Válságmarketing az interneten - 1. rész

Ahogy figyelem az online marketing piacot (az eladókat és a vevőket egyaránt) egyre inkább világossá válik, hogy a válság megoldása, ha Ön máris megveszi a termékemet, eljön a szemináriumomra és azonnal elmúlik minden problémája...

Elnézést a rossz tréfáért, csupán arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy NEM, a válság megoldása NINCS benne egyik dobozban sem, és nincs olyan szeminárium, amelyre elmenve holnaptól az Ön cégét nem érinti a válság! (Még akkor sem, ha cinikusnak tartanak ezen termékek eladói.)

A válság megoldása ennél mindenképpen összetettebb feladat, és éppen ezért fogunk egyre több figyelmet szentelni neki itt a blogban, és ezért indul el hamarosan az Online Marketing Válságmenedzsment Program is a Profi(t) Képző Program támogatásával.

Megjegyzés 1: Nem a világválságot szándékozzuk megoldani, hanem a válság Ön cégére gyakorolt hatásának csökkentésében fogunk segíteni.

Megjegyzés 2: A program ingyenes lesz. Pénzt azoktól fogunk kapni, akiknek segít a tanításunk, és velünk tartanak a továbbiakban is.

Bevezetésül egy hadd osszak meg egy fontos alapelvet! A válság hatásainak kezelése legalább három területre kell kiterjedjen:

  1. Válságkezelés lelki területen. Meg kell értenie a válság mint jelenség természetét, hogy a megfelelő módon tudjon reagálni. Értenie kell, hogy milyen lelki folyamatok zajlanak le Önben, hogy azokat befolyásolni tudja, hogy ne váljon áldozattá, hogy hidegvérrel, és a megfelelő dolgokat tudja megtenni.
  2. Az alapok elsajátítása. Miközben válság idején a legnagyobb a csábítás, hogy mindeféle izgalmas azonnal gyógyító taktika irányába elcsábuljon, ilyenkor a legfontosabb, hogy értse a mély alapelveket. Nem veszíthet ugyanis időt azzal, hogy fals megoldásokkal kísérletezik, márpedig a hetente felbukkanó, Szent Grálnak tűnő megoldásokat csak akkor tudja megfelelően értékelni, ha ismeri az alapelveket - ez esetben az online marketing és a marketing legősibb alapelveit.
  3. Alkalmazzon hosszútávú megoldásokat. Nem azt mondom, hogy ne használjon olyan megoldásokat, amelyek hamar hoznak eredményt, hanem azt, hogy a válságból azok kerülnek ki leginkább győztesen, akik (a) túlélik, de emellett (b) komolyan megalapozzák a válság utáni növekedést. Értem én, hogy a túlélés fontos, de nem foglalkozhat csak a túléléssel.

Hogy mi mindent jelent mindez? Hamarosan jön a folytatás itt a blogban Schlingloff Sándorral (aki a válságkezelés lelki oldalának elképesztően nagy szakértője), ezekkel kapcsolatos alapelveket osztok meg twitter-en (itt a jobb oldali sávban is, ha éppen erre jár), és a végén erről fog szólni maga az Online Marketing Válságmenedzsment Program is.

"Stay tuned", mondaná az angol, azaz maradjon velünk, hamarosan folytatjuk...

...de addig is egy fontos kérdés: Ön min érzi leginkább a válság hatásait? Mik azok a tények, mik azok a tünetek, amelyek az Ön vállalkozásán a leginkább látszanak a válság hatására? És Önön?


 

Folytatás...

Kíváncsian várjuk a folytatást...

Hétfő, 2009. Június 08. 13:22
  

A válság legmarkánsabb jelének azt látom a környezetemben, hogy az emberek főleg a rövid távon ható dolgokkal foglalkoznak és akiket még nem érintett negatívan, azok szinte várják, hogy ők mikor fogják megérezni a válságot.

Kedd, 2009. Június 09. 2:35
  

"NEM, a válság megoldása NINCS benne egyik dobozban sem,"

Ez így van, mert ez szerintem sem lehetséges. De akkor ha jól sejtem, a Online Marketing Válságmenedzsment Program dobozában sem lesz benne, hiszen az is eleve lehetetlen. Nem? Vagy igen? Ebben most benne lesz? De akkor a többiben miért ne lehetne? Segíts dönteni!

