besorolásra vár

Elnézést kérnék, de lehet, hogy mégsem fogok... ;-)

Az elmúlt lassan két hónapban Schlingloff Sanyival és üzlettársammal Khauth Gyurival közösen teljesen a feje tetejére állítottuk cégeinket, és ő is, mi is teljesen eltűntünk a "nagy nyilvánosság" elől.

Egyrészt talán elnézést kellene kérjek, hogy hosszabb ideig semmilyen építő, informáló, tanító, provokatív gondolattal nem láttam el blogom olvasóit, de arra gondolok, hogy ha elkezdjük megosztani azt a rengeteg anyagot és tapasztalatot, amit az elmúlt hónapokban létrehoztunk és megszereztünk, akkor biztosan el fogja nézni nekem ezt az átmeneti adásszünetet :-)


 

"Valami véget ér" - Óda az online marketing infotermék bizniszhez...


Éppen csak elkezdődött a tanácsadói és infótermék kánaán dömping Magyarországon, éppen csak - a néhány kiváló oktatóanyag mellett - megjelentek azok az anyagok, amik csak csalódást okoznak az értelmes és hasznos tanításra vágyó cégvezetőnek, marketingesnek, máris vége egy időszaknak!

A léc hamarosan magasabbra kerül. Ami tegnap még vonzó oktatóanyagnak tűnt, holnapra már könnyen silány szemfényvesztésnek tartják majd!


 

33%-kal több feliratkozó egy egyszerű ötletelésnek köszönhetően (mindössze két hét alatt)...

Előző bejegyzésem hozzászólásaiból úgy látom, hogy eléggé filozofikus húrokat sikerült megpendítenem, ezért úgy döntöttem, hogy kiegészítem a bejegyzést egy példával, és néhány nagyon elgondolkodtató adattal.

Az alábbi táblázat azt mutatja, hogy hogyan tudja Ön is egyetlen ötletrohammal és a tesztelés segítségével két hét alatt megnövelni weboldala feliratkozási arányát 33%-kal!


 

Ha hiányzik a siker online marketingjében, hajtson a kudarcra!

Tegnap Schlingloff Sanyival leforgattunk 7 hosszabb-rövidebb oktatóvideót, és azok után, hogy csak a tegnap elszúrt "jelenetekből" akár egy egész DVD-nyi bakiparádét meg lehetne tölteni, megfogalmazódott bennem az egyik legjelentősebb oka annak, hogy miért vannak oly sokan, akiknek online marketingje nem jut egyről a kettőre.

A legtöbben ugyanis egyszerűen nem hajlandóak tudomásul venni, hogy az online marketingben egészen más a siker titka, mint az offline marketingben! Hogy mi ez a titok, és hogy honnan tudom mindezt? Menjünk szépen sorjában!


 

Aki gyorsan tanul hódeszkázni, az sikeres lesz az online marketingben, avagy az online marketing legegyszerűbb sikerreceptje

Pár hete ismét sikerült elmennem egy hétre snowboardozni, és akár hiszi, akár nem, egy óriási sikerpszichológiai tanulsággal tértem haza.

Úgy alakult, hogy én taníthattam meg Schlingloff Sanyit egyik kedvenc sportomra, és közben azt is megértettem, hogy hogyan lehet kiemelkedő eredményeket bármiben elérni gyakorlatilag pillanatok alatt. Hogy pontosan mi történt? Íme először röviden, utána részletesen kielemezve a történteket:

A történtek RÖVIDEN: Sanyinak még a kocsiban odafelé elmondtam, hogy hogyan kell hódeszkázni, majd első nap, kb. három óra próbálgatás és talán egy vagy két esés után úgy ment neki, mint a legtöbb embernek 3-5 nap kő kemény szenvedés után. Hogyan lehetséges ez? Nos nézzük a részleteket!


 

A Gábor helyében én is igen bosszús lettem volna (énrám)!

Miközben múlt hétfői blog-bejegyzésemben egy fontos és sok online marketingest érintő kérdést kívántam kellően artikuláltan megfogalmazni, sikerült felbosszantanom Wolf Gábort - és persze több más olvasómat is.

Mikor pedig Gábor pár nappal ezelőtt megmutatta tegnap nyilvánosságra hozott videójának vázlatát, akkor sikítva vertem a fejemet az asztallapba, ugyanis megértettem, hogy mi zavarta Gábort legjobban a bejegyzésemben (és ugyan a kelleténél tényleg erősebben fogalmaztam a bejegyzésben - ami miatt Gábortól személyesen elnézést is kértem -, de a helyzet az, hogy Gábort egyáltalán nem ez zavarta a legjobban).


 

Online Marketing Sztetoszkóp, avagy hogyan állapíthatja meg azonnal, hogy mi a gond online marketingjével?

Ha alig foglalkozik online marketingjével, egyáltalán nem csoda, ha nem jönnek az eredmények. De mi van akkor, ha időt és energiát nem kímélve mindent megtesz annak érdekében, hogy menjen a szekér, de még így sincsenek eredmények? Vagy vannak ugyan, de valahogy sokkal fárasztóbbnak tűnik a folyamat, mint ahogy a "guruk" tanítása alapján gondolta volna.


 

Az üzleti élet legnagyobb égése - Gábor, kicsit Te is ludas vagy ám...

Wolf Gábor ma hajnali blogbejegyzésének 4-es pontja többek közt egy olyan jelenséggel foglalkozott, amin magam is sokat gondolkoztam mostanában, és röviden már írtam is róla.


 

Minden marketing - A marketing minden (Wolf Gábor szerepében Csepregi Balázs)

Nem szoktam általános marketing témákat felkarolni - ez Wolf Gábor "dolga", de az elmúlt hetekben több olyan élményem is volt, amelyek azt gondolom, az Ön számára is tanulságosak lehetnek.

Múlt héten Tirolban voltam snowboardozni Schlingloff Sanyival és a fiával (erről még írni fogok, mert óriási online marketing tanulsága volt), és az előző héten a szállásfoglalás közben kaptam rajta magam, hogy totál irracionálisan viselkedek:

Sanyinak már régen megvolt a szállásfoglalása, és ésszerű módon én is ugyanabba a szállodába akartam foglalni. Ez eddig rendben is van. De mit teszek?


 

4 + 4 gyakorlati tanács az ideális üzleti partnerek megtalálásához...

Az elmúlt hetekben több bejegyzésem is született a stratégiai partnerségekkel kapcsolatban, és persze volt jó néhány remek hozzászólás is. Voltak viszont olyan hozzászólások is, amelyek azt az érzetet kelthetik a gyanútlan olvasóban, hogy, a jó együttműködés olyan mint a lottó ötös, hogy néhány mázlistának összejön, de a többség nem is számíthat rá.


 

Tartalom átvétel