A DOLOG később jelentkező hatásai (Mitől és hogyan működik a DOLOG - III. rész)

Ahogy már korábban is kiderült, a DOLOG egy marketing robot, amely helyettesíteni tudja Önt, vagy ha úgy tetszik, a legjobb üzletkötőjét, vevőszolgálati munkatársát, és képes a nap 24 órájában tárgyalni, mégpedig tetszőleges mennyiségű emberrel egyszerre.

Személyre szabott tömegkommunikáció... ez a lényege.

Ugyanakkor a DOLOG képes néhány olyan dologra is, amikre mi magunk sem vagyunk képesek mindig, és ez a következetes adatgyűjtés.

Két okból csinálja ezt a DOLOG messze jobban mint bármilyen értékesítő:

  1. A DOLOG-gal való találkozás olyan helyzetet teremt, amelyben teljesen természetes, hogy a látogató információt ad magáról, a helyzetéről, vásárlási céljairól és attitűdjéről. Ez az információ aranyat ér!
  2. A DOLOG minden adatot azonnal eltárol, és ezek alapján választja ki azt az értékesítési folyamatot, amely az ügyfelet a lehető legoptimálisabban szolgálja ki. Mindezt emberi kéz érintése nélkül!
Általánosságban véve az online forgalom 98%-a NEM azonnal a weboldalon keletkezik, hanem egy rövidebb-hosszabb e-mail- illetve adatbázis marketing következményeként. Ez az, aminek a hatékonyságát a DOLOG képes JELENTŐSEN megnövelni. Nézzük, hogyan...

11 hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

A DOLOG azonnali hatásai az online értékesítésben (Mitől és hogyan működik a Dolog - II. rész)

Képzelje úgy, hogy a DOLOG egy marketing robot, ami valami olyasmit jelent, hogy a programozás összetettségétől függően képes egyszerűbb, vagy akár összetettebb feladatokat is nagy hatékonysággal elvégezni Ön helyett.

Az egyszerűbb feladatok, amiket a DOLOG könnyedén el tud végezni:

  • Lehetséges ügyfelek igényeinek felmérése,
  • lehetséges ügyfelek regisztrálása,
  • egyszerű tanácsadás.

A bonyolultabb feladatok között minden további nélkül szerepelhetnek az alábbiak:

  • Specifikus, több tényezőt egyidejűleg figyelembevevő tanácsadás,
  • egyedi ajánlattétel,
  • áralku,
  • kifogáskezelés,
  • lezárás,
  • későbbi adatbázis marketing és ezzel a közép- és hosszú távú értékesítési stratégia vezérlése, személyre szabása.

Ezzel az utóbbival a következő üzenetünkben foglalkozunk, most azonban nézzük, hogy milyen módon sokszorozza meg online marketingjének eredményességét egy ilyen marketing robot...


11 hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Minden marketinges álma ...és minden konkurens rémálma!

Ha őszinték akarunk lenni, akkor be kell vallanunk, hogy a tömegkommunikáción alapuló marketing során az esetek nagy többségében vaktában lövöldözünk az üzenetünkkel és ajánlatainkkal egyaránt. A célcsoport meghatározás és piackutatás ellenére is csak a nagy számok miatt találunk kielégítő számban célba.

Ezzel szemben létezik egy módszer, egy rendszer, amely azon túl, hogy minden feliratkozás mellé azonnali részletes ügyfélprofilt készít, még olyan információkat is feljegyez, mint a költési kedv, a pillanatnyi hozzáállás, a megoldás sürgőssége, azaz csupa olyan adatot, amiket sokszor még egy személyes üzletkötés során is nehéz "megszerezni"...


10 hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Marketing szörnyeteg született! (Mitől és hogyan működik a Dolog - I. rész)

Amikor még évekkel ezelőtt, a nemzetközi piacra koncentrálva elkezdtem legyártani a DOLOG első változatát, még csak nem is sejtettem, hogy ez lesz belőle. Bár egy hosszú útnak még most is csak az első lépéseit tettük meg az eredmények, minket is megdöbbentenek.

A maga összetettségében és a vele szemben támasztott magas elvárások fényében a DOLOG első változatának talán még csak működnie sem lenne szabad, nemhogy számottevő eredményeket produkálni!

Ennek ellenére a DOLOG nem csak működik, de minden elvárásunkon felül teljesít!

Ebben és a következő üzenetekben részletesen bemutatjuk, hogy mitől is működik olyan kiválóan, és hogy Ön hogyan tudná ezt felhasználni saját vállalkozásában...


