Kreatív tervezés

Napjainkban amikor a túlkínálat jellemző a piacon, elengedhetetlenül fontos a kreativitás. Itt nemcsak a hagyományos kreatív munkára kell gondolni, ami egy oldalterv, vagy főcím életre keltéséhez szükséges.
Már a termékkínálat megtervezésekor is fontos a kreativitás, hisz sokkal nagyobb esélye van egy egyedi, a piacon még nem található terméknek a túlélésre, mint egy szokványos árucikknek. Még akkor is, ha minőségben és árban nem akad vetélytársa.

Az interneten még nagyobb szerep hárul a kreatív tervezésre. Gondoljon csak a banner hirdetésekre, melynél a másodperc töredéke alatt eldönti az illető, hogy rákattint, vagy figyelmen kívül hagyja, mert nem érdekes a számára.

Azt is fontos szem előtt tartani, hogy ha valaki egy konkrét szükséglettel érkezik a világhálóra, akkor egymás után sorban nézegeti végig a konkurens weboldalakat, tehát az Önének különösen el kell nyernie a tetszését, hogy ne lépjen tovább versenytársa oldalára.

Az online értékesítési útvonal kialakításakor is szükség van a kreativitásra, hisz ha a leendő vásárló elbizonytalanodik, az interneten nem tud azonnal a segítségére sietni 1-2 meggyőző mondattal. Az online értékesítés során, már a tervezéskor számításba kell venni az egyébként előre kiszámíthatatlan vevői reakciókat. Gondolom abban Ön is egyetért, hogy ehhez jó adag kreativitásra van szükség.

A jó hír, hogy ez a képesség fejleszthető és bizonyos törvényszerűségek vonatkoznak erre a területre is. Ha szeretne megismerkedni a témával részleteiben, válogasson szakmai cikkeink közül, ha pedig konkrét kérdése lenne a fent említett területeken, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk megoldani problémáját!