Ezzel az alcímmel mostantól letölthető az Online Marketing Csapda című írásom.
Az írás 20 oldalán:
1.) Egyetlen egyszerű ábrán plusz négy és fél oldalon bemutatom az online marketing igazi sikerreceptjét
2.) A további 15 oldalon bemutatom azokat az okokat, amelyek miatt a legtöbb online vállalkozó
(a) soha nem érti meg ezt a receptet,
(b) ha meg is érti, nem hiszi el, hogy ilyen egyszerű; és
(c) ha el is hiszi, soha nem valósítja meg, nem ülteti át a gyakorlatba a receptben leírtakat.
Akkor minek írok minderről?
Mert meggyőződésesen hiszek benne, hogy azáltal, hogy nem csak a receptről beszélek, hanem a megvalósulás akadályait jelentő csapdákról is, ezzel máris sokak számára hatástalanítom az akadályokat, és utat nyitok a célok megvalósulása felé.
Klikk a képre a tanulmány letöltéséhez!
Örülök, hogy enyém az első komment, nem is fogom vissza magam.
Először is gratulálok az íráshoz, én egy dolgot tudnék kiemelni belőle, ami szerintem sokak számára kiemelten értékes lesz: ez pedig a kis lapocskára rajzolt ábra, ami mindennek az alapja.
Én a sajátomat úgy 2 évvel ezelőtt rajzoltam fel "végleges állapotában", kiragasztottam a falra, és azóta minden ügfelemnél ezzel kezdem a közös munkát. Fontosnak tartom, hogy az alapok rendben legyenek.
Én azt vettem észre, hogy sokan ráfixálódnak egy-egy eszközre, pl van aki, csak AdWords-özik, van aki csak a linkmarketinget nyomja stb, és minduntalan el akarják hitetni másokkal, hogy csak az létezik, csak az a hatékony.
Őszintén szólva én kezdettől fogva a rendszerépítésben hiszek, abban, hogy nem elég letesztelni, beintegrálni az eszközöket, hanem rendszert kell építeni belőlük. Ráadásul olyat, ami összehangoltan működik.
Nagyon sokan még csak ehhez az ábrához hasonlót sem láttak soha, felkapnak egy-két dolgot, és azzal próbálkoznak.
Ez egyáltalán nem probléma, ha ezt ügyfelek teszik kezdetben, viszont probléma akkor , ha azok teszik, akik tanítani szeretnének másokat, erre "esküdnek" fel.
Az én ábrám nem fért fel egy ilyen kis lapon (A4-es méretet kapott), mert az offline marketing vonalat is hozzáterveztem, de annyit mondhatok, hogy minden online marketinget használónak a tanulmányban található kis ábrát bekeretezve az íróasztala fölé kellene helyeznie, hogy nap mint nap lássa.
Néhány gondolat az email marketingről: nálunk eddig még semmi sem tudta kiváltani, nem is értem, hogy ez az egész téma hogy jött elő a kiválthatóságról.
A hatékonyságát nem érdemes megkérdőjelezni, de az biztos, hogy meg kell tanulni kreatív hírlevelet írni.
Talán ez lehet az egyik leggyakoribb probléma, hiszen nem olyan egyszerű érdekes, jó hírleveleket írni, de ez a készségünk nagyon szépen fejleszthető.
Hozzászólás