12 hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Ha eddig az időbeosztása volt a profi e-mail marketing akadálya, akkor ezt most megoldottuk...

Mivel egyértelmű, hogy sokan az időbeosztásuk miatt nem tudnak "bevállalni" egy hat hetes tanfolyamot, változtattunk az E-mail Marketing Profi(t) Képző eredeti koncepcióján, és megoldottuk, hogy akkor is hozzájusson minden anyaghoz, ha nem tud ott lenni az egyes alkalmakon!

A megoldás rendkívül egyszerű: Jelentkezzen a tanfolyamra, és azon túl, hogy ott lehet az összes online előadáson, azon túl, hogy ott lehet az összes online konzultációs alkalmon, az összes alkalom felvétele a felvétel másnapjától korlátlan ideig és alkalommal elérhető lesz az Ön számára!

Az okokról és a részletekről az alábbi videóban beszélünk...


4 hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Miért és kinek NEM működik az e-mail marketing? Az elveszettnek hitt tanácsadó vallomása...

Az elmúlt két hónapban sokkal inkább megfigyelője, mint aktív részvevője voltam az Internet-Marketing.hu oldal körül történt eseményeknek.

Ennek ellenére - vagy talán pont ezért - minden korábbinál jobban látom azt a szomorú tendenciát, hogy online vállalkozók, online marketingesek miközben sikerre éhesen próbálják megtalálni az online eredményességhez vezető utat, három hozzáállás egyikével vagy másikával vágják el magukat pont ettől az úttól...

Hogy mi ez a három hozzáállás? Erről beszélek az alábbi videóban...


hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Válságmarketing webkonferencia - még néhány nap!

"Ha nyomorúság idején gyenge vagy, akkor kevés az erőd."

Ez az idézet lehetne a szlogenje Válságmarketing Webkonferenciánk első részének, aminek témája nem lesz más, mint a válságpszichológia, illetve annak gyakorlati alkalmazása. Erő a nehézségek leküzdéséhez – ez a tényleges címe. Az az idézet, amit az előbb felolvastam – "Ha nyomorúság idején gyenge vagy, akkor kevés az erőd" – tényleg lehet a vezérmondata, vezérgondolata ennek az első szakasznak.


17 hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Válságmarketing Webkonferencia - A díjmentes regisztráció elkezdődött!

Nagyon sok szeretettel köszöntöm, Schlingloff Sándor vagyok, és a Válságmarketing Webkonferencia egyik beharangozó üzenetével jelentkezem.

Ez a webkonferencia-sorozat – kicsit nagyképűen mondom így, hiszen két részből fog állni – azt gondolom, hogy egy igazi hiánypótló információ sőt, ha mondhatom úgy, egy sorsfordító információ lesz nagyon sokunk számára.


9 hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Válságmarketing Webkonferencia előzetes (konf. két hét múlva)...

Most, hogy egy egy igazán izgalmas tematika kezd kialakulni az ingyenes Válságmarketing Webkonferenciánkra, Balázzsal úgy döntöttünk, hogy egy kis betekintést engedünk a webkonferencia első részének témájába. Igen, első részről beszélek, merthogy a webkonferencia két részes lesz...


7 hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Válságmarketing az interneten - előzetes

Az elmúlt kilenc hónap tapasztalatait összegyűjtve, naprakészen, a jelenlegi pénzügyi és gazdasági változások fényében egy válságmarketing programot (válságmenedzsment-válságtanácsadás az online marketingben) tesszük közzé, mégpedig száz százalékban ingyen.

Ez kicsit a köszönetnyilvánításunk, kicsit a befektetésünk szeretne lenni. Érezzük a felelősségét annak, hogy ez a tudás, ezek a felismerések a birtokunkban vannak, és látjuk, hogy milyen sokaknak van szüksége erre a bölcsességre, a legtöbbször haladéktalanul és halaszthatatlanul, s ezért szeretnénk ezt közkinccsé tenni.

Amiről most beszélni szeretnék, az egy kis ízelítő abból a gondolatmenetből, amin ma Balázzsal végigmentünk. A válságról szól, és az ahhoz való viszonyulásunkról. Tényleg csak a jéghegynek a csúcsát fogom és szeretném érinteni. Nagyon érdekes megfigyelni, hogy még a saját hozzáállásomban is megjelent az alábbi folyamat...


13 hozzászólás | tovább a bejegyzéshez >>

 

Tartalom átvétel