cégépítés

A profi vállalkozás két alapkérdése - melyre jó ha a vállalkozók 10%-a tudja a helyes választ...

Mindenki egy sikeres vállalkozás tulajdonosa szeretne lenni. Nagyon sokan nem csak szeretnének sikeresek lenni, hanem egyszerűen – legalábbis elvileg – nincs is más választásuk. Ők azok, akik összes erőforrásukat (sőt, gyakran szélesebb családjuk, baráti, ismeretségi körük megtakarításait is) beleölték vállalkozásukba, és maguk, valamint családjuk egzisztenciáját teszik ezzel kockára. Ők minden nap sikerkényszer alatt tevékenykednek, még ha ez nem is látszik meg teljesítményükön.

A siker első és legfontosabb előfeltételének a sikeres vállalkozó meglétét tartom, sőt, továbbmegyek, a VALÓDI VÁLLALKOZÓ meglétét. Miután minden vállalkozásnak van tulajdonosa, gondolom, ez némi magyarázatra szorul...


 

Miért vállalkozik valaki - avagy Hol szúrja el a legtöbb "vállalkozó" a cégét már az induláskor?

Természetesen a konkrét vállalkozásokat tekintve az okok rendkívül különbözők lehetnek.

Ideális esetben...

Jó esetben azért, mert belülről hajtja valami. Felismer egy valós igényre alapozott üzleti lehetőséget, és rendelkezik egy erőteljes elképzeléssel, vízióval, hogyan kellene az adott szakmában kinéznie egy sikeres vállalkozásnak. Nem a remélt nyereség hajtja tehát, hanem ezt szeretné megvalósítani, tehát egyértelmű célok vezérlik, melyeket tervezetten, tudatos tevékenységgel kíván elérni. Ez az ideális állapot...


 

Bemutatkozik Haraszti Mihály, cégépítési vendég-szakértőnk...

Ahogy már előző bejegyzésemben is beharangoztam, mostantól - mivel az online marketing eredményességéhez is elengedhetetlen - blogunkban a cégépítés rejtelmeiről is írni kívánunk. Erre a nem kis feladatra Haraszti Mihályt kértem fel, akit a nagyközönség első sorban a FranchiseMegoldasok.hu oldal kapcsán ismer. Sokan nem tudják róla azonban, hogy ő alapvetően a cégépítés, cégfejlesztés szakértője, a franchise "csak" a cégépítés egyik formája.

Mielőtt szakmai tapasztalatáról szó esne, elsőként azt kell kiemelnem, hogy olyan szakemberről van szó, akiben emberileg is 100%-ban megbízunk, és ez az oka annak is, hogy saját cégünk fejlesztése során is az ő szakértelmére támaszkodunk. Mielőtt pedig első bejegyzését közzétennénk, nézzük szakmai tapasztalatát (mely információkat igen nehéz volt kiudvarolni belőle, ő ugyanis azon kevés tanácsadó egyike, aki nemhogy nem "fényezi" magát, hanem igen szerényen nyilatkozik amúgy hatalmas szakmai tapasztalatáról)...


 

Válságmarketing az interneten - 1. rész

Ahogy figyelem az online marketing piacot (az eladókat és a vevőket egyaránt) egyre inkább világossá válik, hogy a válság megoldása, ha Ön máris megveszi a termékemet, eljön a szemináriumomra és azonnal elmúlik minden problémája...

Elnézést a rossz tréfáért, csupán arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy NEM, a válság megoldása NINCS benne egyik dobozban sem, és nincs olyan szeminárium, amelyre elmenve holnaptól az Ön cégét nem érinti a válság! (Még akkor sem, ha cinikusnak tartanak ezen termékek eladói.)


 

Tartalom átvétel