Már csak ma éjfélig él az ajánlat - kezdem is megírni az ígért esettanulmányokat (+kiszivárgott képernyő hőfotó)

Már csak ma éjfélig él kedden meghirdetett igazi Nyer-Nyer ajánlatunk, ami azt jelenti, hogy eddig az időpontig tudja 50% kedvezménnyel megrendelni 3 kiválasztott termékünket és/vagy szolgáltatásunkat.

Ha még nem élt volna a lehetőséggel, akkor íme itt a teljes kínálat és itt a kedvezményes rendelési oldal.

Ahogy ígértem, jövő héten megosztom olvasóimmal a kampány piackutatási vonatkozásainak tanulságait, azaz egy komplett esettanulmányt fogok közreadni a történtekből. Most csak egy képet szeretnék beszúrni előzetesként, és várom a tippeket, hogy...

(a.) vajon mit ábrázol, illetve hogy
(b.) mit jelent mindez?

Jó találgatást, és természetesen még jobb böngészést az online marketing webáruházban! (Nem tudom feltűnt-e, de három legújabb oktatóanyagunkat egészen konkrétan a bevezetéskori ár NEGYEDÉÉRT tudja most előrendelni...)


 

Mi ez a kép

Ez egy nagyon hasznos kép. Talán heatmap a neve.
Megmutatja, hogy az oldal melyik részét mennyire intenzíven nézték a látogatók.
Nálatok elég érdekes, hogy az oldal teteje is nagyon aktív. Nálam valószínű a fejléckép miatt egyből lentebb görgetnek a látogatók, ezért a felső rész csak sárga, majd alatta lesz piros.

Ahogy elkezdi az ember vizsgálni ezzel az oldalát elég hamar döbbenhet, hogy milyen kis rész az oldalából a nagyon aktív. De legalább tudható, hogy hová kell elhelyezni a nagyon fontos (pénztermelő) infokat.

Balázs, a válasz talált? Nyertem egy fél hangszórót?

Péntek, 2009. Augusztus 07. 9:19

heatmap

Ha heatmapokat akarsz látni akkor: http://images.google.com/images?q=heatmap

Ha valaki egy olyan heatmapot mutatna az oldalamról, mint a fentebb bemutatott darab, akkor attól nem lennék elájulva :) Szerintem továbbra is nyitott a kérdés, hogy mit ábrázol az a kép.

Péntek, 2009. Augusztus 07. 11:09

Heat map

Ez bizony heat map. Az általad linkelt képek un. "Eye tracking" heat map-ek ami azt mutatja, hogy mire nézett a látogató(k) az oldalon leginkább.

A fenti pedig azt mutatja be, hogy mely részek a legaktívabbak az oldalon meddig görgetnek le és mely részeken töltik el a legtöbb időt a látogatók.

jó kis program..:)

Péntek, 2009. Augusztus 07. 11:30

Hőtérkép

Azt mutatja, hogy az olvasók nem görgetnek végig az oldalon.

Ha jó lenne az oldal végig vörös lenne, így a fejléc után elhúznak az oldalról vagy nem fordítanak rá figyelmet és végiggörgetik.

A kék résznél az olvasók 70%-a már elhagyta az oldalt.

Péntek, 2009. Augusztus 07. 10:57
  

Azért szerencsére nem egészen :-)

Nem elmentek, hanem átugrották...

Jövő héten mutatom az egészet az esettanulmányban...

B.

Péntek, 2009. Augusztus 07. 11:29
  

Hm,

Érdekes, mert nem látom hogy hol?

Péntek, 2009. Augusztus 07. 11:45
  

Balázs elnézést kérek, ha a szoftver linkjének megadásával elrontottam valami tervedet!

Péntek, 2009. Augusztus 07. 12:40
  

Nekem van egy tippem a szoftverre is:

ClickTale Heatmaps

Nagyon hasznos szoftver, az ingyenes verzióját fel is telepítettem. Ha valakit érdekel itt található:

http://www.clicktale.com/pricing.aspx

(Megkapom a másik hangszórót?)

Péntek, 2009. Augusztus 07. 11:02
  

Rosszul írtam, nem telepítettem, hanem regisztráltam az ingyenes verzióra.

Péntek, 2009. Augusztus 07. 11:13
  

Azt is mutathatja, hogy melyik részeken akad meg a látogató szeme először.

Péntek, 2009. Augusztus 07. 11:27
  

már hallottam róla, de még csak most látok ilyen képet várom a tanulmányt

Péntek, 2009. Augusztus 07. 11:37
  

Itt heatmapet nem kap az ember az ingyenes verzióban... vagy rosszul látom?

Péntek, 2009. Augusztus 07. 11:40
  

Működik, csak korlátozott a feldolgozott látogatások száma. Viszont így is elég sok információt ad.

Péntek, 2009. Augusztus 07. 11:52
  

Az ingyenesben is kaptam már heat map-et is, viszont mivel elég kevés felvétel készült, ezért a heat map is kevés felvétel összegzését tartalmazza.

Ez nem is annyira a heat map-nél gond, hanem mondjuk a link és az űrlap statisztikáknál.

A fizetősnél már az első csomagban is napi 600 felvétel készülhet, így már elég jók a link és form statisztikák is.

Ez volt a mostani kampány egyik fő célja (sok felvétel)... de erről majd a jövő héten ;-)

Üdv,
B.

Péntek, 2009. Augusztus 07. 13:13

heatmap

Én is a clicktale-ről ismerem.

Az még tutibb lenne, ha az egér mozgás alapján képezne egy "heatmap" képet. Mert azért nagyon sok esetben az egér mozgása ott van, ahová néznek. A clicktale-en elég érdekes végignézni, hogy mit is csinál egy látogató. Ingyenes verziónál figyelni kell, mert az Ő általa preferált beállításnál nagyon hamar elfogy az ingyenes keret.

u.i. Bocs Balázs, hogy más szolgáltatásról beszélünk itt. Vagy nektek is lesz ilyen szolgáltatásotok?