Hétfő, 2009. Június 08. 13:28
  

A felvetés jogos, és vicces is. Kár, hogy nem vállaltad a neved :-)

A program, amiről beszélek nem egy termék, hanem egy ingyenes oktatás, ami NEM ígéri, hogy gyors megoldást nyújt, azt viszont igen, hogy olyan alapelveket és gyakorlati tennivalókat tanít, amik segít a nehézségek leküzdésében, és hosszútávú sikert hoznak.

De ezt úgyis látni fogod...

B.

Hétfő, 2009. Június 08. 14:45
  

Mióta válság van, nekünk sokkal nagyobb a forgalmunk, mint előtte.
A termékünk egy számlázó program.
Lehet, hogy többen indítanak vállalkozást mostanában?

Hétfő, 2009. Június 08. 13:34

Mi is így látjuk

A saját tapasztalatunk is hasonló, mióta válság van, sokkal több webáruház készül rendszereinken keresztül...

Viszont rengeteg olyan ember kezd bele egy online vállalkozásba, akinek nem tiszta az sem, hogy adózni kell a webáruházból értékesített bevételek után. Tehát az offline vállalkozási tapasztalat teljes hiányában kezdenek bele egy online vállalkozásba. Minket mostanában az gondolkoztat, hogy hogyan tanítsunk online vállalkozási szemléletet azoknak, akik még azt sem értik, hogy számlát kell adni?

A tanulság ebből összegezve annyi, hogy gondolni kell arra, mennyire megnövekszik most azoknak a száma, akik más lehetséges út hiányában online próbálkoznak, pedig a legalapvetőbb vállalkozásokat érintő dolgokkal sincsenek tisztában...

Hétfő, 2009. Június 08. 21:45

először offline?

"offline vállalkozási tapasztalat teljes hiányában kezdenek bele egy online vállalkozásba. "
Ezzel azt akarod mondani, hogy az online bizniszhez az offline bizniszen kersztül vezet az út?
Ez a kérdés azért fontos számomra, mert egy ilyen konstrukcióban gondolkodom: elindítok egy internet alapú szolgáltatást offline eszközökkel, és később szeretnék áttérni online technikákra. Szerinted ez lehetséges, vagy eleve kudarcra van ítélve? Ha tudsz segíteni, a kaboca@kaboca.eu címen fel tudjuk venni a kapcsolatot.

Kedd, 2009. Június 09. 7:09

Nem pont erre gondoltam

Nem, nem arra gondoltam, hogy az online vállalkozásba csak egy offline vállalkozáson keresztül vezet az út, tökéletesen működnek a csak online vállalkozások is (nekünk a nagy része a vállalkozásainknak csak online működik), arra gondoltam, hogy most sokan úgy próbálkoznak az online lehetőségek kihasználásával, hogy még egy vállalkozás alapvető működésével (pl számlaadási kötelezettség) sincsenek tisztában.

Kedd, 2009. Június 09. 9:52

válság hatása?

A válság hatására komolyabban dolgozom, mint ezelőtt - hosszútávú projektekbe kezdtem bele, és 1 hónap elteltével már érződik a pozitív hatás.
A válság csak egy körülmény, aminek hatására lehetőségünk van jobban csinálni azt amit eddig, vagy rájöjjünk arra, hogy mást kell csinálnunk...

A válság jó, ha nem "rombolna", nem lenne miből újra építeni.

Hétfő, 2009. Június 08. 14:34

Szép szép

Szép dolog ez, de egyik kutya - másik eb. Már nem tudni, hogy melyik termék oldja meg valójában a válságot - egyáltalán van-e ilyen. Referenciákkal, esettanulmányokkal támogatott promócióval lenne az igazi. Az ügyfélnek bizonyíték kell, nem ígéret :)

De várom a folytatást!

Hétfő, 2009. Június 08. 15:33

Egyik sem

oldja meg a válságot szerintem. A megoldás a Te portádon Te saját magad vagy :-)
Viszont a jó termék segíthet Neked a megoldásban :-)

Hétfő, 2009. Június 08. 18:56
  

Egyik sem..ez lemaradt mondatom elejéről.

