BQ1: Üdvözlet az újonnan csatlakozott Profi(t) Képző tagoknak...

Rendkívül érdekes és hasznos volt a szombati MarketingCommando BQ (marketing és üzleti alapismeretek) konferencia, és fogok is még bővebben is írni róla.

Először viszont szeretném megköszönni a bizalmat annak a számos résztvevőnek, akik Sanyi előadását követően úgy döntöttek, hogy részt vesznek a Profi(t) Képző Programban, és szeretnék velük - és persze mindenki mással is - megosztani pár gondolatot a jelentkezésük kapcsán. (Az ügymenetből adódóan még nem tudom, hogy konkrétan kik is ők, hiszen csak hétfőn kezdődik meg az információcsere a szervezőkkel :-)

Magáról nyilván mindenki tudja, hogy miért döntött a program mellett, azonban érdekes volt megfigyelni a "standnál" a velük folytatott beszélgetésekben a gyakran visszatérő, ismétlődő mutívumokat. Ezek (az "eszembe jutásuk"sorrendjében) a következők voltak.

1.) Voltak akik, régóta tanulmányozzák az online témát, régóta járnak szemináriumokra, sok alapoktatást megvettek már, de megfelelő segítő, partner, üzlettárs híján sok fontos döntéssel nem jutottak még dűlőre. Ők elsősorban a hetente váltakozó telefonos villámkonzultációk és csoportos konzultációk miatt vágtak bele a programba. Jól döntöttek, mert sokkal könnyebb lesz a megfelelő súllyal kezelniük a különböző döntéseket. Könnyebb lesz számukra megkülönböztetni egymástól azokat a döntéseket, amelyeket nagyon alaposan meg kell fontolni és azokat, amelyeknél szinte pénzfeldobással is lehet dönteni.

2.) Voltak akiket azért fogott meg a program, mert már haladnak, és sok kérdésük lenne, de eddig nem volt kinek feltenni őket, pláne nem rendszeresen. Nekik is a konzultációk, és a Marketing Diszpécser a legnagyobb érték. Ők is jól döntöttek, mert az érkező válaszok sokkal gyorsabb haladást, a gyorsabb haladás meg kinek üzleti életben maradást, kinek nagyobb profitot fog jelenteni.

3.) Meglepően magas arányban érdeklődtek a Prémium szolgáltatás iránt, amely még nagyobb személyre szabottságával vált vonzóvá sokaknak. Ők is jól döntöttek, hiszen a Prémium szolgáltatás első lépése úgyis az, hogy alaposan felmérjük, hogy tudunk-e nekik a jelenlegi helyzetükben jelentős eredmény-növekedést hozni. Akinek ugyanis nem, annak másik szolgáltatáscsomagot fogunk javasolni. Így ők végképp nem veszíthetnek semmit, viszont nagyon nagyot nyerhetnek!

4.) Szintén nagyon sokaknak az volt a fő motivációjuk, hogy gyakorlatilag hihetetlen mennyiségű oktatóanyaghoz jutnak hozzá a legváltozatosabb témákban, ráadásul nagyon jól kategorizált formában. Nyilván ez az érv is teljesen érthető, hiszen sokszor az a haladás legfőbb akadálya, hogy ugyan általános tudás szinte korlátlan mennyiségben rendelkezésre áll manapság, de a specifikus, az internetes üzlet egy-egy részterületére fókuszáló gyakorlati információkhoz nagyon nehéz máshol hozzájutni.

Persze még számos indok elhangzott a beszélgetésekben, és mindegyikért nagyon hálásak vagyunk - aranyat érnek az ilyen visszajelzések -, de mégiscsak a fentiek voltak azok, amelyek újra-és-újra előkerültek.

Ezúton üzenem tehát az ismerős, mégis ismeretlen új csatlakozóknak, hogy örülünk az "érkezésüknek", és hogy mindent megteszünk azért, hogy élvezzék és kiemelkedőnek hasznosnak találják a programot!

Üdv: Balázs


 

  
Akkor nem nekem szól a bejegyzés, mert én már régebb óta benne vagyok a Programban, de azért egy gratulációt megejtek,mert Sanyi előadása szuper volt (hozta a formáját), az egyenruhátokról nem is beszélve :-)
Vasárnap, 2009. Május 17. 19:07

Köszönöm Anett!

