sms marketing

Kinek fog biztosan működni SMS marketingje? (válasz a legfontosabb kérdésre amit eddig kaptam)

Pár nappal ezelőtti kérdésemre, miszerint milyen aggályaik, gondolataik és kérdéseik vannak olvasóimnak az SMS marketinggel kapcsolatban több mint száz személyes levelet kaptam a legkülönbözőbb kérdésekkel, gondolatokkal és felvetésekkel.

A mai bejegyzésben azzal a - szerintem is legfontosabb - kérdéssel fogok foglalkozni, amire a legtöbb e-mail is vonatkozott, és amit már előző bejegyzésemben is felvetettem. Mit tegyen, hogy ne legyen bosszantó SMS marketingje, hanem éppen ellenkezőleg, örüljenek neki?


 

A legbutább ellenvetés az SMS marketinggel szemben, és egyben egy óriási lehetőség annak, aki ezt megérti...

Mialatt az utolsó bejegyzésem óta megírtam az SMS Marketing Ötlettár és Megvalósítási Kézikönyv c. kiadványunkat (tartalom kész, zajlik a tördelés, megjelenés hamarosan) és felkészültünk a VHK Kapcsolatépítő Napra, újra és újra eszembe jut a legbutább ellenvetés, amit az SMS marketinggel szemben hallottam, és már nem bírom (nem akarom) szó nélkül hagyni!

Még szerencse, hogy a versenytársak butasága az okos vállalkozó számára óriási lehetőséget rejt magában!


 

20 + 1 azonnal alkalmazható SMS marketing tipp (és ez még csak a bemelegítés!)

Most, hogy az elmúlt napokban tisztáztuk, hogy nincs mindent "űberelő" marketing módszer, technika, taktika, hanem minden ilyet a megfelelő időben a megfelelő esetben kell alkalmazni, végre továbbléphetünk!

A mai blogbejegyzésben 20 SMS marketing ötletet fogok bemutatni, amelyek legtöbbje az ügyfélélmény emelésével járul hozzá marketingje eredményességéhez, némelyike pedig az ügyféljelölteket célozza meg.


 

Közösségi média kontra e-mail marketing. E-mail kontra SMS marketing. Kinek van igaza? A vitát végleg lezárjuk!

Két hete egy üzleti reggelin beszélgettem egy komoly weboldal-készítő cég egyik vezetőjével, aki azt találta mondani, hogy nem hisz az e-mail marketingben. Azt mondta, hogy ő sokkal inkább hisz a közösségi médiában.

Közben Wolf Gábor ezerrel népszerűsíti a Twittert. John Reese a múlt héten törölte Twitter fiókját, melynek 25.000 követője volt. Barazsi Ákos arról beszél, hogy mennyire időrabló a Facebook-ozás - mely állítással nagyrészt magam is egyet értek. Az e-mail marketing cégek pedig az e-mail marketing újraéledéséről beszélnek.

A mai blogbejegyzésben végleg segítek lezárni a "...szerintem akkor is ez a legjobb eszköz..." vitát, és azt is bemutatom, hogy miért van szüksége mindegyik eszköz ismeretére legalább alapszinten.


 

Egy 39 napos villámprojekt tanulságai az üzleti sikerről

Vannak az üzleti sikernek olyan alapelvei, amelyeket mindannyian ismerünk, mégis, amikor a saját életünkben tapasztaljuk meg őket, akkor értjük meg igazán őket. Három ilyen alapelv működéséről szeretnék most tanúbizonyságot tenni az elmúlt 39 plusz néhány nap eseményei alapján.


 

Tartalom átvétel