Egy rendkívül sikeres kampány anatómiája... (esettanulmány videó)

Ahhoz, hogy valaki eredményes e-mail marketing kampányokat tudjon folytatni, nem elég megtanulni az elméletet, a gyakorlatot is el kell lesni valakitől vagy valakiktől.

Sajnos azonban a legtöbb guru nemhogy nem enged betekintést a kampányai kulisszatitkaiba, de még azt sem nagyon lehet megtudni, hogy melyik kampánya sikerült pocsékul, és melyik az, amit érdemes ellesni.

Az alábbiakban kezdődő videó sorozatban nemcsak egy sikeres kampány forgatókönyvét mutatom meg Önnek, de a legfontosabb titkokat is felfedem, sőt, a következő részekben egy pontos kivitelezési útmutatót is a kezébe adok.

Íme a videó első része:

...és itt a folytatás:

Összefoglalásként a videóban elhangzott legfontosabb tanulság:

Az olvasó szempontjából nem lehet a piackutatás a főszereplő. Olyan értéket kell adnia a válaszokért cserébe, amelyek kellően vonzóak ahhoz, hogy érdemes legyen a piackutatásban részt venni, és amelyek kellően hasznosak, hogy később első sorban erre emlékezzen a megkérdezett.

MP3 egyben, 125%-os sebességgel (11 perc, 10,2 MByte)
MP3 egyben, 175%-os sebességgel (8 perc, 7,32 MByte)

A prezentáció diái, ha át szeretné pörgetni őket emlékeztetőként...


 

videó

Sajna az alsó videó "privát".. nem tudtam megnézni

Hétfő, 2009. Augusztus 31. 14:04
  

Elnézést, tényleg nem lehetett megnézni, de már meg lehet.

Köszi a türelmet,
Balázs

Hétfő, 2009. Augusztus 31. 16:10

e-mail marketing tanulmány

Kedves Balázs!
Nagyon jó a mostani anyagod, de a video folytatást nem engedi kinyitni, mivel az egy privát üzenet. Tudod orvosolni?

Köszönöm
Zsuzsa

Hétfő, 2009. Augusztus 31. 14:05
  

Szia Zsuzsa,

Köszönöm, már meg tudod nézni a második részt is.

Üdv,
Balázs

Hétfő, 2009. Augusztus 31. 16:12
  

Kedves Balázs!

A második videót nem lehet megnézni.
De mp3-ban sikerült meghallgatni, ezt tanácsolom a többieknek is.

Hétfő, 2009. Augusztus 31. 14:09
  

Javítottuk a hibát, már megy a második rész is.

Üdv,
Csepregi Balázs

Hétfő, 2009. Augusztus 31. 16:12
  

Jó volt az a kiárusítás... az ember tényleg csak ilyenkor veszi észre, mennyi terméket fejlesztett az elmúlt években, amikre már alig emlékszik. Kampányolni nem lehet folyamatosan, így előbb-utóbb a régebbi termékek kihullanak - az emlékezetből is. Pedig ha van egy állandó áruház, egy böngészde, akkor olyan anyagok is pénzt hozhatnak újra, melyekre már nem is számítunk.

Hétfő, 2009. Augusztus 31. 14:28
  

Balázs ez nagyon hasznos volt. Igaz egyelőre csak a felszín, de nagyon korrekt hogy legalább a gondolatmenetet közreadjátok és mellé a ppt is letölthető.
Köszönöm!

Hétfő, 2009. Augusztus 31. 19:13

Ez nekem nagyon kellett

Ez nekem nagyon kellett, hogy felnyissa a szemem, mindenem meg van a kampányhoz, kérdőív-válaszok, meg a többi, mégsem láttam át teljesen, hogy mit is kéne tennem ahhoz, hogy ebből a történetből legyen kézzel fogható valóság.
Köszönöm

Hétfő, 2009. Augusztus 31. 20:56

piackutatás

Kedves Balázs!

Nagyon jó gondolat volt ez a videó, hogy így is lehet piacot kutatni. Lelkesen várom a folytatást!

Szerda, 2009. Szeptember 02. 8:58

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!