Hétfő, 2009. Június 08. 18:57
  

Fontos látni a különbséget az azonnali megoldás és a hatékony segítség között. (Én nem hiszek az azonnali varázsmegoldásokban.)

Tegnap olvastam valakinek és valaminek a sales oldalát, és annak hatására fogalmaztam meg a mai bejegyzést.

A lényeg a következő: Ha valaki olyan naiv, hogy elég neki azt mondani, hogy "...gyere el / vedd meg, és olyan gyorsan fogsz pénzt keresni, mint még soha...", akkor az ilyen embernek a következőket üzenem: "Szerintem nincs ilyen, de ha Te hiszel benne, akkor muszáj szólnom, hogy ezen a blogon ilyet nem fogsz ilyet találni."

Azt jelenti-e ez, hogy nincs megoldás? A túrót. Van megoldás, sokféle. Pont ilyenekről beszélünk mi is, például rögtön a fenti három pontban.

HA pedig valaki azt mondja, hogy: "...ne viccelj már Balázs, ezt már mind tudom...", arra az a válaszom, hogy: "...ha olyan szerencsés vagy, hogy tudod, akkor csináld is, mert bizony túl sokan vannak, akik tudni vélik, de valahogy mégsem csinálják...".

Szóval a fenti három ponton érdemes elmélkedni: "Vajon tényleg így csinálom?", illetve továbbra is várom kedves olvasóim visszajelzését: Ön milyen konkrét tüneteit érzi vállalkozásán a válságnak?

Üdv: Cs. Balázs

Hétfő, 2009. Június 08. 16:24

PMP

Benne van-e ez a PMP-ban?
Vagy külön reg.?

Péter

Hétfő, 2009. Június 08. 21:16

A PMP-ben minden benne van :-)

Ha úgy értetted a kérdést, hogy az Online Marketing Válságmenedzsment Programhoz hozzá fogsz-e férni PMP (PKP) ügyfélként, akkor a válasz, hogy TERMÉSZETESEN IGEN!

De hogy pontosan hogy lesz a hozzáférés technikailag, nos arról még gőzöm sincs ;-)

Az alapelv viszont az, hogy Profi(t) Képző Program ügyfeleinknek minden tudásunkat alapból odaadjuk ami csak fizikailag lehetséges (neked már csak használni kell :-)

Balázs

Hétfő, 2009. Június 08. 21:35

válság

Én betegeket gyógyítok (magán úton).
Az utóbbi időben nem az az általános, hogy túl akarnának lenni a gondon, hanem, ha a kezelés még halasztható, akkor meg is teszik, ellenben a sürgős esetekből több van. Csak arra és akkor költenek, amire mindenképpen muszáj.

Hétfő, 2009. Június 08. 21:25

válság hatása

eltűntek a vevőim, egyik pillanatról a másikra.
egy ideig a marketinget okoltam, biztos abban van a hiba (mármint bennem, h nem jól csinálom), de körbenéztem a konkurenciámnál, náluk még ennyi marketing sincs és pont azt mondják, amit én.
ami még áprilisban dübörgött, május közepével egyik percről a másikra konkrétan pang.
rám milyen hatással van?
dühöngök, őrjöngök és ezerrel járatom az agyam,h mit még... egyik pillanatban csinálni akarok mindent, a másikban pedig hátradőlök, h hát én most már aztán mindent megtettem...
hihetetlen ingadozó a lelkesedésem és fogalmam sincs, h meddig érdemes optimistának maradni, mikortől kellene inkább a veszteséget minimalizálni...

Hétfő, 2009. Június 08. 21:37
  

Bocs, ha túllövök a célon a kérdésemmel: milyen területen vállalkozol?

Kedd, 2009. Június 09. 7:14

Hosszú leszek, de remélem nem fárasztó...

Kedves Balázs!

A három pont nagyon nehezen választható szét, bár könnyűnek tűnik, ezért hosszasan fogalmazom meg a gondolataimat.

1./ Válságkezelés lelki területen.

