közösségi média

A mikrovállalkozások és a közösségi média: Kinek óriási haszon, kinek folyamatos veszteség!

Miközben egyre több mikró- és kisvállalkozás lódul meg a közösségi média felé, sokan figyelmen kívül hagyják azt a valódi veszélyt amit a közösségi média túlzott alkalmazása jelenthet egy ilyen vállalkozás számára. Egyre többen beszélnek a közösségi médiában rejlő lehetőségekről, miközben a veszélyekre kevesen hívják fel a figyelmet...


 

Közösségi média kontra e-mail marketing. E-mail kontra SMS marketing. Kinek van igaza? A vitát végleg lezárjuk!

Két hete egy üzleti reggelin beszélgettem egy komoly weboldal-készítő cég egyik vezetőjével, aki azt találta mondani, hogy nem hisz az e-mail marketingben. Azt mondta, hogy ő sokkal inkább hisz a közösségi médiában.

Közben Wolf Gábor ezerrel népszerűsíti a Twittert. John Reese a múlt héten törölte Twitter fiókját, melynek 25.000 követője volt. Barazsi Ákos arról beszél, hogy mennyire időrabló a Facebook-ozás - mely állítással nagyrészt magam is egyet értek. Az e-mail marketing cégek pedig az e-mail marketing újraéledéséről beszélnek.

A mai blogbejegyzésben végleg segítek lezárni a "...szerintem akkor is ez a legjobb eszköz..." vitát, és azt is bemutatom, hogy miért van szüksége mindegyik eszköz ismeretére legalább alapszinten.


 

Tartalom átvétel