007. December 04. 15:30
  

Kedves Anna,

Többszázret kérni valóban irreálisnak tűnik, bár nem tudom mi lett volna még benne a dologban.
Én magam 5ezerért installálom, olyanoknak akiknek az online szerkesztés nem okoz gondot, viszont az FTP-s feltöltésre, konfigurálsra nincs kapacitásuk.
Van egy blogom (Joomla2007) ahol továbbiakat tudhat meg az érdeklődő a Joomla CMS rendszerről, illetve egy tesztoldal ahol egy egyszerű e-mail regisztrációt követően próbálkozhat.

A kecskeméti vállalkozórol csak annyit, az egyik partnerem is ha jól tudom, kecskeméti céggel ázott el...

Üdv: István

Szerda, 2007. December 05. 15:08
  

Kedves Mária és Roland.

Tudom, hogy Máriának csak eső után köpönyeg, de talán Rolandnak mindenképpen érdemes lenne úgy szerződést kötnie, hogy csak az átadás-átvételt követően fizet. Úgy gondolom, hogy az a minimum egy honlapkészítő cég részéről, hogy addig nem kér pénzt amíg nem teljesített, maximum az előlegről lehet beszélni ha nagyobb, hosszabb elkészítési idejű munkáról van szó.

Semmiképp nem szabad hagyni, hogy olyan indokkal, hogy a programozó már nincs ott nem fejezik be a weboldalt!!! Ön nem a programozót hanem a céget bízta meg a munkával! Mivel én is a webdesign szakmában dolgozom ezért főképp felháborít ha ilyeneket hallok mert az egész szakmát befeketíti. Eleve ha a programozó el is megy akkor is az addigi forráskódoknak meg kell lenniük és más tudja folytatni, ha meg nem akkor az nem az ön problémája kell, hogy legyen hanem a cégé aki vállalta a munkát.

Más.
Visszatérve a cikkhez azért megemlítenék mégegy hozzáállást ami rengeteg weboldal hatékonyságának útjában áll, ez pedig az amikor a kedves ügyfél elolvas a neten mindenféle "pénz a netről marketing" szövegeket (természetesen nem az ismertebb nevekre gondolok) és már úgy keresi meg a weblapkészítő céget, hogy az utolsó szalmaszálig megmondja mi legyen. Sőt nagyon sokszor mégcsak el sem olvasnak ilyeneket, hanem úgy gondolják, hogy az ő weblapjuk, tehát legyen olyan ami nekik tetszik, az sem baj ha ronda, ha átláthatatlan, ha olyan mint egy 90-es években készült lap. Ebből készülnek aztán olyan gyöngyszemek amik az összes funkciójukat kimerítik abban, hogy a rokonság nézegeti. S a legszebb az benne, hogy amikor aztán elkészül és semmi profitot nem termel akkor azt vonja le taniulságnak, hogy a neten nem lehet értékesíteni semmit, a fejlesztőcég rossz volt. Kb. mintha elvinném a kocsimat szervízbe és ott állnék a szerelő mellett végig és megmondanám, hogy melyik izét melyik izé mellé tegye...

Kedd, 2007. December 04. 15:40

Kedves Roland és

Kedves Roland és Mária!

Én az egyszerű honlapok híve vagyok, lehetőleg ne fizessünk webszerkesztőt. Én a Macromedia Contribute 4 et -nagyjából megtanultam,a progi 189 dollárba került, van -azt -benne egy csomó háttér stb,amit-látsz-azt-kapod alapon szerkeszt.Egyedül php formokat programozattam egyszer 20 ezerért. Kb kétezer fős ügyfél bázisom épült 2 év alatt, a fő témámban, 1000 fő egy másikban,egyszerű és elérhető árú külső email automata szolgáltatók segítségével.
Egyedül a http://www.vinumhungaricum.hu designjáért fizettem, mert ott volt egy társam, de aztán kiállt a sorból amikor a "kasszához" értünk, de ott most nem az a design látható, hanem egy free.
Több mint 70 domainem van, most pár hónapalatt folyamatosan felépítem.
Bármi kérdésben segíthetek.06202615470

Kedd, 2007. December 04. 15:50

A vinum hungaricum.hu

A vinum hungaricum.hu oldalon most már a "csináltatott" design van és lassan feltöltögetem tartalommal.