Sokaknak nagyon jól jön a válság, főleg azoknak, akik abból a szempontból közelítik meg a helyzetüket, hogy végre van valami/valaki, akire ráfoghatják a saját sikertelenségüket.

Az embernek nincs mindig kellő lelkiereje ahhoz, hogy elismerje: ő maga is oka lehet a kudarcának - legyen az üzleti vagy netán magánéleti.

Láthatjuk magunk körül a sok pótcselekvésbe menekülő embert, ha csak a dohányzást és az alkoholt említem, már akkor is rengeteg érintett van. Ehhez jönnek még azok, akikről nem is tudjuk, hogy milyen egészséget romboló szenvedély rabjai: pl. szerencsejáték, drog, és igen, akár még a munkát is ide sorolhatjuk.
A modern világ rabszolgái - ahogyan Ti fogalmaztok.
Az ilyen emberek nem tudnak hidegvérrel gondolkozni a saját életükről, a
jövőjükről, hiszen ők a saját múltjuk/jelenük áldozatai.

2./ Az alapok elsajátítása.

Bizony én is beleestem abba a hibába, hogy azzal, hogy megvettem néhány dobozos terméket és azt hittem - ha nem is azonnal, de - meghozza a befektetett pénz a gyümölcsét.
Nos, önmagában a megvétel semmit nem ér, ha az ember szisztematikusan és aprólékosan át nem rágja magát a megvásárolt anyagokon.
Ez maradt el nálam is - feltételezem másoknál is - és "bár nyitott szájjal vártam, nem repült be a sültgalamb"! :)
Értem ez alatt azt, hogy egy alaposan végig nem gondolt koncepciót nagyon nehéz egyedül megváltoztatni, különösen hozzáértés nélkül.
Nincs mindenki olyan nagy lelkierő birtokában, hogy pl. a nagy nehezen"összegründolt" honlapjától egyik napról a másikra megváljon, mert ehhez a szakmai tudását is át kell rendszereznie:
- jó-e az üzleti ötlet?
- "ötlet-e" egyáltalán az ő üzlete?
- az ő üzleti vonalán mi lehet egyáltalán jó ötlet?
és folytathatnám a kérdéseket, amikre felkészültség híján nehéz megtalálni a választ.

Bátran mondhatom, hogy még segítséggel is néha vaknak érzi magát az ember, vagy olyannak, mint aki saját maga leragasztotta a szemét, mert fél a megfelelő és komoly döntések meghozatalától. Fél, mert az nagyon sok munkával jár, ráadásul nem is "csak szakmai" munkával, hanem a - marketing-pszichológia fegyver arzenáljának és technikájának alkalmazására való - tudás megszerzésével.

3./ Alkalmazzon hosszútávú megoldásokat.

A múltban ez természetes volt, hiszen egy Trabanthoz való jutás kb. 20 évre szóló program volt.
Manapság másról szól az élet.
Akár vállalkozóként, akár alkalmazottként dolgozik valaki, egyik napról a
másikra kibillenhet a (piaci) helyzetéből.
Kevés olyan tudatos emberrel találkoztam, aki azt mondta volna 10 évvel
ezelőtt:
Éva, arra adjon megoldási javaslatot, hogy ha válság lenne 10 év múlva,akkor az Ön szakterületének termékei közül milyen portfólióval lehetne túlélési stratégiát kialakítani?

A-B-C terv nélkül különösen vállalkozni hazárdjáték.

Nem szeretnék demagóg lenni, de tegnap több mezőgazdasági termelőt tett földönfutóvá a jégverés. (Ők - mondhatni - az átlagos vállalkozók.)
Egy faluban pedig háztetőket és egyebeket vert össze a jég, a tulajdonosok "mezei állampolgárok"-ként mennek tönkre.
Mert sokuknak még "A" terve sem volt.
Mindannyiuknak részvétem.

Igen, sajnos a fentieket a válság általam leginkább érzett és tapasztalt tényei/tünetei fogalmaztatták meg velem.
Nekem is ki kell dolgoznom a magam "A-B-C" tervét, mert szükség van rá.
Rajtam nem hiszem, hogy annyira látszana, mert már dolgozom a terveimen, és azt hiszem, a megfelelő segítséggel van annyi lelkierőm, hogy a végére is fogok jutni.

