Alternatív online marketing technikák

Napjainkban egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az alternatív marketing technikák. Ebbe a csoportba sorolható - csak néhányat említve közülük - a blog, a podcast (hang közvetítés pl: konferenciákról) és az RSS.

A fenti technikák online értékesítésben betöltött szerepe napról napra dinamikusan növekszik. Segítségükkel a marketingesek a piac egy szélesebb (más módon kommunikáló) rétegét érik el, de hatékonyan használják ezen technikákat a vevő megtartás területén is.

Cikkjeinkből - részletekbe menően - folyamatosan tájékozódhat a legújabb technikákról, mind kialakulásukat mind az interneten betöltött szerepüket tekintve.

Online videó: szórakozás vagy bevételi forrás?

Az interneten böngészve szinte már alig akad olyan weboldal ahol valamilyen formában ne lenne jelen online videó. Sokan csak szórakozásra használják, akad azonban jó néhány olyan leleményes vállalkozó, aki komoly profitra tesz szert a segítségével. Cikkünkből megtudhatja mire érdemes figyelnie, ha egy minden igényt kielégítő online videó kampányt szeretne készíteni.


hozzászólás | tovább

 

A céges blog készítés 7+1 szabálya

Vállalati blogot szeretne indítani vagy fejlesztené a már meglévőt? Cikkünkből megismerheti a legfontosabb alapszabályokat, valamint számos tippet talál a blogok hatékony működtetésére vonatkozólag is.


6 hozzászólás | tovább

 

Miért nem blogolunk? A vásárlói kritika: nem korlát - lehetőség

Előző cikkünkben leírtuk, hogy a legtöbb cég "miért blogol". Valódi céllal űzik-e ezt a tevékenységet vagy csak mert manapság olyan divatos. Mai anyagunkban viszont azt vesszük górcső alá, mit veszítenek azok a vállalatok akik a negatív véleményektől való félelmükben nem mernek direktben kommunikálni vásárlóikkal azaz blogot indítani. Cikkünkben tanácsokat adunk arra vonatkozólag is, hogyan kezelhetőek úgy a negatív visszajelzések, hogy azokból végül a cég és a vásárló is profitáljon.


hozzászólás | tovább

 

Miért blogolunk?

Gyengén teljesítő online reklámkampányaink kiértékelése során, általában könnyen kijelentjük: úgy tűnik az emberek többsége nem vágyik mélyebb kapcsolatra cégünkkel. Azonban ennek éppen az ellenkezője igaz. Napjainkban az udvarias távolságtartásra kényszerítő hipermarketek korát éljük. A legtöbb vásárló pedig mit meg nem adna azért, hogy olyan közvetlen kapcsolata legyen a kereskedőkkel, mint a múltban. Sóvárgunk a családias légkör után, de csak nagyon kevés olyan sikeres marketingest találunk, akinek jut ideje arra, hogy "szóra méltassa" terméke vagy márkája iránt mutatott lelkesedésünket. Cikkünkben felvázoljuk, milyen előnyökre tehet szert, aki rászán napi néhány percet, hogy "beszélgessen" a vásárlóival.


1 hozzászólás | tovább

 

A blogok hatása a márkára

Cikkünkben bemutatjuk milyen szerepet játszanak a blogok azon internetezők életében, akik gyakran keresik fel ezt az egyre népszerűbb információs forrást, amikor egy termék vagy márka után érdeklődnek.


hozzászólás | tovább

 

Miért érdemes beépítenie az RSS-t a marketing mixébe?

Mai cikkünkből megtudhatja, miért használják napjainkban - és a közeljövőben majd - egyre többen az RSS alkalmazást (Rich Site Summary = Részletes oldal összefoglaló) az internetes tartalom továbbítására és ami a legfontosabb, miért tekinthetjük ezt a jelenséget marketing szempontból kitűnő lehetőségnek.


4 hozzászólás | tovább

 

Weblogok típusai és a gyakori blogos kifejezések

A weblogok rendkívül széles skálán mozognak a típusukat illetően. Cikkünkből megtudhajta hányféle blog létezik és mire használják a gyakorlatban.
A bloggolásnak, mint bármely más hobbinak, megvan a saját szókincse. Cikkünk második részében - a teljesség igénye nélkül - felsorolunk néhány gyakran használt "blogos" kifejezést, magyarázattal együtt.


hozzászólás | tovább

 

A blog kialakulása és népszerűvé válása

A weblog, webnapló, vagy egyszerűen blog egy webes alkalmazás, amely időponttal ellátott bejegyzéseket tárol egy nyilvános weboldalon. A bejegyzések általában – de nem feltétlenül – fordított időrendi sorrendben jelennek meg. Egy ilyen weboldal minden internetes felhasználó számára elérhető, olvasható, sőt az adott oldaltól függően néha szerkeszthető is pl.: hozzászólás lehetősége.


hozzászólás | tovább

 

Tartalom átvétel