Szerda, 2009. Január 14. 18:18

Máriának szeretném

Máriának szeretném üzenni.
Ha a saját kezébe szeretné venni honlapja építését, nem szükséges programozni tudnia. Ajánlom figyelmébe a magyarul is elérhető CMS (CMS.lap.hu) rendszereket. Nekem nagyon sok örömet jelentett egy ilyennel megismerkedni. Ez volt a joomla Amit ön a tárhelyért fizet nagyon sok, ne hagyja magát. Nekem a fele sincs a tárhelybérletem, pedig meg van tömve nem csak az oldal, de van külön ügyfelek részére ftp rész is. Sakkban tartják mert nem ért hozzá. Ahogyan engem is próbáltak anno, de én szedtem a sátorfámat, annak minden kényelmetlen következményével együtt, elköltöztettem a webhelyet, azóta nincs gond.
Ha egy ilyen blogrendszert szeretne mint ez is ajánlom a wordpress-t. A lap amit önnek készítettek nem ér háromszázezret, de ezzel nem mondtam újat.

A cégnek aki önnek el tudta adni a weblapot sok pénzért nagyon irigylem a marketingjét! Vagy mégse tegyem?

Kedd, 2007. December 04. 15:54
  

Nem stílusom csak a linkem miatt irogatni, nem is fogom tenni a későbbiekben, de itt és most hátha segíthetek.

Annyit a CMS másnéven tartalom kezelő rendszerekről:

- nyíltforráskódú, ingyenes
- egyszerűen online szerkeszthető, miután fel van telepítve serverre és konfigurálva van
- több felhaszálós, több felhasználói szinet tudsz beállítani mint szuperadminisztrátor,
- Amennyiben a "dizájnod" nem tetszik bármikor "bőrként" lecserélheted, nem kell a forráskódba piszkálni
- a feltöltött összes dokumentumod, adatbázisban tárolja-
- mielőtt árhelyet vásárolsz, vagy akár ingyeneset regisztrálsz nézd meg támogatja a a PHP-t, a MySQL-t

Azt szoktam az éredeklődőknek javasolni, ismerkedjenek meg több CMS rendszerrel, elemezzék ki mire képes az adott felület pl: Joomla, Drupal, WordPress....
Elemezzék ki nekik mire van szükségük, úgy döntsenek.
Magam a Joomlát, és a WordPress-t használom ezek telepítését, konfigurálását vállalom természetesn térítés ellenében.

Köszönöm a figyelmeteket.

Üdv: István

Szerda, 2007. December 05. 15:25
  

Pontos korrekt magyarázatot kaptunk Istvántól. Köszönöm a linket, nagyon jó oldal. Temészetesen senki nem kívánja, hogy térítés nélkül dolgozzunk, hiszen kell tapasztalat tudás, idő, munka. Egy ilyen CMS-sel felépített oldal igazán hatékony tud lenni. Én magam joomla rajongó vagyok, ezért a joomla webáruházrendszerét mindenhol felismerem. Debreceni cég ajánlata volt a virtuemart-ot tartalmazó közel egy millióért felépítendő weboldal. Tudom nem könnyű egy ilyen komponenst beüzemelni, ha kérnek érte pénzt igazuk van, na de ennyit? A joomla fórumán is háborgott valaki ezen, ahol a bölcs válasz ez volt: Annyiért kell eladni, amennyiért képes vagy eladni! Itt van a nagy marketingfogás: Ők ennyiért is el tudják adni, én meg alig merek néhány tízezret kérni! További jó weboldalépítgetést kívánok és sok megrendelőt!
Anna

Szerda, 2007. December 05. 15:43
  

Kedves Anna,

Köszönöm a reakciót!

Az a helyzet, ez CMS telepítés, konfigurálás csupán úgymond társadalmi munka ezért a pénzért, amelyik vállalkozásnak ilymódon elindítottam az online üzletét, és az igazi profilommal a KKV Asszisztens szolgáltatásommal, tanácsadás, valamint ingyenes infókkal már a telepítés árának többszörösét behozta.
Ennek ellenére bízom benn, hogy még ilyen megrendelő is akad sok, mert akkor a KKV Asszisztens sorsa hosszútávra garantálva lesz!

A szolgáltatásaimmal élő vállalkozók egy része már ott tart, hogy ingyenes termékeimmel kitermelte a fizetős termékem és szolgáltatásom árát.