Üdv.:
Éva

U.i.: Bocs' hosszúsága miatt txt-ben írtam meg a szöveget, fura módon a sorváltás torzul, majd a formázási lehetőségeket még tanulmányoznom kell! :)

Éva

Hétfő, 2009. Június 08. 21:43

VÁLSÁG VAN?

Szerintem ez az egész válságosdi csak bizonyos érdekcsoportok jól kidolgozott játéka, ami nem feltétlenül kell, hogy az életünk része legyen. Az én életemet nem értinti. Etetnek bennünket vele. Ennyi! Nem jött az ufó sereg és vitte el a pénzt a Jupiterre. Mindössze arról van szó, hogy más zsebekbe vándorol a pénz.
Átrendeződik a gazdaásgi forma. Más rendszerek fognak jobban működni, mint eddig az eddigiek. Nem az egyén, hanem az "együtt" érvényesül a közeljövőben. Erről szól ez a "VÁLság" mizéria. Meg kell tanulnunk VÁLtozni, ahhoz, hogy VÁLtoztatni tudjunk.
Ez az én véleményem.

Hétfő, 2009. Június 08. 22:18
  

Ismerek nagyon híres nemzetközi céget, ahol a csoportban legalább 15-20 év know-how volt. Idén az összes 1 évnél tapasztaltabb szakember még a cégtől is elment több szerencsétlen ok összejátszása miatt.
Én 5 év után mentem el, mert 30%-kal kevesebbért céges perspektíva nélkül miért maradjon ott az ember. Én akkor ezt lehetőségnek fogtam fel, most még egyet lehet lépni fel vagy előre, kinek mi tetszik.
Közben bejött az PMP, amely még egyértelmű célt is adott a középtávú jövőre.

Viszont az előrelépés nem jött össze, annyira nem, hogy pillanatnyilag kényszervállalkozónak kell lennem, az viszont nehéz mindenféle termék és idegen piac előtt. Úgyhogy az országból való megpattanás igen valószínű ebben a pillanatban.

De mást is mondok. Mivel az online marketingre költött befektetést és ismeretet úgy próbáltam visszahozni, hogy megkerestem jó néhány céget, hogy próbáljon az online üzlet felé is fordulni, mert abban van a jövő. Az első megbeszélés után mindenki borzasztó lelkes volt, aztán egy hét múlva is még lelkes volt, de nem lépett volna egyet , mert lefoglalta a mindennapi favágás.

Egyetlen egy cégnél beszéltük meg a pontos feladatokat, hogy a tavalyihoz képes -30%-os bevételt milyen feladatokkal lehet feljebb tornázni. A cégben mindenkinek lett volna feladata, de két hét alatt nem csináltak semmit, csak én. Pedig csak olyan egyszerű feladatot kellett volna megcsinálni, hogy kigyűjteni az ügyfeleket, akik nem rendeltek több, mint 1 éve - két hét alatt semmi.

Sajnos sokat nem látnak ki a mókuskerékből, és akkor is csak kapálóznak, ha süllyednek le a mocsárban, és nem ismerik fel, hogy olyankor mozdulatlannak kell lenni...

üdv
T

Hétfő, 2009. Június 08. 22:27
  

Én is azt vettem észre, hogy mióta válság van, azóta egyre több partnerünk lesz, akikkel közös projekteket futtatunk. Továbbra sem keres meg minket annyi "egyszerű" vásárló, viszont a más cégekkel folytatott projektek száma egyre emelkedik. Én egyébként legfőképpen ebben látom a jövőt.

Hétfő, 2009. Június 08. 23:26
  

Épp ma kérdezte valaki, hogy az emberek milyen problémákkal fordulnak hozzám. Régebben a lelki-, egészségügyi- és a pénzügyi volt a sorrend. Ma már pénzügyi vagy gazdasági jellegű a legtöbb ember legfőbb gondja.
Érezhető ez a tendencia sajnos.

Hétfő, 2009. Június 08. 23:34

Válságjelek

Bevallom, én nem érzékelem a válságot, vagy nem biztos, hogy a válságnak köszönhető a változás.

