válságmarketing

Kiút a válságból - 1. lépés (...méghozzá ma este...)

A válság elvonultának első jeleit már pedzegetik a különböző gazdasági szakértők, és noha vannak még szép számmal olyanok is, akik óva intenek a korai optimizmustól, a kilábalásból való első lépés mégis mindenképpen az előre tekintés.

A sikerhez azonban az előre tekintésen kívül cselekvésre is szükség van, méghozzá lehetőleg nagyobb hibák nélkül. Éppen ezért ültünk le Schlingloff Sanyival néhány héttel ezelőtt, és gondoltuk át, hogy az elmúlt időszak kb. 200 konzultációja alatt milyen hibákat láttunk ügyfeleinknél (és persze sokszor magunknál is :), mely hibák hova vezetnek / vezettek, és hogy hogyan lehet kiküszöbölni ezeket a hibákat. A ma esti webkonferencián ezeken a hibákon, és persze a megoldásokon fogunk végigmenni, hogy Önnek már ne kelljen elkövetni őket...


 

Válságmarketing I. rész: Néhány visszajelzés és a egy AHA élmény a frusztráció azonnali megszüntetéséről...

A visszajelzések alapján - meg persze érzésre is - azt hiszem, nagyon jól sikerült a tegnapi Válságmarketing Webkonferencia!

Mivel első sorban Sanyi vitte a prímet, nyugodtan mondhatok én is véleményt: Hiába hallottam már Sanyitól mindezeket már többször, több helyzetben, tegnap is voltak őrületes AHA élményeim. Az egyik például az volt, hogy hogyan lehet egy szempillantás alatt megszüntetni minden frusztrációt pusztán azzal, hogy mélyen megértem, hogy mi is a frusztráció valójában!

Bővebben Viszont hadd ne beszéljek a konferenciáról, álljon itt néhány a rengeteg visszajelzés közül, amiket kaptunk!


 

Válságmarketing webkonferencia - még néhány nap!

"Ha nyomorúság idején gyenge vagy, akkor kevés az erőd."

Ez az idézet lehetne a szlogenje Válságmarketing Webkonferenciánk első részének, aminek témája nem lesz más, mint a válságpszichológia, illetve annak gyakorlati alkalmazása. Erő a nehézségek leküzdéséhez – ez a tényleges címe. Az az idézet, amit az előbb felolvastam – "Ha nyomorúság idején gyenge vagy, akkor kevés az erőd" – tényleg lehet a vezérmondata, vezérgondolata ennek az első szakasznak.


 

A tudás (tanulás) önmagában nem tesz sikeressé! De hogyan tanulja meg alkalmazni a megszerzett tudást?

Az imént majd' negyed órán keresztül kerestem az e-mail boxomban azt a levelet, amely egy kampány részeként pár héttel ezelőtt azt állította, hogy a siker záloga a folyamatos tanulás, és ennek szellemében nem átallotta azt ígérni, hogy "...vegye meg ezt a DVD-t / vegyen rész a szemináriumon...", és már holnaputántól sikeresebb lesz.

Én is tanulás párti vagyok, én is állandóan képzem magam, viszont túl sokak kudarcáért felelős, hogy szó szerint veszik a fenti állítást!


 

Válságmarketing Webkonferencia - A díjmentes regisztráció elkezdődött!

Nagyon sok szeretettel köszöntöm, Schlingloff Sándor vagyok, és a Válságmarketing Webkonferencia egyik beharangozó üzenetével jelentkezem.

Ez a webkonferencia-sorozat – kicsit nagyképűen mondom így, hiszen két részből fog állni – azt gondolom, hogy egy igazi hiánypótló információ sőt, ha mondhatom úgy, egy sorsfordító információ lesz nagyon sokunk számára.


 

Tartalom átvétel