Üdv: István

ui: Anna köszönöm a bizalmat, ha jól sejtem te regisztráltál a Joomla2007 blogomba, remélem hamarosan hozzászólásod is olvashatom ;)

Szerda, 2007. December 05. 17:04

Kérhetem a

Kérhetem a segítségét?

Kedves Anna!

Én önerősen szeretném kitenni a netre a honlapom, (természetesen a lehető legrövidebb időn belül) melynek informális célt szánok. Nem kell csodának lennie, viszont nagyon szeretném magam irányítani, feltenni a felkerülő szöveget. Ami az elvárásom, hogy hírlevelet tudjon működtetni (ahol a látogatókat regisztrálhatom), automatikus e-mail választ tud küldeni, képes legyen sorozat e-mailokat kiküldeni, kezelni (tehát valamifajta automatizálásra legyen képes), lehessen rajta rendelni...
Mit javasol, hol kezdjem? És mik a kilátásaim?
Zsuzsa

Hétfő, 2007. December 17. 19:45
  

Köszönöm, hogy hozzám fordult. Ha egy kicsit is kedveli az informatikát, ha kitartó akkor nagyon jó esélyei vannak. Én a joomla CMS-el dolgozom és remélem megbocsátja mindenki nekem, de ezt tudom ajánlani. Teljesen ingyenes és egy segítőkész közösség áll mögötte. www.joomla.hu címen letölthető, a forum.joomla.hu-n pedig, felmerülő problémákra válaszolnak segítőkész ismeretlenek. Több hírlevélküldő rendszert lehet telepíteni, sokféle igényre. Akár a frissen publikált tartalmat azonnal elküldő rendszer is létezik, bár én ezt nem próbáltam. Programozni nem kell tudni, de nem árt egy kevés tájékozottság. A CMS-hez rengeteg komponens modul érhető el a neten.érdemes ide is ellátogatni www.joomla.lap.hu Működőképes rendszer szerencsés esetben pár nap alatt fel tud állni( vagy még kevesebb). Ha szeretné, hogy rendelni lehessen, akkor én webáruházra gondolok. Nálam a joomla komponens Virtuemart dolgozik mint webáruház. ( Ingyenes!) Adminisztrátori joggal pedig a back-end részen bármikor, bárhol módosítható a szöveg, kép, menü, termék, ár...... stb.
Nekem élvezet volt megismerkedni ezzel a rendszerrel, bár úgy gondolom még mindig nem aknáztam ki az összes lehetőségét. Javaslom, hogy ne ingyenes tárhelyen próbálkozzon, mert ott sok korlátozás van. Nagyon sok sikert kívánok a portálrendszerhez.

Hétfő, 2007. December 17. 20:27

Kedves Anna! Köszönöm a

Kedves Anna!

Köszönöm a gyors segítséget és választ. Követem a javaslatait. A web áruházas történet az én esetemben talán azért nem az igazi megoldás, mert egy olyan üzleti rendszerben vagyok NAGYON érdekelt (imádom, ráadásul ebből is élek) és a rendszer nem engedi, hogy egyéb terméket értékesítsek. Maga a termékértékesítés direkt marketing módszerrel történik és most keresem a lehetőséget, hogy kitűnjek a többi értékesítő közül, ezért fordultam az internet felé. Még nem vagyok benne száz százalékig biztos, hogy megoldható az internet marketing, de abban biztos vagyok, hogy ezé a jövő (talán már a jelen is), ezért tartom lényegbevágónak, hogy okosodjak.
A termékkel kapcsolatban nem mondok többet (nem titok, de hátha valaki lenyúlja és akkor csökken a kuriozitásom - bár lehet, hogy ezt csak én gondolom), de magán levélben örülnék, ha folytathatnánk.