Valami kicsi változás ugyanis van, mégpedig az, hogy az őrségi szálláshelyemre szinte kivétel nélkül üdülési csekkel fizető emberek jönnek. Ez lehet a válság hatása (nincs készpénze a népeknek), de lehet az üdülési csekk megismerésének és elterjedésének az eredménye is.

A forgalom persze lehetne nagyobb, vannak üres szobáim még főszezonban is.

Az ünnepek, a hosszú hétvégék zsúfoltak, olyankor jóval több szobára lenne szükség.

Gyarapodott az elő- és utószezoni igénybevétel is (ez talán az üdülési szokások, vagy a vendégkör megváltozásával magyarázható.)

Mindent egybevéve a forgalom nem csökkent az előző évekhez hasonlítva. Nincs válság.

Üdvözlettel: Varga Géza

http://www.csinyalohaz.hu

Kedd, 2009. Június 09. 5:50

Költekezés

Válság mindig is volt, csak nem olyan mértékű, mint mostanában. Most hogy emberek ezrei vesztik el az állásaikat, már mutatja azt, hogy itt bizony rengeteg problémával kell számolni.
Az emberek a válságos időszak előtt is költekeztek rendesen. Bár akkor se voltak az átlagos emberek milliomosak, de sokkal jobban elengedhették magukat.
Most is látni, hogy az emberek költekeznek, igaz most jobban megfontolják hogy mire költsenek. Láttam tegnap az utcán, hogy jégkrémet nyaltak, ami önmagában is jelzi azt, hogy van pénz az emberekben még.
Egy idősebb nőtől viszont azt hallottam, hogy ők még csak megéltek valahogy. De mi lesz a gyerekeikkel, akiknek a válsággal kell majd szembe nézni. És nem azzal a válsággal, ami most van, mert ez még semmi ahhoz képest, ami lesz.
Érződik, hogy egyes emberek próbálnak kiutat találni ebből a nehéz helyzetből. Érződik, hogy az emberek jobban megfontolják hogy mire költik az egyre értékesebb pénzüket. Érződik, hogy cégek, vállalkozók egyre kevesebb profithoz jutnak vagy mennek csődbe, miközben más cégek törnek felfele. És ez nem csupán azért történik, mert jó a marketing, fejlesztenek stb. Hanem mert a válságos pillanatban nem tudnak az emberek mindenre költeni és jól meggondolják hogy érdemes e igénybe venni az adott terméket vagy szolgáltatást.
Üdvözlettel: Kovács János
www.sikermegoldasok.com

Kedd, 2009. Június 09. 7:20
  

Az én környezetemben a válság inkább az alkalmazotti szférát érinti, illetve néhány iparágat (autó- és építőipar) Az én területemen (oktatás) nem érzem a válságot.

Kedd, 2009. Június 09. 7:24
  

A válság közeledtének már sokkal előbb voltak jelei.
Mi már jóval előtte gyakorlatilag struktúrát változtattunk, és vállalkozásainkban elkezdtünk megcélozni egy másik célcsoportot.
Ami a marketinget illeti, olyan területeket is bevontam, amikkel azelőtt nem sokat foglalkoztam, de a válság az egyik legjobb "ürügy" arra, hogy az ember minél több marketing területet próbáljon ki, teszteljen le.
Egymás után mennek csődbe körülöttünk a kisvállalkozások, szinte napi rendszerességgel látok megszűnni olyan kis boltokat, üzleteket, ahol 2 nappal előtte még vásároltam.
Rengeteg kisvállalkozóval beszélek,, és azt kell mondjam, hogy sokan csak panaszkodnak, nem értik miért van az, hogy ami 8-10 évig ment, az most miért nem működik már.
Aztán mikor azt mondom először szemlélet változtatás, a rendszer átállítása, új marketing területek bevonása, akkor ufóként néznek rám.
Sokan megértik, de már változtatni nem hajlandóak, nem jutnak el a cselekvéshez. Nekem az a tapasztalatom, hogy nem azért mert lusták, hanem mert NEM HISZNEK A VÁLTOZÁSBAN.
A másik kifogás, hogy "Nekem erre nincs időm".
Pontosan ismerem a napi mókuskerék effektust, de ez az, amire időt kell szakítani.
Ha máshogy nem, ház le kell ülni és megtervezni, hogyan jutunk időhöz.
Megtervezzük, hogyan osztjuk le a feladatokat 1-2 segítőnek, hogy mi felszabadulhassunk egy fontosabb cél érdekében: csináljunk magunknak időt arra, hogy leülhessünk nyugodtan megtervezni a jövőbeni változtatásainkat.

