Amikor ma reggel még egyszer átolvastam az Online Marketing Csapdát, melynek alcíme: "Tévedések, félreértések, hazugságok és gondolkodási minták, amelyek örökre kudarcra ítélik a hazai online vállalkozások túlnyomó részét", természetesen ismét találtam benne egy fejezetet, amit újra kell írnom, úgyhogy hétfőre halasztottam a közreadást.
Addig is íme egy gondolat, és pár fejezetcím - szerintem - eddigi legjobb írásomból:
Az onine marketing receptje annyira egyszerű, hogy egy kisméretű notesz egyetlen lapjára fel lehet rajzolni az egészet, mégis a legtöbben (1) nem hiszik el, (2) nem értik, (3) és nem csinálják meg azt a néhány alapdolgot, amitől az egész igazán működik.
Persze nem csoda ha sokan össze vannak zavarodva, hisz több online "guru" is van, akik egészen mást tanítanak, mint amivel saját maguk is keresik a pénzt (vagy amivel egy vasat sem keresnek).
Éppen ezért az Online Marketing Csapdában több félreértést és téveszmét is megkísérelek eloszlatni, méghozzá a következő fejezetekben:
* A paradigmák csapdája
* Az Önképzés csapdája
* Az ágyú csapda
* A bőség csapda
* Az újdonság csapda
* A villanykapcsolós hazugság
Most pedig sietek folytatni az anyagot, hogy hétfő délután tényleg közre tudjam adni. Sokan hálásak lesznek érte, és sokan gyűlölni fognak. Már alig várom! :-)
Én is itt vagyok, és kedvellek.
HASZNOS IDÉZETEK BILL GATES TÖRVÉNYEI
http://www.harisnya.hupont.hu/4/hasznos-idezetek-bill-gates-torvenyei
Nagyon izgalmasan hangzik
Kedves Balázs, az én mottóm is az hogy a "nagyság" az egyszerűségnél kezdődik... várom az Online Marketing Csapdát. Reszkessetek guruk!
Hát igen, ez tényleg így van.
Hát igen, ez tényleg így van.
Várom Balázs az írásod.
Hozzászólás