Köszönöm Anett, Sanyi nevében is! (Azért a "...mindent megteszünk azért, hogy élvezzék és kiemelkedőnek hasznosnak találják a programot!" neked is szól ám! :-) B.
Vasárnap, 2009. Május 17. 19:36
  
Igen, nekem is szól. Őszintén szólva kicsit szkeptikus voltam, hallok-e még új dolgokat, de kellemes csalódás ért, mert minden előadónál egy-két apró ötletet fel tudtam írni, és már ezért megérte elmenni. Volt akinél pedig egyenesen a fejemet fogtam, pl. D. Gyurinál, mikor a naptárt lebegtette, hogy Úristen! Hogy lehetek ilyen balfék, hogy nem hordok naptárt magammal, hanem inkább "szétesek" folyamatosan. Sokszor alap dolgokra nem gondol az ember. A profitmaxban azt szeretem, hogy megerősít, hogy jó úton járok. Talán nem kifejezetten én vagyok a célcsoport, sokszor érzem, hogy nekem valami erősebb, ütősebb kellene, de a megerősítések miatt mégis nagyon szeretem a programot. Azért reménykedem, hogy egyszer kitaláltok egy marketingeseknek szóló tréningprogramot is, amolyan továbbképzést. Én vevő lennék rá, az tuti. Sajnos hozzád nem jutottam oda, mert állandóan "foglalt" voltál (ez is mutatja, hogy jól szerepeltetek), de azért a Sanyival tudtam pár szót váltani.
Vasárnap, 2009. Május 17. 21:35

Csatlakozom

Kedves Anett, 6-12 hónap múlva mi, zöldfülűek elég is képzettek leszünk ahhoz (na talán mégsem mocsári kommandósok, hanem mondjuk 48-as huszárok), hogy haladó anyagot állítsanak össze a tömegnek. Amúgy a Marketing Egyetem (vagy valami hasonló kifejezés), igen találó, mert nem egészen 2 hónap alatt, amióta elkezdem, 2-3 évnyi anyagot magamrazúdítottam a Profitképző folyamán. Most már ott tartok, hogy én, az ős-informatikus, azon gondolkozom, hogy az időrabló technikai dolgokat mással oldatom meg, hogy "magasabb szintű", stratégiai dolgokra jusson időm. Téboly.
Vasárnap, 2009. Május 18. 1:01
  
Téboly? Szerintem ez az igazi előrelépés! Csak így tovább! B.
Hétfő, 2009. Május 18. 9:08

Hogyan tovább?

Kedves Balázs!

A BQ konfon előfizettünk a PKP light csomagjára. Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban.

Az egyik, hogy mit kell most tennem? Az előfizetés a nevemre, és a szalai.karoly kukac abatox.hu e-mailcímre szólt. De még nem kaptam visszajelzést, hogy most mit kell tennem.

Hogyan tovább?

A másik, hogy az előfizetés után lehet majd csomagot váltani?

Előre is köszönöm a választ!

Hétfő, 2009. Május 25. 13:17
  

Kedves Károly,

Ha a helyszínen kifizetted, akkor már biztosan hívott a kollégám, Gábor, mert már mindenkit hívott, csak volt, akit nem ért el. Lehet, hogy téged sem ért el.

Ha a helyszínen nem fizetted ki, akkor a MarketingCommandótól kapod az első számlát, és amikor annak az átutalásáról megkapjuk tőlük a visszajelzést, hogy megjött tőled a pénz, legkésőbb akkor máris felvesszük veled a kapcsolatot (bár már sokakkal azok közül is megvolt az első üdvözlő telefonhívás, akik még nem utaltak).

A lényeg, hogy hívunk, és ha jó számot adtál meg, akkor el is érünk :-)

(Gábort holnap megkérem, hogy nézzen utána, nálad mi a helyzet.)

A csomagváltás természetesen bármikor lehetséges.

Üdv, és "várunk"!

Balázs

Szerda, 2009. Május 27. 19:03

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!