Kedd, 2009. Június 09. 8:25

Válsághatások

Legfőképp azon érzem, hogy mégtöbbet dolgozom, átalakult a focus. Erősítettünk a marketingen és átalakítjuk az értékesítést.
Sajnos eddigi ügyfeleink kevesebbet vásárolnak idén egyenként, de ezt igyekszünk újakkal egyensúlyban tartani, ami valamelyest kompenzáló hatású a csökkent forgalomra.

Kedd, 2009. Június 09. 9:07
  

Ez a sok tanfolyam és oktatás roppant időigényes és pénztárca rabló.
Sokkal egyszerűbb lenne, ha felvállalnátok egy projektet és leprogramoznátok, megkímélmétek az indulási nehézségektől.
Ez egy szolgáltatás lenne és mindenki happy.

Kedd, 2009. Június 09. 11:34
  

Az ügyfeleink bizonytalanok, félnek és leginkább a marketing költségeken próbálnak meg spórolni. Ezért átalakítottuk az értékesítést. A meglévő és új hirdetési felületek mellé (vagy helyett ) folyamatos kommunikációt biztosítunk a számukra, hogy meg tudják tartani piaci poziciójukat.

Cégünk igyekszik a jövőre koncetrálni ezért a fejlesztésekre fordítunk figyelmet.

Kedd, 2009. Június 09. 15:59

Az aktivitásomat leterítette

Tiszteletem,

Engem olyan helyzetben talált el a válság (ami személy szerint a munkahelyem elvesztését jelenti elsősorban), hogy a már 4000-5000 fős hírlevél olvasó bázist már nem tudom, egyelőre tovább szolgálni. A helyzet ugyanis az volt, hogy gyakorlatilag nem volt a hírlevélnek jövedelemtermelő értékesítési folyamata.

Ameddig volt a jól fizető munkám addig nem volt gond havi 60-70000 forintot hírlevélküldésre, hírdetésre és képzésre költeni...

Megpróbáltam ugyan jövedelmezővé tenni egy kis infotermék kifejlesztésével (mp3-as tanácsadói csomaggal), de ez nem hozott elég pénzt ahhoz, hogy életben tudjam tartani a gépezetet.

Úgyhogy most leállítottam az egészet. Remélhetőleg találok majd rövidesen egy munkahelyet és akkor újrakezdhetem. Több időre van szükségem amíg olyan fizetős szolgáltatások alakulhatnak ki, fejleszthetek ki amelyek elhozzák számomra a vállalkozói státuszt.

Arra is rá kellett jönnöm, hogy ez egyedül nem fog menni, úgyhogy olyan társat is kell találnom, aki segít nekem

Ehhez az egészhez egy hosszabb időt szavaztam meg magamnak... És most azt is látom, hogy nem fogom tudni a legprofibb levélküldő rendszert használni már az első pillanattól, de remélhetőleg majd később igen...

Hát így,
Tivadar

u.i.: a kínai nyelvben a válság két jelből áll. Az egyik a veszélyt jelenti a másik a lehetőséget. Szóval, ha nem nézünk szembe a problémákkal akkor veszélybe kerülünk, ugyanakkor a válság egy jobb újrakezdésnek, egy jobb folytatásnak is a lehetősége...

Péntek, 2009. Június 12. 11:08

A Válságról

Még van munkahelyem! Ez egyre nagyobb jelentőséggel, fontossággal bíró mondat. Hogyan mondjam azt a három gyermekemnek,-ma este nincs vacsora, talán holnap- mint ahogy már közel félmillió gyermek fekszik le a remény halvány sugarával.
Még van ,munkahelyem!
És akiknek már nincs??
Nekik mutassatok utat, s milliók lesznek követőitek.
Ez a VÁLSÁG !!!

Kedd, 2009. Június 30. 22:11

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!