sikerlélektan

Hány újévi fogadalom kell 2011-ben az átütő sikerhez?

Ahogy mindenki más is, az év végén a legtöbb online marketinges is egyenleget von, és átgondolja, hogy mely tevékenységeinek mennyi eredménye volt az elmúlt évben, és mit érdemes változtatni, ha növelni szeretné eredményességét. És talán még érdekesebb kérdés, hogy vajon min és hány különböző dolgon kell változtatni, ha nem csak egy kis növekedést, hanem átütő sikereket akar elérni a következő évben - konkrétan 2011-ben?


 

A tudás (tanulás) önmagában nem tesz sikeressé! De hogyan tanulja meg alkalmazni a megszerzett tudást?

Az imént majd' negyed órán keresztül kerestem az e-mail boxomban azt a levelet, amely egy kampány részeként pár héttel ezelőtt azt állította, hogy a siker záloga a folyamatos tanulás, és ennek szellemében nem átallotta azt ígérni, hogy "...vegye meg ezt a DVD-t / vegyen rész a szemináriumon...", és már holnaputántól sikeresebb lesz.

Én is tanulás párti vagyok, én is állandóan képzem magam, viszont túl sokak kudarcáért felelős, hogy szó szerint veszik a fenti állítást!


 

Tartalom átvétel