Az online kudarcok második oka: A költési kedv drasztikus csökkenése...

A vevő háromszor átgondolja, mielőtt kiadná a pénzét... más körülmények között már rég megvette volna... Most nem!

A második OK: A költési kedv drasztikus csökkenése!

A pénzügyi nyomás miatti bizonytalanságból eredő halogatás és óvatosság egyes ágazatokban jelentős forgalomkiesést eredményezett. A vevő sokszor nincs is tudatában annak, hogy halogat. Ha megkérdeznénk, azt mondaná:
„Tetszik!!! Megveszem.”

És hol a rendelés? Sehol.

Megoldást kell találni!

Képeseknek kell lennünk olyan ajánlatot tenni, ami alkalmazkodik a vevőink költési készségéhez.

Egy lehetséges megoldás, hogy személyre szabott ajánlatokat teszünk, méghozzá tömegesen. Persze ezzel megint csak nem találtuk fel a spanyol viaszt, hisz valami hasonlót a multik bizonyos értelemben már bevált módon csinálnak. Itt van például a Toyota és a Lexus. Egy ugyanazon gyártó két brand-je mely két pénztárcához igazodik.

A személyre szabott, a vevőre szabott ajánlattétel egy bevált gyakorlat a kereskedelemben.

Bonyolult dolog ez?

Nem igazán, hisz mit csinál egy kereskedő ha bemegy hozzá egy vevő?

Ha el akar adni, akkor teljes természetességgel igyekszik olyan ajánlatot tenni, ami megfelel a vevőnek is. Ugyanígy az alku is egy olyan jelenség, ami sok üzletágban teljesen természetes és forgalom élénkítő hatású.

Vajon hogyan tudná ezt megcsinálni az Interneten?

Hogyan tudná ezt megcsinálni nem egy-két, hanem napi száz, akár ezer vevő-JELÖLTTEL is?

Megint technológiai és erőforrásbeli akadályok merülnek fel, mint a információs stressz leküzdésével kapcsolatosan is, amiket ha le tudna kűzdeni, hatalmas forgalomnövekedésre számíthatna...

Ki kellene hogy derüljön az Ön számára, hogy én, a vevőjelölt kicsoda vagyok, hogy nekem miért érné meg a vásárlás mellett döntenem, és hogy mik azok a feltételek, amelyek teljesülése esetén rendelnék Öntől? Ha mindezt tudná, ha hajlandó és képes volna az igényeimnek megfelelő ajánlatot tenni, akkor vajon mi történne...?

...hát persze, hogy rendelnék!

Csak képzelje el, hogy ez naponta több tucatszor, több százszor is megtörténhetne!

A forgalom az egekbe szökne, és valójában...

...ez az, ami felé tartunk!


 

  

Jó kis cuccot rakhattatok össze, ha ezt meg tudja automatizáltan csinálni :)

Csütörtök, 2009. November 26. 9:35

Árak

Ez biztosan így van, csak az a baj hogy a legfőbb és leghatásosabb érv az árkedvezmény lenne, viszont az árak már így is padlón vannak, a legtöbb kereskedő az 5-10 százalékos árréséből már nemigen tud engedni.

Csütörtök, 2009. November 26. 9:53

Azt hiszem tudom a megoldást

Persze a legkevésbé sem vagyok biztos benne, hiszen nem tudok a Ti fejetekkel gondolkodni.
Talán valami franchise rendszer? Ezt nagyon is járhatónak tartom. Vagyis, ha kapok egy (vagy több) tovább ajánlást, akkor a haszon egy részét átengedem, vagyis lejjebb tudok menni az árral.
Végül is a nagyobb piac még több hasznot is hozhat.
De az is lehet, hogy egészen más lesz a negoldás. Kiváncsian várom, és ha eltaláltam, akkor ez a szinkronicitás, mert én is pont ezen dolgozok, és már csak 2 hét, és én is indítok.

Csütörtök, 2009. November 26. 10:29

többféle szolgáltatás variáció - különböző árakkal

Számomra nagyon inspiratív volt ez a videó. És ami elindult bennem azt igy lehetne összegezni, mert világosan látom, khm... inkább érzékelek ebből valamit a blogolvasóim, új és régi ügyfeleim kapcsán, szóval hogy ennek kellene lennie: többféle szolgáltatás variáció - különböző árakkal

- és mintegy puzzle-ből lehetne összeraknia vevőnek a saját igényei és pénztárcája alapján a végül létrejövő terméket (szolgáltatást és/v. árut).

Ida ***

Csütörtök, 2009. November 26. 13:54

mi a csoda

komolyan mondom ebben mi a csoda

eddig is volt ilyen kb mind 3 dik üzleti honlapon

ha 1 doboz fogyasztószert veszel az ezer forint ha 20 dobozzal akkor 20 ezer
ha 10 dobozzal akkor meg 10 és az ügyfél kiválaszthatja hogy mennyi kell

a videoban van egy kis baki 1:20 után ahol Csepregi Balázs az mondja az "internetes és az online vállalkozások" nem inkább offline?

Csütörtök, 2009. November 26. 15:37

Az online értékesítés jövője?!

Kedves Balázs és Sándor!

Ez a videósorozat szenzációs!

Interaktiv személyreszabott online értékesítési rendszer
Ez most igazán megmozgatja a fantáziámat.

Kitrtást kívánok nektek a továbbiakban és várom a további videókat mert sokat segítenek nekem és mindenkinek aki veletek van.

Üdv:
Ervin

Csütörtök, 2009. November 26. 21:15

Hozzászólás

A mező tartalma nem nyilvános.
  • A webcímek és email címek automatikusan linkekké alakulnak.
  • Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.

További információ a formázási lehetőségekről


Ellenőrző kérdés
Ezt a kérdést azért tesszük fel, mert szeretnénk tudni, hogy Ön egy emberi lény és nem egy automatizált kommentező szoftver.
Image CAPTCHA
Kérjük, írja be milyen karaktereket lát a fenti képen!