A cipész cipője meg a hitelesség

Jóllakott óvodásként olvasgatom a legfrissebb MarketingNavigátor számot, és arról olvasok, hogy Wolf Gábor egyik ügyfele egy remek ajánlat végére ennyit írt: "A megrendeléshez kérjük küldjön egy e-mailt...".

Hát igen, Gábor szerint ez legalább felezi az eredményeket! Egyet értően bólógatok magamban, majd bepillantok a mailboxomba és mit látok?

Weboldalkészítő cég jelzi, hogy a nagy sikerre való tekintettel meghosszabbítják az akciót, bla, bla, bla, ... és ha a címzésben azt látod, hogy "Kedves Feliratkozott!" (nálam Olvasó volt, de mindegy), akkor küldd el a neved e-mailben, bla, bla...

Ez meg mi?

Tehát értsem úgy, hogy a sikertől túlterhelt fejlesztő cég nem tudott egy űrlapot biztosítani az ügyfeleinek, hogy kényelmesebb legyen az életük?

És a HATÉKONYSÁG szó az egyik fő mondanivalójuk. Hm.

(Csaba, ne vedd személyesnek, csak szerintem ti ennél jobbak vagytok :-)


 

wtf? doubledo@freemail.hu

Szombat, 2008. Január 05. 18:31

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!