Péntek, 2009. Augusztus 07. 12:18
  

Nem gond, mert...

...épp azt mondom, hogy a jövő héten fogok erről tanítani itt a blogban, és a Profi(t) Képzőben meg még többet.

(A fenti kép is a Clicktail-ből lett kimásolva.)

Nagyon érdekes szolgáltatás, mi a fizetőset használjuk, nagyon tanulságos.

Üdv,
Balázs

Péntek, 2009. Augusztus 07. 13:11
  

De ez nem azt mutatja ugye, hogy a látogató mit néz, hanem azt, hogy az egere merre jár. Mondjuk soxor segítő az egér az ember szemének, de ez csak azoknál van, akik használják, ill. azt mutatja, hogy hova kattintanak, nem?

Péntek, 2009. Augusztus 07. 14:19

Tökéletes meglátás!

Azt elemzi a clicktale, hogy:

- hol áll a gördítősáv
- hol az egérmutató
- hova kattintanak
- milyen űrlap mezőket töltenek ki

...és való igaz, az egérmutató mozgása tényleg csak sugallja, hogy mit nézhetnek. A fő információ a "mit néznek"-kel kapcsolatban az, hogy hol áll a gördítősáv.

Üdv,
B.

Szombat, 2009. Augusztus 08. 10:46
  

Én ilyet Google oldalról láttam, kattintás alapon. Az érdekesség az volt, hogy a "legforrób" az első 3-4 találat volt, utána pedig a jobb oldali fizetett hirdetések 1-2 helyezettje. Azután az oldal 4-10es találata.

Ezen a fotón csak horizontális érzékelést látok, így valószínűsítem, hogy a képernyőben megjelenő adatokat érzékelte a szoftver, nem az egér mozgását.

Szerintem egy ilyen szöveges oldalon nem érdemes az egér mozgását figyelni: én például mindig jobbra húzom az egere, mert zavar a látómezőben. Balra sosem. :)

Üdv:
oliveR

Péntek, 2009. Augusztus 07. 19:22
  

Szia Olivér,

Ez az értékelés első sorban a gördítősáv állapota alapján készült.

üdv: Balázs

Szombat, 2009. Augusztus 08. 10:44

Clicktail

Kedves Gábor!

Még az ünnepek előtt utánanéztem a neten a Clicktail-nak, regisztráltam is, de aztán elbizonytalanodtam.

A megadott instrukció szerint a Clicktail kezdő kódrészt a body után, a zárókódot a /body előtt kell beilleszteni.

Mivel nekünk nem saját (bérelt) tárterületen fut a honlapunk, hanem az shp használva csak az oldalhoz tartozó html kódok egy részéhez van hozzáférésünk, ezért nem látom, hogy az azonosító kódokat hogyan tudnám beilleszteni.

Wackor

Egyre inkább erősödik a gyanum, hogy bérelt tárterületre kéne áttérnünk.

Vasárnap, 2009. Augusztus 23. 9:28

Korrekció

Elnézést a téves megszólitásért!
Wackor

Hétfő, 2009. Augusztus 24. 16:32

Megrendeles

Kedves Balázs,

Kedvezményes termékajánlatotokkal élve rendeltem 3 terméket, melyekre augusztus 5-én kaptam visszaigazolást.
Rég kifizettem a megrendelt termékeket (POM, Weboldalkészítés marketinges szívvel) de sajnos még mindig nem jutottam hozzájuk.
Tehát köszönöm a biztató szövegeket, de a lényeg igencsak hiányzik, rengeteget használhattam volna azóta, de úgy tűnik, kifizettem a nagy semmit.
Keserű szájízzel vagyok, a nagy marketing mögött nincs semmi??
Hol van az, amit kifizettem?? Kérem a kifizetett termékeket!

ui: Kivétel a MailMaster, az is benne volt a csomagban, itt operatívak voltatok, minden a legnagyobb rendben, köszi. A "dobozos termékek" akadtak el, de nagyon! És senki nem ad egy választ, hiába írok emailt, ezért írtam ide a blogra.

Szerda, 2009. Augusztus 26. 7:09

Kedves László! A postázás egy

Kedves László!

A postázás egy adminisztratív hiba miatt valóban nem történt még meg, ezt a mai napon pótoljuk.

(A későbbiekben amennyiben forint átutalással vagy bankkártyával tud fizetni (pl. a MailMaster díjakat), akkor automatizált rendszerünk biztosítja, hogy ne történjen ehhez hasonló hiba. A külföldről érkező Euro átutalások fogadása sajnos jelenleg nem automatizált, így a feldolgozás is több napot vesz igénybe.)

A lassú válaszért elnézését kérjük, a nagyszámú megrendelés kielégítése miatt a levelekre az elmúlt két hétben csak késéssel tudtunk reagálni.

Köszönöm megértését!

Üdvözlettel: Csepregi Balázs

Szerda, 2009. Augusztus 26. 9:45
  

Ahogy ígértem, jövő héten megosztom olvasóimmal a kampány piackutatási vonatkozásainak tanulságait,
- én igazából ezt hiányolom.

Szombat, 2009. Augusztus 29. 6:29
  

Elnézést, ez nem maradt el, csak csúszott (annyi feladat volt a kampány után, amennyire nem számítottunk).

Két videó is elkészült már (néhány szemfüles olvasó már meg is találta őket :-), de itt a blogban valószínűleg hétfőn lesz kint az első.

Köszönöm a türelmet!

Üdv,
Balázs

Szombat, 2009. Augusztus 29. 9:38

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!