Mindenesetre köszönöm a segítőkészséget.
Zsuzsa

Hétfő, 2007. December 17. 21:24
  

Kedves Zsuzsa!
Szívesen megadom az e-mail címemet, ha ez nem jelent gondot másnak, ha igen kérem töröljék ezt a hozzászólást.
mobildata@t-online.hu
Én is csak tájékozódni próbálok az internet marketing világában, azért járok ide, meg még néhány hasonló oldalra.
Gondom az, hogy oké legyen hírlevél, de hogyan vegyem rá a látogatókat, hogy feliratkozzanak rá, illetve hogyan legyen sok látogatóm! Ezért olvasgatok itt szorgalmasan.
Egyébként a szekvenciális autoresponder ami a rendszeremhez illeszkedik fizetős, de nem túl drága, és ha jól tudom Csepregi Balázséknak is van megoldása rá.
Technikailag megoldható, de hogyan írjunk figyelemfelkeltő, értékes, érthető hírleveleket? ( amelyeket még el is olvasnak, netán emlékeznek is a termékre, esetleg vásárolni is szeretnének!)Hát ezek az én nagy kérdéseim, amelyekre kapisgálom a válaszokat, köszönhetően ennek az oldalnak és társainak. Szívesen veszem fel a kapcsolatot bárkivel, aki megosztja velem a tapasztalatait, akivel én is megoszthatom a saját meglátásaimat. Okosodjunk együtt!

Kedd, 2007. December 18. 11:34

Adriánnal nagyon egyet

Adriánnal nagyon egyet tudok érteni. Nem szabad elhitetni emberekkel, hogy pár hónap alatt milliókat keresnek majd a semmiből. Ezt nagyon jó lenne elhinni, sajnos nem igaz, ha tisztességesek szeretnénk maradni!
Amit én ajánlottam CMS teljesen ingyenes !
Formokkal, űrlapokkal webáruházrendszerekkel együtt! Persze csak annak való aki szeret foglalkozni ilyennel, amit nem nevezhetünk ugye programozásnak, de ha valaki saját elemeket tud fejleszteni hozzá az már igazi szakértő!

Kedd, 2007. December 04. 16:05
  

Az www.internet-marketing.hu is egy ingyenes CMS-el a DRUPAL nevűvel készült!!! Magyarország egyik legjobb legkedveltebb ingyenes tartalomkezelőjével.

Kedd, 2007. December 04. 20:58

A cikkről: Valóban

A cikkről:
Valóban rengeteg munka és sokoldalú tudást igényel egy látogatott vagy jövedelmező oldal felépítése. Itt tudatosan használom az építés szót, mert nagyon hasonlít egy házépítéshez, rengeteg tervezést igényel, majd jöhetnek a szorgos mesteremberek. Csak vigyázni kell, hogy tényleg szorgosak és mesterek legyenek!

Mária esete: szívesen adok e-mailben tanácsot ingyen, ha az elképzelését megírja én pl. 8900+ÁFÁ-t fizetek 1 évre 1500 MB-ra, de vannak ennél olcsóbbak és drágábbak!

Roland esete: Fizetni tényleg csak a végén! De én inkább felmondanám a szerződést!

Kedd, 2007. December 04. 21:56
  

sziasztok!

saját tapasztalataim:

1. eléggé téma- és szolgáltatásfüggő, hogy mennyien látogatják a keresőkön keresztül a honlapot
2. 3 hét etargetes hirdetés hozta azt a nézettséget, amit az ingyenesen kihozható SEO fél év alatt hozott
3. én teljesen egyszerűen állok hozzá: amerikai tárhely 150 gigabájt (több domain hozzárendelése) évi 15 ezerért, egy majdnem 6 éves domainnév (gondolom, ilyet lehet valahol venni, de én spec. ezt tényleg 6 éve vettem, csak éppen most raktam rá honlapot...), egyszerű wordpress az összes pluginnel, ajánlom még az Authority Black Book 2-t, keressetek rá, abban zsákszámra vannak ötletek, és kész.
4. a blogmarketingben hiszek, a google beindexel mindent a szövegekből
5. mindezekkel (2., 3. és 4. pont) és a google webmaster tools-szal együtt szinte még nem is írtam semmit az oldalra, és kettes pagerankkel indultam
6. ami még számomra is néha meglepő, hogy a címekben szereplő szavakra mennyire jó találatot érek el a google-ban. a legutóbbi "személyes brand"-ről szóló írásom 6 perc alatt (!!!) került a keresés élére...

hát ennyi. nem túl megerőltető, higgyétek el, az ember rászán egy-két hétvégét, a program ingyér' van, a tanácsok a neten ingyér' vannak, aztán már csak szorgalmasan írogatni kell. :)

Szombat, 2008. Április 05. 11:55

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!